Slobodna Dalmacija

Hrvatska

13.11.2009. | 20:06

potraga za smislom života

Don Ivan Grubišić: Međugorje vodi interes

Rat u Hrvatskoj bio je davno i polako postaje mitska vrijednost, ali iz povijesti znamo da se neprocesuirano mitsko nasilje javlja u popularnoj kulturi, npr. u rap glazbi u SAD-u, ili u Hrvatskoj, gdje glazba vašeg pjevača Thompsona slavi i romantizira ustaše.

Don Ivan Grubišić

Zato je važno procesuirati nasilje iz prošlosti, jer inače će se ponoviti – rekla je britanska psihoterapeutkinja Arlene Audergon u okviru predavanja na trećem danu 17. konferencije hrvatskih psihologa u Podstrani.

Karizmatici po osam kuna

Don Ivan Grubišić istaknuo je kako živimo u civilizaciji koja je izgubila dublji smisao života, a upravo smisao života određuje kakav će i koliko odgovoran biti naš odnos prema životu, što je “važnije pitanje od toga vjeruje li netko u Boga ili ne vjeruje“.

− Nisu problem oni koji traže istinu, nego oni koji su je našli – rekao je don Grubišić, ohrabrivši prepunu dvoranu hotela “Lav“ riječima: “Čak i ako je potraga za istinom teška, ona traje samo dok smo živi.“ Nakon toga splitski se svećenik kritički osvrnuo na poplavu tzv. karizmatika koji nude brzopotezni smisao života, usporedivši ih s trgovcima iz dućana tipa “sve po osam kuna“. − Što je više magle, više je onih koji je traže – zaključio je don Ivan Grubišić, koji je potom komentirao međugorski fenomen masovnih ukazanja Gospe, ustvrdivši da se tamošnji crkveni oci ne bi tako zdušno borili za Međugorje da iza toga ne stoji opipljivi materijalni interes.

Konferencija koja je okupila oko 500 hrvatskih psihologa završava danas, kad će na programu biti simpozij o razvoju karijere te okrugli stolovi o kockanju, radu sa ženama žrtvama nasilja i prevenciji zlostavljanja djece.

Damir PILIĆ

Pišite uredniku

Pošaljite link

Komentari

Komentar od: gradele @ 6. siječanj 2010 7:49
Koliko negativne energije u ovim kaomentarima tzv. čitatelja! Strava! Ništa nije slučajno. Ni da je Kerum potišpat, ni da ste primitivusi, ni da se Split pretvorio u sveopće ruglo, ni da vrijedni i talentirani bježe iz ovog tabora inkvizicije i rasula! Istina je samo jedna!
Komentar od: @ 20. studeni 2009 21:04
Ti si GOVNAR GRUBISICU A NE DON!!!!

Koja si ti STOKA nicim se ne moze izmjeriti!!!

STOKO UDBASKA!!

PLJUC, PLJUC GOVNO KOMUNISTICKO!!

ODZVONILO JE TVOME KOMPANJUNU STEVANU I TAKVIMA TIPA VAS DVOJICE!!!

STOKO VELEIZDAJNICKA!!

ZA DOM SPREMNI!!
Komentar od: sumartin @ 14. studeni 2009 23:42
Domoljube, ti si kakaljub, teško državi koja ima takove domoljube.
Znam da ću i ja sad dobiti kritićne stvari od tebe, ali to me ne smeta jer znam da takvi u normalnom društvunemaju što tražiti, nadam se da že i ova naša <domovina jednom biti čista od takvi budala.
Komentar od: @ 14. studeni 2009 22:37
Ti si GOVNAR GRUBISICU A NE DON!!!!

Koja si ti STOKA nicim se ne moze izmjeriti!!!

STOKO UDBASKA!!

PLJUC, PLJUC GOVNO KOMUNISTICKO!!

ODZVONILO JE TVOME KOMPANJUNU STEVANU I TAKVIMA TIPA VAS DVOJICE!!!

STOKO VELEIZDAJNICKA!!

