Slobodna Dalmacija

Hrvatska

03.10.2009. | 12:33

SENZACIONALNO! "SLOBODNA" OTKRIVA NAJČUVANIJU SLOVENSKU TAJNU Uz obalu Istre milijarda barela nafte i milijarde kubika plina

Sloveniju i njezine političare ne zanima režim plovidbe niti ribarenje u Jadranskom moru. Njihov je cilj- tvrdi umirovljeni časnik HV-a Nediljko Pušić, pozivajući se na relevantnu dokumentaciju svjetskih institucija i stručnjaka kojom raspolaže - osigurati suverenitet nad dijelom sjevernog Jadrana ispod čijeg dna se nalaze ogromne količine nafte i plina te steći suverenitet nad lijevom obalom Piranskog zaljeva kako bi mogli eksploatirati rudno bogatstvo koje se nalazi ispod kamenoloma!

Američka i sovjetske karte

Pušićevo senzacionalno otkriće,koje je doista u cjelosti potkrijepljeno topografskim kartama i geomorfološkim studijama svjetskih stručnjaka i znanstvenika,u dobroj mjeri demistificira slovensku nepopustljivost u pregovorima s Hrvatskom oko Savudrijske drage.

Istodobno, baš u vrijeme odmrzavanja slovenske blokade hrvatskog puta u EU, otvara nove dvojbe za Vladu Jadranke Kosor. Naime, slovenske pretenzije, slijedom najnovijih saznanja, daleko nadmašuju ribarske zahtjeve za koćarenjem u tom dijelu Jadrana ili njihove pomorske ambicije, a moglo bi se zaključivati i da su ribarima manipulirali e da bi prikrili prave razloge ucjene blokadom hrvatskog establishmenta u procesu priključenja EU.

Sistematični pravnik s mirovinom časnika HV-a i evidentnim viškom vremena koje nevjerojatno produktivno troši, u intrigantnu privatnu “istragu” značaja Piranskog zaljeva ušao je potaknut suspenzijom hrvatskog ZERP-a nakon snažnog pritiska koji je na RH izvršila Slovenija uz potporu EU.

Zašto je Hrvatska pristala biti jedina država na svijetu koja odustaje od primjene svoga zaštićenog eko-ribolovnog pojasa?

U siječnju 2008.g. počeo je istraživati uzroke koji su doveli do pat-pozicije u Piranskom zaljevu, uvjeren da se iza javno deklariranih razloga moraju kriti neki važniji, tajni koje Slovenci nikad nisu dali ni naslutiti. Krenuo je izučavati stare zemljovide iz 12.stoljeća, pa sve do onih iz 19., fokusiran osobito na tok i ušće rijeke Dragonje.

No, u tom “grmu nije ležao zec”, niti su se karte imalo razlikovale. Prionuo je potom proučavanju nautičkih karata Jadrana s kraja 19.stoljeća . Prostudirao je i novije, moderne nautičke karte. Ništa sporno nije otkrio, obalne crte potpuno su se poklapale.

E,tada je posegnuo za topografskim kartama u kojima je ucrtan Piranski zaljev, počev od “Pregledne K und K generalštaba topograf.karte br.31-45 mjerilo 1:250 000 iz 1900.g.”,preko sovjetskih (voenno-topograficheskoe upravlenie generalnog staba VTU GSh) karata L-33-88-V i L-33-88 iz 1973.-1991.g.do američkih (national geospatial-intelligence agency) - 1985-I iz 1993.g.,pa čak i karte bivše JNA (VGI) br. 366-1-1 iz 1982.g. te karte topografskog zavoda Slovenije br. 4611 iz 1995.g.

Da bi ih mogao “čitati”, morao je savladati preko 250 vrsta topografskih znakova ,i nakon svega zaključio da se karte međusobno razlikuju tek u dva detalja. Naime, u sovjetskim i američkim kartama bili su ucrtani svi dalekovodi, a u američkim su bili i kamenolomi numerirani. Toga u jugoslavenskim i slovenskim kartama nije bilo.

Mukotrpna potraga

Kako je riječ o čovjeku koji ne staje dok ne dobije sve odgovore, brzo je shvatio u čemu je “kvaka 22”. Amerikanci i Sovjeti ucrtavali su dalekovode na karte zbog vojnih letjelica-helikoptera i niskoletećih borbenih aviona koji su glavno sredstvo svih njihovih borbenih djelovanja, i na taj način otklanjali potencijalne smetnje i rizike.

Ali,zašto su “Ameri” numerirali kamenolome, e ,to je tek trebalo otkriti. Zahvaljujući opsežnoj literaturi (Terrain Analysis FM 5-33, Topohraphic surveying FM 3-34.331, Minerals for atomic energy by Robert D.Nininger),i tu je enigmu riješio.

Numeracija svih kamenoloma u kraškim područjima svijeta sračunata je na lakše pribavljanje podataka o nalazištima strateških sirovina kao što su uran, torij i berilij. A topografska karta Piranskog zaljeva zorno pokazuje da su kamenolomi samo na njegovoj lijevoj, hrvatskoj obali gdje je na uzorcima kamena obavljena geokemijska i geofizikalna analiza, nakon čega su numerirani.

-Tada mi je postalo kristalno jasno da odgovore na pitanja o problematici razgraničenja u Piranskom zaljevu moram tražiti u zemlji, pod morem,odnosno u geologiji sjevernog Jadrana - priča Pušić svoju novu senzacionalnu priču.

Uskoro je došao do ključnih podataka koji su mu pomogli dešifrirati pretenzije slovenskih političara za tim dijelom hrvatskog teritorija. Naime, institucija koja raspolaže s najviše goloških podataka na svijetu je Geološka služba američke vlade - U.S.Geological Survey , u čijim je izvješćima našao precizne procjene količina nafte, plina i tekućeg plina u sjevernom Jadranu.

