StoryEditorOCM
ŽivotČEDO PERIĆ (22) postigao zavidan uspjeh u natječaju poznate tvrtke na internetu

Mladi Splićanin dizajnirao reklamu za Hugo Boss

Piše PSD.
26. studenog 2009. - 22:49
Čedo Perić s bočicom parfema čiji je oglas na temu “Ljeto”
dizajnirao kao “raster” ljetnih sličica s plaža
Da nije bilo natječaja tvrtke “Hugo Boss”, 22-godišnji Splićanin Čedo Perić, student konstrukcijskog strojarstva, možda nikada ne bi znao da ima ozbiljan talent za računalni dizajn. Iznenadila ga je druga nagrada u jednoj od etapa globalnog natječaja na internetu za osmišljavanje nove reklame za “Bossov” muški parfem.

 

Odlučili stručnjaci i globalni žiri

 

Za postavljene reklame na natječaju mogao je glasati svatko, nebrojeno puta tako se može kliknuti i na vlastita autorska rješenja. E, to je ono što me...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 16:07