ZA DOM SPREMNI!!
Komentar od: U mislim@ Dom @ 14. studeni 2009 16:41
ateistički ljubimac,mason,komunjara i profiter,velika sramota za katoličku crkvu!
Komentar od: @ 14. studeni 2009 16:26
U moru laži i fantazija šta dolazu od crkvenjaka i suknjara, eto, ponekad i neka istina - Međugorje vodi interes - Crkvu vodi interes - svakoga više manje vodi interes.

Nego, kako to da ovi pop ima ono "franjevačko" odijelo - jaketu na dva reda botuna, kakve je nosija Franjo?

On je član organizacije koja prodaje riči za novac, i je da neke stvari pošteno izjavi, opet je član te organizacije, koja je praktički radi sebe, parazitsko-tiranski na grbači naroda koji svoj kruv znojon stvara.

A oni i kosu pituraju - onaj Bozo-klaun s Kaptola je prvi.
Komentar od: @ 14. studeni 2009 14:42
LEMMY je CEDO!!

Ali idiot nema muda priznati da je CETNIK!!

Lemmy jebem ti mater po sred cetnicke picke!!

Mamicu ti jebem krvavu!!

IZRODE KAO I VELEIZDAJNIK STEVAN!!

Mozete u jednoj klupi sjediti!!

FUUUJ SMRADOVI !!

ODZVONILO JE!!

ZA DOM SPREMNI!!
Komentar od: As bati @ 14. studeni 2009 14:35
Lemmy ti si stvarno opterećen ustaštvom i tompsonom
Komentar od: @ 14. studeni 2009 13:37
Evo nam ponovno govnara Grubisica s svojim bolesnim porukama i razmisljanjem.

Za tebe nije svecenstvo nego je za tebe dobra palica, treba te na dan najmanje dva puta tuci STOKO BOLESNA!

PLJUC, PLJUC GRUBISICU STOKO KOMUNISTICKA!!

ODZVONILO JE TEBI I TAKVIMA KAO STO SI TI!!

ZA DOM SPREMNI!!
Komentar od: konoba moja @ 14. studeni 2009 11:25
don Grubišiću, kad će vas splitski nadbiskup primistiti na neku pasivnu župu? Priča se da splitski nadbiskup to ne smije napraviti jer da splitsku nadbiskupiju držite u šaci s nekim nazovi "ćakulama".
ajde moj don Ivane ličit koga drugog... jedan savjet, ako te lemurić brani upitaj se šta je s tobon pogrešno...
Komentar od: Marjory @ 14. studeni 2009 8:03
Mislim da je don Grubišić duboko nesretan čovjek.Žalosno!!!
Komentar od: Lemmy @ 14. studeni 2009 6:35
Po tko zna koji put, polupismeni nazadnjaci skoče na stražnje noge čim im netko dirne u Tupsona i ustaštvo.

Njihovi omentari najbolje ih opisuju i tu je svima jasno o kakvim se svjetonazorima radi.
Zato veliko hvala i puna podrška don Ivanu, koji se hrabro nosi
s takvima već nekoliko desetljeća.
Komentar od: cro-pat @ 14. studeni 2009 4:42
Grubišić je poznati udbaški agent,poremećeni heretik koji želi vlastite frustracije ličit.Triba mu zabranit svaki oblik propovidi i medijske eksponacije
Komentar od: draw @ 13. studeni 2009 23:52
E sad šta ja znan ili ne znan...ne bi o tome...ne volin da moja titula govori o mom znanju pa ni neću o njoj... Samo bi se još osvrnija o grijehu struktura...najlakše , a i najpametnije je bilo oprat ruke i ogradit se kad je baba s kolačima već prošla. A di su bili kad je grmilo? Držali vriću?
Komentar od: mustangP-51 @ 13. studeni 2009 23:34
Ispravka; umjesto Sa barti trebe da stoji AsBati.Skuzaj!
Komentar od: mustangP-51 @ 13. studeni 2009 23:32
Her Flick, mislim da se razumijemo. Slazem se s tobom.
Mozda male nedorecenosti u prvim komentaraima, ali sada smo "doradili" misli.
Pozdrav.