Spomenuta institucija obrađuje nalazišta diljem svijeta,te navodi podatke koliko je količina pronađeno,koliko iscrpljeno i kolike su rezerve još neeksploatirane. Na geološkoj karti Europe gdje su ucrtana sva naftna, plinska polja i geološke provincije, navodi se provincija Po Basin 4060 koja prestaje kod rta Savudrije, a istočno i sjeveroistočno od rta nema ni nafte ni plina.

Od ukupnih procjenjenih količina u toj geološkoj provinciji,50 posto otpada na hrvatski dio Piranskog zaljeva. Prema procjenama(iz 2000.g.) koje navode u svojim izvješćima, uz zapadnu obalu Istre,te u zapadnoj i južnoj Istri nalaze se milijuni barela neotkrivene nafte i milijarde kubika plina! Ili posve precizno:F 95-minimalno 39 milijuna barela nafte, 6,600 milijardi kubičnih fita plina i minimalno 21 milijun barela tekućeg plina;F05-maksimalno 916 milijuna barela nafte,maksimalno 33,466 milijardi kubičnih fita plina te maksimalno 308 milijuna barela tekućeg plina;MEAN (geo.sredina) - 360 milijuna barela nafte,17.904 milijarde kubičnih fita plina i 122 milijuna barela tekućeg plina.

Prema izvješću jedne od najutjecajnijih i najuglednijih naftnih geologa na svijetu dr. Sandre J.Lindquist polovica navedenih količina,osobito plina, nalazi se u akvatoriju Umaga i Savudrije,a upravo taj akvatorij Slovenci nazivaju “Dimnik”.(!)

Sudeći po svemu,”dimnik” našim lukavim susjedima ne treba zbog slobodne plovidbe već zbog eksploatacije nafte i plina.Zbog toga je vrlo izgledno da bi, u slučaju arbitrarne prevage u korist Slovenaca,tzv.dimnjak odmah bio zatvoren za pomorski promet, jer bi u protivnom ometao vađenje naftnog i plinskog bogatstva,te bi promet skrenuli u talijanske teritorijalne vode,odnosno kroz minorni ostatak hrvatskih.

Rupelova velika igra

Na američkim kartama u predjelu Savudrije ucrtana su dva pretpostavljena plinska polja fiktivno imenovana kao Neptune i Mercury.Amerikanci su napravili plan koji obuhvaća područje od Savudrije do Kopra,kao plinsko nalazište koje bi služilo za održavanje sustava plinovoda u Evropi,između Alžira i Rusije.

Pravi naručitelj ove američke geološke studije bila je zapravo prva demokratska mađarska vlada koja je 1989.g. zatražila od SAD-a da pregledaju sve njihove izvore nafte i plina kako ne bi bili apsolutno ovisni o ruskim energentima.

Sklopili su ugovor i Amerikanci su im poslali svoje najbolje stručnjake koji su sačinili cjelovite analize zajedno s kartama na kojima su ucrtali nalazišta za cijelu Europu.

Do tih je podataka,već u fazi njihova nastajanja, vještom diplomatskom “komunikacijom” uspio doći vrlo sposoban slovenski diplomat Dimitrij Rupel,koji je, nota bene bio veleposlanih Slovenije u SAD-u. Analizirajući značaj i vrijednost “dimnika”,prebogatog naftom i plinom,njima pred nosom a nije njihov,odlučili na svaki način osigurati suverenitet nad njim, a time i nad eksploatacijskim poljima.

Prema vani su forsirali priču o potrebi Slovenije za izlazom na otvoreno more,a istodobno se tajno pripremali za vađenje nafte i plina.

Naš je sugovornik došao i do podataka da su susjedi u Sloveniji već naručili dvije eksploatacijske platforme koje čekaju da njihova država dobije suverenitet u “dimnjaku” kako bi ih montirali.U međuvremenu su,tvrdi Pušić, obavili sve pripreme za izgradnju plinovoda Savudrija -Koper.

Što će poduzeti Rudolf

- O onomu što je otkrio i zaključio, upoznao je jedino akademika Davorina Rudolfa,kojemu je predao svu marljivo prikupljanu dokumentaciju, računajući na njegov stručni i politički habitus koji mu osigurava respekt i ulaz kod premijerke Jadranke Kosor.

Hoće li iskoristiti svoj autoritet i znanje da bi “slučaj Savudrijske vale” osvijetlio i s ove strane? Hoće li Hrvatska dozvoliti da Slovenija u ime “ višeg cilja”(EU),i formalno zagospodari Piranskim zaljevom i njegovim izvorima nafte i plina,a otkriće Nediljka Pušića proglasiti patološkom fantazmagorijom jednog preangažiranog umirovljenika? Kako je moguće da do ovakvih saznanja nije došao baš nitko ni u MVPEI-ju ni u MORH-u,ni u drugim državnim institucijama,a pogotovo stručnim, znanstvenim krugovima?Pati li ovaj narod kolektivno od manjka ambicije i interesa,osim kad je posrijedi-osobni?!

davorka blažević

Zaljev pun bakra i uranove rude

Ako pogledate na geološkoj karti Europe lijevu obalu Piranskog zaljeva,vidjet ćete geološki rasjed u područjima kamenoloma, a iz literature je poznato da to ukazuje kako se u tim područjima nalaze i velike količine bakrene ili uranove rude- dodatno upozorava Pušić.

“Na trag” ga je naveo podatak o geoseizmičkim minolovcima u tršćanskom zaljevu. Pitao se što tamo rade,i istražujući sve što mu je bilo dostupno,došao je do saznanja da se u oceanografiji minolovci koriste i za istraživanje naftnih i plinskih polja. Malo -pomalo,priča se zavrtjela, neprekidno se dopunjujući novim otkrićima i podacima. Piranski zaljev je , kaže,predmet zanimanja i naših susjeda Talijana,još od 1838.-1839.g. kada su planirali gradnju željezničke pruge od Trsta do Pule.Inženjeri i geolozi su otkrili na tom prostoru kvalitetan građevinski kamen koji su koristili za gradnju tršćanske i koparske luke.Ali su vidjeli da na tom prostoru ima još kvalitetnih sirovima osim kamena... E,upravo to spoznali su i Slovenci, uvjeren je lucidni, sistematični Splićanin,te inzistiraju da sve što je ispod kamenoloma u Piranskom zaljevu pripadne njima.