Sa Barti, u necem se cini se nismo razuijeli, u drugom necem se ocito i ne slazemo.
Prvo, kad sam govorio o "duzini povijesti" nisam mislio na UKUPNU povijest vec na povijest zlocina nasih i Engleskih, o kojima je bila rijec. I ustvrdio sam i pri tome ostajem, da se zlocinacko ponasanje prije 300, 400 ili 500 god. nikako ne moze usporedivati niti istim arsinom mjeriti sa zlocinackim ponasanjima starim svega destak ili dvadesetek godina.
Danas na pr baciti atomsku bombu ne veliki grad poput
Hirosime nije ni blizu onom sto je bilo prije samo 60 god.
Jednostavno svijet napreduje, civilizira se (istina ne dovoljno i ne brzo), kriteriji se mijenjaju i ono sto je prije stotinjak godina bilo "normalno" danas je nezamisliv zlocin (bar za onaj bolji dio svijeta). Da nije tako i danas bi se vjestice spaljivale.
A sto se tice usporedivanja Hrvatske i Engleske povijesti i toga gdje su bile a gdje ne palace, malkice si pretjerao.
Tocno je da je ovdje bilo palaca od davnina, ali ih hrvati nisu sagradili jer su tada jos bili "iza Karpata" ogrnuti u gunjeve od sirove koze. Englezi su tada i puno prije imali golemu imperiju i palace kojima se svijet i danas divi. Mi tek od stoljeca sedmog nesto tu prpamo.
Ipak da ti kazem sasvim u povjerenju ; nisam bas zaljubljen u engleze. Zapravo ih ne volim.
To tvoje o palacama mi pomalo slici na onu srpsku glupost kako su srbi jeli vilicama dok se je po evropskim dvorovima jelo prstima. Mos' mislit!

Sva za Hrvatsku, vrlo kratko - uopce mi nije jasno sto si htio reci. Zasto sam "Srbo"? Koji to nakaradni jezik govorim i u cemu prepoznajes da je Srpski? Zasto bi morao nakon svih jezika sto sam ih u zivotu sretao, slusao i govorio, mora ucini neki hrvatski (cisti) dijalekt)?.
Ja uopce ne mislim da je hrvatski jezik tvoj napor da se upotrebljavaju neke besmislene i vjestacki stvorene rijeci i recenicne konstrukcije proizvedene da bi se naglasila specificnos koja to uopce i nije. Ti robujes jeziku kao i mnogim drugim stvarima i zato tako "robovski" razmisljas
Pokazi svoje hrvatstvo na konstruktivniji i produktivniji nacin
nego sto je hrvatska maska i poza.
Usput da ti kazem; kad nades prave hrvatske rijeci za barem 10% rijeci koje upotrebljavas svaki dan a nisu ni slicne hrvatskim, javi mi da ti se poklonim.
Slobodno pitaj koje su to rijeci. Dat cu ti ih koliko zelis; da te glava zaboli.