Pušić prvi ukazao na odabčene NATO-bombe u Jadranu

Nediljko Pušić dobio je prvu bitku s tromom hrvatskom “državnom administracijom”.Ne izravno od Vlade RH, nego od jednog od čelnih ljudi Zapovjedništva NATO-a za vrijeme posjete Splitu.Tada je izrijekom rečeno da će NATO pomoći Hrvatskoj u vađenju odbačenih bombi u Jadranu koje su “posijali” NATO zrakoplovi nakon “kosovske krize”,vraćajući se iz borbenih akcija u Srbiji.Pušić je,naime, prvi za “SD” o tome progovorio, upozoravajući da bi jedna od takvih odbačenih NATO-bombi mogla biti i uzrokom kornatske tragedije.Svoje je teze i tada, kao i ovaj put,dokumentirao,a raspolagao je i s kartama na kojima su ucrtane “zone odbacivanja”neželjenog tereta ,od kojih jedna,prema NATO-kartama, prelazi preko Kornata.Treba li i na novo Pušićevo otkriće tek lakonski odmahnuti rukom?

 

Pišite uredniku

Pošaljite link

Komentari

Komentar od: shell @ 6. listopad 2009 15:13
Funny article, you can't be bullshitting people any more than that ...

Also pictures taken from http://www.offshore-technology.com/projects/eca/eca5.html and written that this bay is Savudrija. Such a credible newspaper.


Komentar od: riva @ 4. listopad 2009 17:04
"Nediljko Pušić dobio je prvu bitku s tromom hrvatskom “državnom administracijom”.Ne izravno od Vlade RH, nego od jednog od čelnih ljudi Zapovjedništva NATO-a za vrijeme posjete Splitu.Tada je izrijekom rečeno da će NATO pomoći Hrvatskoj u vađenju odbačenih bombi u Jadranu koje su “posijali” NATO zrakoplovi nakon “kosovske krize”,vraćajući se iz borbenih akcija u Srbiji."

A da mi izađemo iz natoa dok ne izvade sve bombe i da više ne uđemo?
Kakva je to zaštita kad nam ubijaju ljude u miru?
Kad njima netko stavi bombu oni se ljute, a kad nama, nikom ništa?
Komentar od: šjor pitur @ 4. listopad 2009 15:50
katar je goli kurac za hrvatsku,a ludoga svita.
Komentar od: sttipe @ 4. listopad 2009 14:48
robine pomazi se po glavi u wc-u a ne na netu..komentar ti je na tragu izlucevine..nek neko povede peticiju za lustraciju,za referendum o ulasku u eu,za moratorij na privatizaciju resursa i monopolista u rh,s tim da monopolisti rade s minimalnim profitom..i placama prosjeka u rh,osim za par ljudi vodstva,koji bi imali 2,ili tri prosjeka..kome ne odgovara nek napusti drzavnu firmu i nek ide di misli da ce ga platit..triba dogovorit sta sve trazit,i potpisivat peticiju..u peticiji tribaju bit novi izbori,ako se zahtjevi ne ispune..pod krinkom ulaska u eu ostecuju drzavu za puste milijarde eura koji na kraju zavrsavaju na njihovim racunima..nama eu netriba,samo nam tribaju ljudi sposobni da pozatvaraju sve one koji su imovinu nelegalno stekli,i one koji su drzavu ostetili..bili to tajkuni,premijeri ili njihovi poltroni..
Komentar od: robin_ud @ 4. listopad 2009 8:55
Umirovljenik Pušić je sad postao i ekspert za rudno geološka bogatstva, koji instituti, koji fakulteti..... ma čovjek je kralj, zna sve i svašta.... osobito paliti hrvatsku javnost nebulozama.... U sjevernom Jadranu ima plina, to zna svatko..... ali nisam znao da smo kao Kuwait..... blago nama....
Komentar od: sttipe @ 4. listopad 2009 0:29
new,tamo se vec vadi plin..vrlo blizu..zasto tvoji nebi unajmili za kunu,50 metara mora koridora na 100 godina,ali 10 metara duboko?za "dimnik"tako da nemaju prava na kopanje na unajmljenom..imaju prolaz,kojim moze proc bilo kakav brod..imaju ga iovako..mada nisam siguran dokad..strpljenja jednom nestane i najstrpljivijima..a slozit ces se da je "dimnik" daleko od spornog zemljista..tako da su vam argumenti samo to da ste vi u eu i imate pravo veta..sta nas ne dira,jer mi i ne zelimo u uniju..dosad ste nam cinili uslugu dok ova gu-ka nije izvela veleizdaju..ali nece to u saboru proc..ili ekipe iz sabora nece bit tamo vise..
Komentar od: sttipe @ 4. listopad 2009 0:19
na teletextu nove tv imate na stranici 444 anketu s pitanjem jeste li za eu?91%anketiranih se izjasnilo protiv..shvacate li sada posto vrlo zaduzena drzava prodaje svoje resurse,i pod kojim opravdanjem?ne mislim da ista pretjerujem kad kazem da su veleizdajnici iz sabora zasluzili streljanje..zbog niza slicnih "pothvata"..bilo kradja,bilo poklona..
Komentar od: new @ 3. listopad 2009 21:55
gatin, senzaciolizam gore dole. A što osobno misliš o članku. Ima istine, nešto na toj nafti?
Komentar od: gatin @ 3. listopad 2009 21:34
što se tiče senzacionalizma i laži, ... pa cijeli vaš projekt otimačine i državna politika se na tome temelje.

jadno od nekadašnjih , ali nikada više, dobrih susjeda.

slušao na zlo-tv zlovenku udatu note (za nekakvu političku glavešinu iz UK ) kako se hvali da u visokoj UK politici agitira za zlo-otimačinu i kaže da je jako razočaranaa što hrvati , kad imaju toliko mora njenim zlovencima ne daju "to malo" što traže.
niti jednom nije spomenula da je to zlovensko, nego da to hrvati "trebaju dati zlovencima", zakljućivši razgovor, kako vjeruje da će im britanci pomoći u postizanju cilja.