Komentar od: As bati @ 13. studeni 2009 23:22
Meni smeta šta ne znaš ništa o crkvi¸dogmama¸povijesti a vriđaš poput komunista u prošlom sistemu.Svi oni ovo ono.Nema kolektivne krivnje.Obrati se onome na čiji post nisi zadovoljan.
Komentar od: draw @ 13. studeni 2009 23:13
Ali kojeg vraga su svi udrili po čoviku koji je kriv samo zato šta je pošten i iskren. Ja san ateist, ali mu skidan kapu i divin mu se kao istinskom vjerniku koji želi pravdu...i to govorin najmanje zbog ove zadnje izjave u vezi Crkve, nego zbog svih prethodnih. Čim čovik nije na crkvenoj liniji, odma em ne viruje u boga, em je komunjara, em je jugonostalgičar...a čovik je zapravo veći vjernik i ako postoji taj vaš raj, siguran san da se većina vas neće srest s njim tamo, ali ne zato šta njega neće bit
Komentar od: As bati @ 13. studeni 2009 23:03
Draw¸afera je u slobodnoj¸Ja čitam i Glas koncila¸tamo nema afera.Zadnje vrima više članaka o crkvi ima u slobodnoj nego u kncilu jer je on tjednik.Zanimljivo svi ti članci su iz konteksta¸nikad nije cili članak
Komentar od: As bati @ 13. studeni 2009 23:00
Draw ¸pa ko ti brani takvo mišljenje? Ti se u svojim komentarima spuštaš niže od njih.Kad nešto vriđaš općenito ¸puno više ljudi vriđaš,Svak ima ime i prezime.A crkva kao ustanova je našem narodu dala puno više dobra nego njeni pojedinci zla
.Iz crkve je potekla izjava o grijehu struktura pa je hdz izgubia izbore.Kuharić je reka u domovinskom ratu da neprijateljevu kuću triba sačuvat.Ivan Pavao je možda najveća vertikala ljudskosti 20 vijeka.
Komentar od: draw @ 13. studeni 2009 22:57
A ja ne treban govorit o imenima jer ne kradu ni svi u HEP-u, ali se uvik kaže afera u HEP-u. Znači ako neko u nekoj firmi, organizaciji i sl. krade ili radi bilo kakva sranja...svi ostali u toj organizaciji trebaju ga se pomoć prokazat i riješit...inače su svi sudionici. Ako se u svim drugim slučajevima poludi kad ekipa zataškava...onda ja ludin ovdje...jer je u Crkvi očiti modus svi za jednog, jedan za sve...a bez obzira kakav je taj 1
Komentar od: draw @ 13. studeni 2009 22:52
Ono zbog čega ću uvik podržat Grubišića i zbog čega san ljut najviše na ove komentare je...to šta taj čovik svakom daje prema zasluzi...dakle ako je netko u ratu bija branitelj i spasija 100 ljudi, a poslije rata se napija i ubija nekog ili napravija bilo šta, meni je ža, ali uopće me ne zanima kakav je on heroj prije bija...isto tako za Crkvu i pope...mogu imat 1000 zasluga za razne stvari, ali ako su krivi za nešto...onda su krivi. Ako štite razno-razne kriminalce, ako su si dobri dobri s takvima, ako svojim svjetonazorima doprinose očuvanju kulture i strukture koja pljačka ovaj narod i to uz njegov pristanak...onda su krivi za to....i onda tu nema pluseva i minusa...nego su krivi, opravdanja nema i amen
Komentar od: As bati @ 13. studeni 2009 22:42
Draw¸udri ime Svetozar Ritig.Jel tako da za njega nikad nisi u komunističkoj propagandi čuja.Prema tome kad o nečemu pišeš stavi od dotičnoga ime i prezime ¸a ne kolektivna krivnja.Tko je kra¸Koji je pop kra? onda nema oproblema.Ovako ispadaš rasist¸fašist i sl
Komentar od: domina @ 13. studeni 2009 22:39
don Ivane svaka Vam čast, da je barem više takvih svećenika, iskrenih i onda kada znaju da neće naići na odobravanje javnosti
Komentar od: panini1811 @ 13. studeni 2009 22:36
a za ovoga san tija rec jos nest

pa ne laje pas zbog sela nego radi sebe !!!!!!!!!!!!!
Komentar od: panini1811 @ 13. studeni 2009 22:34
@sumartine draw itd

ma ne radi se ovde o nikakvim ukazanjima, nego o tome da ti nadjes sebe, a to svretidte ti je samo pomoc medij za tvoj put.
Ljudi ce uvik tribat nekoga ili nesto vise da kad ih svi iznevjere da imaju osjecaj da ih netko ili nesto nije iznevjerilo
bija to Bog , Hristos ili Muhamed

U medjugorju san bija vrlo rano kad nije sva ta pompa postojala, a cinjenica je da je sad malo Bussines prevlada, a ako oces iskreno ali nije svagdi tako ?