Komentar od: gatin @ 3. listopad 2009 21:26
new

ti si najbolji primjer organizirane zlovenske "imperijalne gramzivosti". bio ti sada dok pišeš u službi ili jedan od onih 96% koji su za krađu teritorija susjedu.
naravno, prije toga treba gebelsovski stalno ponavljati laž da se "granica zapravo ne zna", ... a zna se samo ako janez to prizna onda kako da ukrade ?

ako ne znate granicu , pitajte susjede hrvate.
oni ne otimaju tuđe, a imaju čudnu osobinu da dijele.
nadam se ne više !
Komentar od: new @ 3. listopad 2009 21:19
Ne ide se mi za politiku, kde je granica ili ko je u pravu. Samo mi je ovaj članak pun senzaciolizma koji nije tačan.
Komentar od: new @ 3. listopad 2009 21:16
Ne, ne ja sam iz SLO.

Nisam spin doctor samo provjeravam fakte sa www. Do sada nisam našao ni jednog u pravo za ovaj članak. Ako me uvjerite, da ima tamo nafte se izvijavam (i ja ne volim Rupla, kao večina) ali do sada nije ništa pravo u ovom članku nego osobe.
Komentar od: gatin @ 3. listopad 2009 21:13
new @ 3. listopad 2009 21:19

nafte nema ni u ogromnom dijelu hrvatske.

da im damo i to ...
uinat ovakvim" lažovima" koji bi da obrane svoju zemlju ?

sram te bilo.


Komentar od: new @ 3. listopad 2009 21:12
Možete provjerit ocjene za svaku državu na stranici http://energy.cr.usgs.gov/WEcont/regions/reg4/R4cs.pdf
Komentar od: gatin @ 3. listopad 2009 21:09
new ... you must be an old HDZ spin doctor.

Komentar od: gatin @ 3. listopad 2009 21:08
sta se konkretno da napravit? ima li iko ikakvu ideju?

kako su do sada realizirane akcije koje su vlast prisilile promijeniti ovo ili ono ?
početna inicijativa mora biti iz "jadranske hrvatske",
obrasci pritiska postoje, treba ih potražiti u uspješnim primjerima samoobrane iz zadnjih 19 godina.
animirati sve ribarske udruge od piranskog do prevlake,
potpisivati peticije,
kopirati zlovensku borbu za otimanje hrvatima.
tražiti referendum o sudbini nas samih i našeg teritorija,
udruge branitelja uključiti,
prof jurčevića koji je već pisao o ovome,
vidasa, iblera tražiti da se jasno izraze,
izvući rudofa iz medijske blokade (spriječavaju ga)
otvoriti site, blog > npr. www.nedamopiranski.hr
moderna internet sredstva okupljanja > > đaci.
ako se šta zakotrlja priskočiće i šutljivi i
oni koji čekaju razvoj događaja odn. stvaranje kritične mase.
nitko ne govori niokavom nasilju
nego o artikuliranom zahtjevu za prestanak silovanja hrvatske
itd.

to smo dužni svojoj djeci sadašnjoj i budućoj.
ako se narod 91. obranio goloruk, ...


Komentar od: new @ 3. listopad 2009 21:07
U Savudriji ima toliko nafte kao ima istine u ovom članku.
Komentar od: new @ 3. listopad 2009 21:05
Pa dobro, ne sumnjam u Nediljko Pušića ali i fakt o "navodi se provincija Po Basin 4060 koja prestaje kod rta Savudrije" nije tačan.

http://energy.cr.usgs.gov/WEcont/regions/reg4/P4/P4060.pdf
Komentar od: Agent Kuyan @ 3. listopad 2009 20:42
new@
Članak nije laž, zanemari sliku. Gosp. Nediljka sam osobno upoznao. To je častan čovjek koji ne laže i ne iznosi senzacionalističke činjenice bez pokrića.
Komentar od: new @ 3. listopad 2009 20:32
Ovaj članak je LAŽ.
Slika koju su upotrjebili je skinuta sa stranice
http://www.offshore-technology.com/projects/eca/eca5.html
Komentar od: real @ 3. listopad 2009 20:20
ako uistinu ima nafte onda tuck off EU, zasto Norveska ne ulazi, proglasili gospodarsku zonu 200 milja i ne zanima ih EU...
Komentar od: new @ 3. listopad 2009 20:20
Istina je na linku
http://www.offshore-technology.com/projects/eca/eca2.html
Glup članak pun laži. Ovo je u UK.
Samo širite laži i stvarate loše odnose među SLO i HR.
Komentar od: sttipe @ 3. listopad 2009 20:04
sta se konkretno da napravit?ima li iko ikakvu ideju?previse se teskih sranja dogadja da bi se sutilo..ocemo lustraciju!!van iz politike svi koji su dosad u njoj bili!!jer sve su nam stranke-jedna..savez komunista,i udba..sve sta radi navodna oporba je palamudjenje i drzanje vrice..sta ne znaci da ipak malo manje ne krade..
Komentar od: stoik @ 3. listopad 2009 20:00
Za tu "senzacionalnu tajnu" samo budala nije znala.
Komentar od: @ 3. listopad 2009 19:18
Komentar od: prometeus @ 3. listopad 2009 17:03
Pardon nije bilo za Jozobago nego za Morski covik.
Slobodna Dalmacija
=================================================

Rodijace moj!