U crkvi nikad nisam ima osjecaj da sam prisiljen na nesto pa me cude ovi koji se tako osijecaju , jer onda ocigledno nisu skuzili zast su tu

Od svih popova mi je pokojni don Ante bija najdrazi kad bi me na balunu cipnija nogon u civanicu pa se nakesija
Nista nije ima osim DUSE
Komentar od: sumartin @ 13. studeni 2009 22:25
Ovdje se može podosta gluposti o don Ivanu pročitati. Mi koji znamo don Ivana, ja od 1965. imam o njemu odlično mišljenje.
Moj brat koji je svečenik, je već oprezniji ili nepovjerliviji.
Ono što don Ivan kaže o Međugorju, mogu samo podržati. Bio sam u Međugorju, ali ne samo tamo već i u Lurdu, Fatimi, Vatikanu, Vepricu i Svetoj Zemlji. Istina je da se tamo okreće veliki novac ali ima i mnoštvo vjernika iz čitava svjeta. 50 godina je trebalo da Vatikan prizna Lurd, gdje se je Gospa samo nekoliko puta ukazala, ai oni koji su je vidjeli svi su otišli u samostane. U Međugorju je nešto sasvim drugo, tu se je Gospa ukazala na stotine puta (?), a vidioci su se bogato udali ili oženili. Malo komično, uostalom Vatikan zabranjuje, posjete Međugorju u organizaciji Crkve, a mi možemo pričati ili pisati koliko hoćemo i što hoćemo.
Komentar od: draw @ 13. studeni 2009 22:23
Stvarno mi nije jasno koliko ovaj narod treba pokrast da se okrene protiv onog ko ga krade, umisto da uokolo umišlja neke komuniste i masone. J... vas Bog pa ne kradu vas nikakvi masoni nego vaš prvi susjed iz prve klupe u crkvi skupa s popom. Pa kad ćete pristat bit jebena drčina???
Komentar od: As bati @ 13. studeni 2009 22:16
Zabi sebi to duplo v u šupak
Komentar od: draw @ 13. studeni 2009 22:14
Sinatra...poseren ti se na dogme. Čovik je razuman i to je pokaza u puno prilika. A ti lipo kad ovi sve pokradu, a ti ostaneš gladan možeš pojist komad dogme, pola krunice i par suvenira i kipića iz Međugorja i za svoju bijedu optužit engleze ako će ti tako bit lakše. Ali možda san ja naivan jer kad tako voliš svoju Crkvicu vjerojatno si se dobro uguzija pa će uvik bit za papat, jer i kad svi mi budemo gladni u Crkvi će uvik padat sa stola, samo kako za koga.
Komentar od: As bati @ 13. studeni 2009 22:09
Jupiteru¸tko je ovde osim tebe spominja kralja.Normalno da se za kralja podrazumjeva šta si napisa.Koji budala¸drž se pasa i jebačine
Komentar od: aspalatos13 @ 13. studeni 2009 22:08
Oko i u okviru svih anglosaksonsko-masonskih rasprava nezaobilazni je sudionik don Grubišić. Taj čovjek sam je po sebi postao antisimbol svega nacionalnog. Postao je duhovni vođa protiv politikanstva crkve, a više nego i jedan svećenik, perfidno se bavi politikanstvom koje pokušava kao kukavičje jaje podmjestiti drugima. O njemu i njegovim djelima kao duhovne osobe govore njegovi govori i djela, koja su teška uvreda za narod iz kojeg je potekao. Sve je drugo suvišno kazati.
A , ovo je citat engleskinje sa skupa di su bili oboje....................:
“Zato je važno procesuirati nasilje iz prošlosti, jer inače će se ponoviti – rekla je britanska psihoterapeutkinja Arlene Audergon”
Ovakvo LICEMJERJE prirođeno je samo ENGLEZIMA. Oni su bili kolonijalisti i okupatori, tvorci izmišljenih ratova, podijela tuđih nacija, otimaći tuđih kultura bogatstava , dragocijenosti, I na takav način njihova je slava I moć dosegla vrhunac, pa I na kostima robova koje su otimali, ubijali, izrabljivali, silovali i iskorištavali, da bi danas imali ovakvu moć u MODERNOJ I HUMANOJ EUROPI.