Ova isprika je bila u zadnji cas. Vec sam krenuo pre tebi se obracunat :-)))))))

Ziv bio!
Komentar od: lan7 @ 3. listopad 2009 18:34
gatin @ jako dobro zboriš ali moram reći da je cili akademski zbor i politički "establishment" (jer je to pravi naziv za naše političke namještenike) upoznat sa tim spoznajama.

Možda jedna od najvećih Hrvatskih previda učinila je upravo ta grupa ljudi kad je zašutjela na privatizaciju i politiku kriminala...ali pod pojmom Humanocid nastat će odljev općeg narodnog dobra u ruke druge države.
Neki izračuni kojima se barata u tim spisima došao je do brojeke od nekoliko stotina miljardi$ ali s ciljem akumuliranja u rukama kapitala/pojedinca.
Od uranove rude koji se nalazi na dva mista u RH pa do polja nafte i plina, te podzenih tokova čiste pitke vode...
1.Uranova ruda leži na dva mista: Ispod brane Peruča (dalmacija)-potopljeni su sa vodom i zasad zatrpani glinom.
-Ove podatke ima Geodezija
te rubni dio Piranskog zaljeva, detektirane ali nikad eksplairane.
A nafta je pronađena ispod masiva Dinarida, ali zbog granita i terena nikada se nije krenulo u eksplataciju i u sjevernim djelovima Jadranskog mora preciznije oko Istre. Sa naftom su pronađeni veliki đepovi (tehnički naziv) plina metana.
Ali jedno od najzanimljivih otkrića datira iz 1974. i tokovi pitke vode. poznat još po nazivu Dinarski sljev...detektirana je velika čistoća i akumulirana koncentracija minerala (pa čak i vitamina, ali to nemogu potvrditi)
Ovo nizu nadzemni tokovi već podzemne vode i tokovi a posjedujemo ih u velikom obujmu.

I onda što je naša zbilja i stvarnost... agonija ne bogastvo upravo zato jer im može biti, a kapital nem granica samo cijena i žrtve. Mislim da smo Domovinski rat dobili ali gubimo kapitalistički rat i to je puno nemilosrdni neprijatelj.
Komentar od: gatin @ 3. listopad 2009 17:43
prometeus @ 3. listopad 2009 17:48

ZNALO BI SE RANIJE DA JE TO NEŠTO ?!?!

ma nemoj ?
sve je transparentno :
sadam je imao atomsku bombu, a nije imao nikakvu naftu.


to je ono što se "znalo" i propagiralo.

misliš da će ti itko (hm,...možda samo hrvati ?)
reći ja bih ti nešto oteo ?

uostalom, i one dvije ulovljene ribe u zaljevu su hrvatske,...
ali to shvatiti , ... zahtjeva višak nacionalne svijesti.
Komentar od: gatin @ 3. listopad 2009 17:37
hajde da mi vidimo nešto konkretno po pitanju pirana.
ne samo busati se u prsa junačka i vikati 'trst je naš',...

kako se organizirati ( vidi facebook organiziranje učenika) i bez puno respekta prema domaćim političkim "mudrijašima"

soli u inat, vrisnuti do neba i organizirati prosvjede sve dok se hrvatska, uprkos domaćim izdajnicima, ne obrani od istih, a tek usput od slovenaca.

ako se narod mogao dignuti radi posrane 101-dinice i
njihovihegoističnih egzistencija,
mislim da je ovaj puta razloga za izražavanje stava
daleko više i da su POVIJESNO ZNAČAJNI.

Komentar od: prometeus @ 3. listopad 2009 17:36
To bi ja tebe Morski Covik triba pitat.MI smo mi a vi ste vi a oni su oni.Na kojoj si ti strani.
Slazem se sa wlay iz Rupotine.Da je to neko bogato nalaziste znalo bi se to globalno odavna.Patku je bacila vlada jer sigurno nesto smjera protiv naroda, Ako nije patka hrvatske vlade onda kakav slovenski saldjina oce da vadi mast Hrvatima i Hrvaticama.
Bravo wlay...sutra u nediju svi po masklin pa kopaj dijamante u Rupotini.Ajde neka ti si nas vlaj.
Komentar od: gatin @ 3. listopad 2009 17:26
ne znam čemu služe ovakvi senzacionalistički tekstovi.

pa zar ne vjerujete teta jaci vlaisavljević i pederku gordani jadnoković ?

nije to uredu, pa jaca je tražila da budete njeni vjernici odn. da joj vjerujete na časnu kumrovečku.


šta su sva ta prirodna bogastva spram bogatstva koje ispuni naše hrvatske duše kada stara profuknjača hillary oda priznanje jaci za čelništvo, a peder ivo održi predavanje u po nevjorka o kreativnom čelništvu.

dakle osim vjere u Boga svaki rvat mora vjerovati i u
djevicu jacu i njeno ovozemaljsko američko-englesko poslanje.

Komentar od: MorskiČovik @ 3. listopad 2009 17:16
za prometeus @

nisan baš svatija povod za odgovor, ali mogu nešto upisat.
misliš da se talijeni ne svađaju međusobno? da tamo nije niko nikoga privarija? da oni poštivaju pravila?
talijani su samo primjer.
imam i pitanje. koji smo to mi, a koji su to vi?
Komentar od: prometeus @ 3. listopad 2009 17:09
A sta je ranjena srna...jos nisi iskrvarija????
Svaka ti cast ......di ces ti sa samim sobom...??Ravno u DEMOKRACIJU!
Komentar od: prometeus @ 3. listopad 2009 17:03
Pardon nije bilo za Jozobago nego za Morski covik.
Slobodna Dalmacija
Komentar od: mot @ 3. listopad 2009 17:00
za @MorskiČovik