Kome ova englezica prodaje maglu ???
Ni danas se Englezi nisu odrekli niti jednog nehumanog djela, dapače I danas sve rade isto, I njihova je doktrina otimačine I porobljavanja ista, samo danas postoji bolji celofan za umotati taj njihov smrad. Taj celofan čitajte kao, pravo na kontrolu informacije , medija, korupcije državnika I kontrolu međunarodnih nevladinih organizacija, kao I niz djelatnosti njihovih tajnih službi koje organiziraju terorističke akcije, atentate I sve ostalo šta može uticati na destabilizaciju neke zemlje.
Nema tako prljave doktrine na svijetu kao one koje su izmišljali engleski plemići pa potom , lordovi I sirevi I slični u cilju porobljavanja ostalih naroda, a pušeći kubanske cigarete, pijući indijski čaj, gledajući u kineski kompas I egipatske ukradene relikvije.
KOJI PARADOKS……ONI POŠTENI………..A MI …..hahahahahahaha,
Komentar od: sotokuco @ 13. studeni 2009 21:50
Kad ovog Barišić tolerira tu nešto opasno smrdi.
Komentar od: Niki2 @ 13. studeni 2009 21:40
...šteta da je novinar jedino zanimljivo našao napisati što su rekli jedna engleska psihologinja i jedan pop šta ne viruje u Boga...
Komentar od: jupiter @ 13. studeni 2009 21:29
PAS MATER GLUPU! ŠEF VLADE I KRALJICA NIJE ISTA STVAR!
KRALJ NEMOŽE BIT KATOLIK JER JE ŠEF ANGLIKANSKE CRKVE!
Komentar od: draga1955 @ 13. studeni 2009 21:20
Poslije Sinatre, nema se više ništa napisati o don Ivanu. Sažeo je baš sve. Nositelj lijeve misli, liberalnog habitusa, kritičar gori od protestanta. Očekujem od njega i neki novi "Kod da Vincija" ili tako nekako. Ja nisam na žalost neki vjernik, ali Crkva je danas protivteža ovog svijeta. Don je na strani slobodnjaka, koji su doveli našu djecu tu, gdje su oni danas, bez ideala i bez Boga.
Ide na Međugorje. Đonom. Hoće li nam iskreno reči što misli o Fatimi i Lurdu, ima li tamo nekog interesa? Nisu mu pali na pamet onih preko trideset miliona, koji su bili u Merđugorju i molili se.
Ako ga već on nema, mislim nekog interesa, jer da je tako, bio bi sada kolumnist u Novom listu i svi bi znali na čemu smo, a bilo bi i poštenije od njega. Ali tada poslodavcima nebi bio više interesantan.
Engleskinja, gdje nju nađoše. Navijena-naučena, profesionalka, pjeva poznatu nam englesku pjesmu. Oni su inicirali naših 99% nevolja, počevši od 1991. godine.
I ko je dovodi. Marksovci, koji ih je označio kao glavne svjetske imperjaliste, njih Engleze. Njihovo djelovanje treba pročitati i zauvijek zapamtiti. Više puta sam preporučio knjigu Škotske novinarke o ratu u Bosni, da se vidi njihova politika, koja je započela tisuče osvajanja i ratova. A mala Hrvatska ima i centra i ljevice i desnice, ima stanovnika manje nego pet njihovih gradova i uvjeti su u svijetu takvi, da samo zlonamjeran može praviti optužbe o ustašoidnosti i opasnosti. Možda da opet navjestimo rat SAD- i Engleskoj?
Komentar od: panini1811 @ 13. studeni 2009 21:20
najapsurdnije u cijeloj hrvatskoj je da mi trazimo neke tzv strucnjake strance da nam objasne nase probleme

pa dajte se osvjestite, jer imam prijateljicu kija je studirala politiku na njemackom faksu, i ja sam moga poludjivati kad sam vidio kako neki opisuju neke stvari o kojima nemaju pojma.