Pauk je pauk a koja mu institucija stoji na mriži i priko koje šalje signale dalo bi se raspraviti ali nikako ući u trag.....nema potrebe oni su tu...pozdrav !
Komentar od: prometeus @ 3. listopad 2009 16:57
ZAB JOZO BAGO. A zar i Hrvatska tako nije krenula.."od stecenih pozicija"....samo sto su te stecene pozicije status quo...pa se ti ceskaj.Moj bi otac reka "ko gubi ima prava da se ljuti".Rrteseta je jedna lipa igra ..u njoj se ne govori i pravila su jasna.A kad se dogodilo da se vlaji igrajuci na tresete nisu pobili i poboli nozima? Zasto.Jer nisu u stanju postovati pravila.Dosta ti je pogledati po Dalmaciji.Svak je svakom nesto oteo, uzurpirao.Niko s nikim ne govori u nijednom susjedstvu.Sada su vam Slovenci krivi...zasto sta su van udrili caval...ljutite se ljutitite...sace brzo kastradina a potom , odojak i janjetina..pa cete brzo sve zaboraviti..
slobodna Dalmacija
Komentar od: prometeus @ 3. listopad 2009 16:47
DS1, A JESI LI TI UISTINU SIGURAN DA JE HRVATSKO SVE UISTINU HRVATSKO???? i PROKLINJES A???
Komentar od: MorskiČovik @ 3. listopad 2009 16:44
za mot @

mislim kako jedna institucija ima s tim itekako veze, ali to nikako nisu masoni.
Komentar od: MorskiČovik @ 3. listopad 2009 16:43
m da je JozoBago @ samo djelomično u pravu.

ulaskom u eu zacementirat će se stanje "ko je jamnija jamnija" i krenit će se od početka sa novostečenih pozicija.
u prijevodu to ti je abolicija za lupeže, hoštaplere i sve ostale besprizorne, osim za one koji su već uvaćeni.
Komentar od: prometeus @ 3. listopad 2009 16:42
SENZACIJONALNO.PISE SE DA CE RUSI DATI KONEZIMA U NAJAM NA 75 GODINA POLA VLADIVOSTOKA. NEKA HRVATSKA DA DALMACIJU U NAJAM ITALIJI...ZA UVIK.
Komentar od: mot @ 3. listopad 2009 16:39
Dobro je reka jedan čovik..što masoni nisu mogli priko Hitlera silom to će sada kulturnjakom jerbo su došli konačno pameti.Naravno da se tu misli o HABSBURGOVCIMA.Zašto irci nisu ušli u EU?.Zato što je lokalni bogataš financirao kampanj kako bi stanovništvo bilo bolje upoznato sa svim što ih čeka nakon ulaska.Zašto su ovih dana ušli u EU?Zato što će habsburgovci sve učiniti da dađe do bezbroj REFERENDUMA dok ne dobiju i taj komad zemlje(ili tržišta).Naravno da uvozu zakona iz EU nema kraja jer kako kažu iskusni evropljani -na vašoj granici vas čekaju tone zakonskih papira a vi samo trebate reći DA.Onaj koji je JAMIO će tada klizat laganini prema prosjačkom štapu dok će sirotinja izumrit....pozdrav dobri ljudi !
Komentar od: @ 3. listopad 2009 16:20
Komentar od: gricko44 @ 3. listopad 2009 13:30
moze li mi itko objasnit sto za hrvatsku znaci ulazak u eu
************************************************************************

...znaci novac za kojekakve projekte, sto ce reci ulaganja u razne grane gospodarstva (Hrvatska ce biti tzv. "netto primatelje novca" - kad se prebiju tiojekovi novca u i iz zajednicke kase), a koji ce (mislim na novac) zavrasavti po BUGARSKOM principu u dzepovima politicara i "poduzetnika" citaj kriminalaca, koji ce manipulirati javne natjecaje tako da novac bude usmjeravan u PRAVOM smjeru.

To je razlog zasto je recimo Bugarska vec neko vrijeme na crnoj listi i zasto su zamrznute EU investicije.