jednom prilikom gledam engleza - strucnjaka za Balkan kako opisuje podrucija juzne hercegovine kao veoma bogata, ljudi su uglavnom bili muslimani i kad su hrvati navalili opljackali su milione u zlatu i drugim vrijednostima iz tih krajeva

pa svak ko pozna te krajeve zna da je to zadnja vukojebina

sad je gdja Plavsic izisla iz zatvora i mogli bi je uljudni hrvati pozvati na sljedeci simpozij o ljudskim pravima i zastiti manjina
pa zasto ne ona je strana drzavljanka i jako kompetentna za ta pitanja ?????
Komentar od: Herr Flick @ 13. studeni 2009 21:05
Komentar od: Fortunal @

Je, set pravnih izvora koji imaju funkciju ustava. Njihovo mjesto u pravnom sustavu bi bilo jednako Ustavu u drugim zemljama.

E i da nadopunim svoj donji komentar- ne znači da nitko iz vana ne bi trebao ništa govorit u Hrvatskoj i da mi sve znamo...
Komentar od: svezahrvatsku @ 13. studeni 2009 20:59
Pilić, Grubišić i Englezi. Kakav sajam jugoslavenštine!
A ti, magare Mustanže si najveći srbo među njima. Još ti materinji srpski nije iziša iz labrnje! Prvo nauči bar jedan hrvatski dijalekt ili književni jezik. Nemoj mi ovdje laprdat "našim jezikom"!
Komentar od: As bati @ 13. studeni 2009 20:59
Dalmatin¸molim odgovor.Da li katolik može biti mandatar britanske vlade?
Mustang¸naša je povijest puno duža od engleske.Nije mi jasno da moš napisat takvu glupost.Kad su ovde bile palače¸oni su u blatnjavim kućama živili
Komentar od: Herr Flick @ 13. studeni 2009 20:57
Mustang,

u pravu si u dijelu u kojem ja zaista ne znam kontekst predavanja. Ne znam je li ona govorila sa stajališta znanstvene uzročno-posljedične veze ili je tu bilo i primisli ''aktivizma.'' Iz teksta sam stekao dojam '''aktivizma i trivije ''(jasno, to je moje subjektivno mišljenje). (A pogotovo je taj dojam potaklo izvješće o don Grubišiću).

E te naznake ''aktivizma'' iz komforne pozicije ''inozemstva'' mene smetaju. To ne volim- kad netko takvu poziciju patroniziranja i moraliziranja a bez konkretne želje za involviranjem. Znaš ono kad cijeli Svijet tupi kako ubijanje i rat nisu dobri- a ne bi prstom makli da ga zaustave. Isto je i s gladnima u Africi. Ne znam, da li sam dobro složio ovo- ali pametan si ti , shvatit ćeš.
Komentar od: Fortunal @ 13. studeni 2009 20:53
Dalmatin sinko, čovjek je u pravu, imaju Englezi ustav, samo ne kao jedan nego kao kompilaciju povijesnih dokumenata, od kojih je jedan i Bill of Rights u kojem stoji zapisano da im monarh ne može biti katolik. Zato manje popuj drugom, a više uči.
Komentar od: mustangP-51 @ 13. studeni 2009 20:41
Prvo, zanima me kako je ova ljudina zalutala u drustvo Kacunka i slicnih.
Drugo, Her Flik, svidaju mi se inace tvoji komentari. Ali ovog puta ti moram prigovoriti, tj reci da ova zena nije engleski politicar vec naucnik. Ona ovdje govori tako jer je tu gdje jeste.
Od kuda znas kakav je njen stav prema engleskoj proslosti.?
Uostalom da li je sto neistinito rekla?
Engleska proslost o kojoj govoris racuna se stoljecima, dok to nase o cem se diskutira ,jedva da se moze mjeriti dekadama.
Priznat ces da to nije bas isto.
Komentar od: Iva Horvath @ 13. studeni 2009 20:33
Don Ivane Grubisicu - sjajni ste.
Komentar od: Herr Flick @ 13. studeni 2009 20:32
Ovo je za izrigat.