To sto ce se putovati bez putovnica u sve zemlje EU sigurno nije PRVI i OSNOVNI razlog zasto vladajuca vrhuska tako zeljno stremi clanstvu. Hrvatska i danas ima (gotovo) sve zakonne prilagodjene EU, odrekla se ZERP-a i sto ja znam sto ne, jos samo nedostaje ta mala KOMPONENTICA EU NOVCA.
Komentar od: splićo_1990 @ 3. listopad 2009 16:13
Ma ljudi Istra će, ako se ovo dokaže, bit pametna i odcijepit se od Hrvatske, a slovence odjebat... Bit će Qatar na Balkanu, najjači u Europi... Imat će nafte, luksuzni turizam koji je ionako najrazvijeniji u Hrvatskoj za sada... A u Hrvatskoj ćemo patit, samim time past će nam BDP i proračun za 4-5 puta... Istra je trenutni nositelj hrvatskog gospodarstva, turizam, TDR i mnogo toga... Iskreno, da su pametni odcjepilibi se, a i dajem im za pravo, jer bi Istrijani u samostalnoj državi živjeli mnogo bolje...
Komentar od: prometeus @ 3. listopad 2009 16:09
Svak svojoj kuci..vlaji u vlasku,bosanci u bosnu
Slobodna Dalmacija
Komentar od: sttipe @ 3. listopad 2009 16:03
da ne spominjem kako teske stvari potpisuju ljudi koji su ukrali onu farsu od izbora di glasas za stranku a ona odluci za koga si glasa..potpisuju a da nas nisu pitali ocemo li mi tu europu,ili ne???referendum ce nam dat kad sve potpisu i kad nam bude svejedno??jadranku je izabra samo jedan covik,a ona daje strasna bogatstva ka da su njena?i da su njena,kad prva platforma za naftu bude montirana,nesmimo ni rici vise rec..jer kad se nekim rusima koji su kupili slovenski petrol,prohtije,dogodi se havarija na jadranu,i s hrvatskim turizmom je gotovo..sve da je njeno,moralo bi se pitat svih nas sta ce nam se u susjedstvu gradit!!zato triba organizirat izbore..ali direktne da svako ulazi u sabor s najvise glasova dobivenim direktno za svoje ime..nikakve liste i nositelji lista..
Komentar od: sttipe @ 3. listopad 2009 15:55
jos nije kasno..mada je jasno..da su cila ta ekipa,i skoro si iz proslih ekipa tu dovedeni da rastacu..kronologiija unistavanja i lopovluka sve kaze..ko zna citat i briga ga je..apsurdno je cut ali drzavni udar bi u sadasnjem momentu spasija ovu drzavu za buduca pokoljenja..ako udjemo u eu slijedi americki poucak..iz kalifornije dnevno iseljava par tisuca ljudi koji bjeze u jeftinije djelove amerike i di im je lakse zaradit kruv,dok u kaliforniju isto toliko bogatijih,i skolovanijih,ulazi..nama predstoji egzodus..ako budemo imali srice,u vlajland,ako ne onda dalje.(kupite zemlju u lici,dok jos mozete).vec sad dubrovcani ne mogu kupit grobnicu..a nema europe..kad europa dodje sve ce se za 20-30 godina prominit..
Komentar od: riva @ 3. listopad 2009 15:49
Brodospas je prije tridesetak godina uz pomoć remorkera na kojima je bila tada suvremena oprema (utvrđivanje točnog pozicioniranja) istraživao nalazišta plina i nafte i pronašao ih.
Nalazišta su pronalažena metodom snimanja odjeka eksplozija na dnu mora.
Komentar od: @ 3. listopad 2009 15:46
Kasno je, Ivo je već dobia kaparu, a Jadre će pokupit glavno.
Komentar od: sttipe @ 3. listopad 2009 15:45
triba toncija tadica nagovorit da se vrati u politiku,i da se kandidira za presjednika..i birat ga..to je minimum..a za ocistit drzavu od karcinoma,i metastaza,tribalo bi streljat par tisuca ljudi..
Komentar od: sttipe @ 3. listopad 2009 15:41
ajmo referendum o tom gospodarskom pojasu!zerp je neprihvatljiv,zbog samog gornjeg teksta,koji govori da tu u toj prici i ekologija i ribarstvo neigraju ulogu..ajmo moratorij na najam ili prodaju bilo kakvog drzavnog resursa ili monopolistickog poduzeca na 30 godina!!samo nas to moze spasit da nam korumpirani pokvarenjaci ne uniste hep ili izvore vode,nafte plina,ribe,psenice(gmo ove dane ulazi kroz sabor u rh) itd,pa ih "prodaju" strancima..ili privatiziraju..prica sa gmo organizmima je jos puno gora od ove sa naftom i plinom..nafta ili ispusni plinovi auta uzrokuju rak,i nafta nece jos dugo..gmo je puno veca opasnost..to je biolosko oruzje i ovisnost buducnosti..
Komentar od: ds1 @ 3. listopad 2009 15:09
Plin se odavno koristi iz sjevernog Jadrana, od kojega dobijamo mrvice tj. kapljice. Pošto ga ima puno i još nafte, onda su Italija, Slovenija u dogovoru sa našim političarima da im taj prostor u cijelosti pripadne. Jer to je ogronmi energetski potencijal.
I budući da smo europska jad i bijeda to će se i desit.
PROKLET MU I DOM I ROD TKO TRUNKU MOJE DOMOVINE TUĐINU PRODA.
Komentar od: Leodun @ 3. listopad 2009 15:05
Bilo bi naj bolje ako ima plina i nafte to sve isisat i stavit u kanadere i zalit te govnjare i onda poslat boška buhu da ih sve užge pa nečemo imat problema sa jednim evropskim MALIL MALIM KVATOM ma zamisli slovenija
Komentar od: Rambo_sv @ 3. listopad 2009 14:46
POTOPIMO SLOVENIJU
Komentar od: dragos @ 3. listopad 2009 14:37
Bilo nafte ili plina kakva nama korist od svega toga. Mi NE ZNAMO upravit s bogatstvima prirode.
Pa zar nije relevantno da se količina PITKE vode, koju imamo (za sada ) u izobilju, ne iskorištava do maximuma.

Koji Dubai, koja Arabija, ništa nije plin i nafta kontra pitke vode.

Naravno, da i ove slučajeve treba istražiti. Ne sumnjam da se u Jadranu kriju rudna bogatstva, ali i bez toga, zašto pomicat granice,

. Zar da za zelenim stolom, prodajemo ono za što su mnoge osobe život dale.

Pa ni ta Europa nije svima dobra donila. Ponovno se radi o izabranima (čitaj: podobnima) kojii i danas lagodno žive.

Mijenjajmo filozofiju i uprave, a ne granice.
Komentar od: MorskiČovik @ 3. listopad 2009 14:17
lan7 @ je u pravu.
jedna od platformi za istraživanje koja se koristila na poljima mislim Ivana 1 ili Ivana 2 ako se dobro sjećam, bila je na remontu u Kaštelanskom zaljevu pred kraj '80.-tih godina prošlog stoljeća i sa izvučenim "nogama" bila je velika atrakcija.
Opsluživali su ih Brodospasovi tegljači za platforme oznaka B21, B31, B41...
Znam da se onda govorilo kako je pronađen plin u sjevernom Jadranu, ali su neka nalazišta zapečaćena po naređenju JNA i ondašnje vlasti.
Komentar od: ranjena srna @ 3. listopad 2009 14:12
Ej ljudi!
malo to ima veze sa janezima... to ide preko talijana ravno u washington!!!
Pocelo je kad smo u bescjenje prodali INU i pola hrvatskog plina. A nista ne bi moglo bez domacih izdajnika prokleti bili u sva koljena do smaka svijeta. Nasa djubrad upletena u pricu sjedi u svim mogucim institucijama i sad su instalirali Jadranku da potpise nesto o cemu nema pojma.
vjesati i strijeljati treba svaki dan ... vjesati i strijeljati ... metkom u glavu svaki dan ... Sjetite se i Bruna Busica i Krleze ... koji smo mi talog!!!!!!!!!!!!
Komentar od: Ravanelli @ 3. listopad 2009 14:09
Neka ga jaca podudli pahoru i sve rješeno.Ako pritom izvadi dentjeru dat će nam i pola slovenije.
Komentar od: lan7 @ 3. listopad 2009 13:34
Moram se osvrnuti na članak jer radim sa geo-deziskim studiama i reći da to nije nikakva vist nego provjerena informacija iz bivšeg sistema i svi bolje upućeni znaju za o tom stanju.

Svim zainteresiranim mogu poručiti da sve informacije mogu provjeriti i u Ini tj. njihovoj sestrinskoj firmi Crosco i STSIu (priprema, bušenja i naftni sevisi)... poznati su naši veliki izvori metana koji prodajemo po minornoj cjeni Italiji a kupujemo skupi plin od Rusije tj.preprodavača Njemačke i Mađarske.
Mol nije bio glup kad je ušao u otkup Ine, znao je s čim raspolažu.
Provjerite gdje i na kojoj udaljenosti od kopna nalaze platforme Ivana-A;Ivana-K;...koje crpe plin i gdje ga isporučava...ne hrvatskoj nego u plinskom terminalu Casal Borsetti kod Ravenne (ITALIJA), moram napomenuti da se bušotine nalazi malo južnije od Fažane (što je Hrvatska???).
Od tih istraživanja su potekle informacije koje se sad senzijalistički objavljuju...istina je bogata smo zemlja ali sa jako jako jako korumpiranim političarima.

Što se tiče Zerp-a to je uistinu lako za objasniti i ovaj put naše opće dobro dato je na explataciju drugim zemljama upravo zato jer Sanader,Polančec ali i drugi ini su svjesni potencijala kojim su mogli izvući laku lovu na svoje račune.
Dok se god ne proglasi Zerp kao jedina alternativno-pravna opcija svi će besplatno iskorištavati naše morsko-podmorsko dobro.
Ljudi sve vam je to usko povezano ZERP pregovori o granici te o pomorskom dobru jer Slovenija vidi tu priliku za lako zaraditi a hrvatska ima fini lažljive ali jako korumpirane političare.
Bojim se da će za koju godinu to biti opće dobro Slovenskog naroda...
Komentar od: gricko44 @ 3. listopad 2009 13:30
moze li mi itko objasnit sto za hrvatsku znaci ulazak u eu
Komentar od: jozoo @ 3. listopad 2009 13:30
Slovenija do Drine , ha,ha,ha, ha
Komentar od: Rambo_sv @ 3. listopad 2009 13:24
Ma nema tamo nafte nema ničega i Hrvatska neće nikad dat dio svoje zemlje.Potopit ćemo Sloveniju
Komentar od: torcazgdubrava @ 3. listopad 2009 13:17
šta se rugate čovjeku koji k? ako je potvrđeno da ovi cigani alpski uvoze platforme. kakvu vladu imamo.. ne bi me čudilo da od slovenije postane novi dubai za koju god... meni to ima smisla... ako je to prirodno bogatstvo moje zemlje ja želim da u njem uživaju hrvati.
Komentar od: draga1955 @ 3. listopad 2009 13:14
Bili mi za EU spremni, ako popustimo Slovencima, bilo ispod naše Istarske obale to bogatstvo, ja nebi dao ni metra zemlje-mora i tu se slažem sa Kainom. To je jedino što se sa njim slažem, ali vjerojatno iz različitih razloga.
Jadranka sinoć slavi, a ja čekam što će nas za koji dan udariti po glavi!?
Komentar od: pantana @ 3. listopad 2009 13:13
Zar je bitno čega sve ima u našem podmorju i zar je bitno jeli ovi tekst bombastičan ili ne. Bitno je samo to da nesmimo dat ni jedan cm našeg mora i kopna nikome pa makar nas to i ne uvuklo u Europu, za koju me i onako nije briga.
Komentar od: wlay @ 3. listopad 2009 13:01
još jedan bombastični naslov a sve se vrti oko nekog samoprozvanog stručnjaka...

jel znate da ispod donje rupotine ima nalazište sa priko 5 milijardi tona dijamanata ...eto sad san van oda najčuvaniju klišku tajnu i zašto donja rupotina neće nikad bit solinska
Komentar od: nitko_poseban @ 3. listopad 2009 13:00
Predlažem sljedeće referendumsko pitanje:

DA LI STE ZA POTPUNO I NEODGODIVO UVOĐENJE ZERP-a PREMDA NAM TO MOŽE BLOKIRATI ULAZAK U EU DESETLJEĆIMA?

DA NE


P.S. BTW, potpuno sam siguran da ćemo u EU ući jednako sa ZERP-om i bez njega.
Komentar od: Rambo_sv @ 3. listopad 2009 13:00
je aha.Ima miljardu tona nafte i to su tek Slovenci saznali.haha.Jel vi iz Slobodne smatrate nas debilima
Komentar od: Grubi @ 3. listopad 2009 12:57
da je tako vec bi nan odavno ameri uveli "demokraciju"
petak, 19.03.2010.

Anketa

Koju biste ocjenu dali premijerki Jadranki Kosor?





Pošalji Rezultati

Europa digital mreža: Autoklub | Cafe.hr | Cosmopolitan | CroChef | Dubrovački vjesnik | GameLand | Globus | Gloria | Gloria Shop | Gorila | Igralica | Jutarnji list | Jutarnji klub | Jutarnji nekretnine | Lektire | MojFaks | Otvoreno more | Reci.hr | Slobodna Dalmacija | Sportske novosti | Svimi.hr | Šibenski list | Studentski oglasnik | Teen | Teen385 | Vaumijau Vita | WAZ: Der Westen |