Nas Engleskinja dolazi učit o avetima prošlosti?
Ma, čekajte malo.
Ma ne smeta meni raščišćavanje prošlosti .Meni smeta način na koji nas nekakvi europski , svjetski ''mudraci'' tretiraju. Oni misle da su došli na teritorij nepismenih divljaka i da će nam sad prodavat pamet. Zašto ta gospoja nije pozvala parlament- i to oba doma da se suoče s Engleškom prošlosti.

Draga gospojo- neka vaša zemja bude zvizda vodilja demokracije i psihoterapije nacije pa lipo počnite- nije da ne bi bilo posla... E, od pustega posla ne bi mogli prodavat maglu po nekakvim ''egzotičnim'' zemljama , kao što je za vas vjerojatno Hrvatska.
Komentar od: Sinatra @ 13. studeni 2009 20:30
E moj Grubišiću, i ti si jedan od onih koji za osam kuna prodaju svoju istinu. Problem s tobom jest da nosiš mantiju, a u Boga ne vjeruješ, tj. u najboljem slučaju si protestant. Nakon toliko kritiziranja Katoličke crkve i ne slaganja s istom, bilo bi u najmanju ruku pristojno da se "skineš" i kritiku obavljaš kao civil, jer Crkva nije "švedski stol" da poštuješ samo ono što ti drago. Crkva je skup dogmi koje se uzimaju u totalu ili se kaže; ne...hvala. Svaka vaša propovjed je na granici blasfemije. Budite pošteni sami prema sebi i napustite Crkvu. Tako bi barem pokazali da vjerujete u svoje ideje i da imate dostojanstvo. Ovako ste se "uhljebili" u Crkvi, a u isto vrijeme grizete ruku koja vas hrani.
Komentar od: livoguza @ 13. studeni 2009 20:26
Bože,
budi milostiv ovomu splitskom ASKETI i providi mu štogod odjeće kako bi se riješio ovih bijednih BOSSOVIH dronjaka koje već decenijama nosi.
Pogledaj na siromaha, dobri Bože!
Komentar od: rooney @ 13. studeni 2009 20:24
E don Ivane svaka ti je riječ na Mjestu ! Samo što će bit kad ovo pročitaju međugorski pratri iliti fratri bit će onda : ma vidi ti ovoga " CRVENOGA " popa ! ma vidi ti njega šta se " miješa u naše poslove " !!!!!!!!!!
Komentar od: dalmatin XIV @ 13. studeni 2009 20:24
ako ne znas ne pisi sinko - englezi nemaju ustav!!
Komentar od: As bati @ 13. studeni 2009 20:22
Rekla nam britanska psihoterapeutkinja.Biži ća gubo rasistička. Koliko ste vi narode u povijesti istribili i crnaca lasom vatali .I danas vam šef vlade ne može biti po ustavu katolik. Ona ima obraza nama držat govore
srijeda, 17.03.2010.

Anketa

Trebaju li hrvatska i srbijanska policija surađivati u borbi protiv mafije?



Pošalji Rezultati

Europa digital mreža: Autoklub | Cafe.hr | Cosmopolitan | CroChef | Dubrovački vjesnik | GameLand | Globus | Gloria | Gloria Shop | Gorila | Igralica | Jutarnji list | Jutarnji klub | Jutarnji nekretnine | Lektire | MojFaks | Otvoreno more | Reci.hr | Slobodna Dalmacija | Sportske novosti | Svimi.hr | Šibenski list | Studentski oglasnik | Teen | Teen385 | Vaumijau Vita | WAZ: Der Westen |