Slobodna Dalmacija

Povratak na naslovnicu

SMS komentar pošaljite na 666555 sa ključnom riječi SLD, (3,72 kn/sms).

Nije bilo lita, a čini se da neće bit ni babljeg lita. I sunce u recesiji. AM, Šibenik

Detalji o usluzi >

Hrvatska

Objavljeno 30.04.2009. u 13:33

64 godine poslije u vrletima kod mjesta dubravE

Splitski speleolozi u jami na Mosoru otkrili ostatke partizanskih žrtava

Dubravljani su uvjereni kako su četiri lubanje i hrpa kostiju ostaci mještana koje su likvidirali partizani u Drugom svjetskom ratu
Dubravljani su uvjereni kako su četiri lubanje i hrpa kostiju ostaci mještana koje su likvidirali partizani u Drugom svjetskom ratu

Kosti su pronađene na dubini od 18 metera
Brojne ljudske kosti s četiri lubanje pronašli su speleolozi Speleološkog društva Špiljar iz Splita. Kosti su pronađene u vrletima Mosora, u jami nedaleko mjesta Dubrave.

- Krenuli smo u istraživanje toga područja na poziv lokalnih mještana jer su oni sami prije dvije godine imali volju doći do dna dviju jama nedaleko lokaliteta Za Strmicom. No kako nisu imali dovoljno opreme, pozvali su nas - kazuje nam speleolog Tonči Rađa.

Osim njega, speleološku ekipu činili su Vedran Tomaš i Dražan Mimica, koji je sve zabilježio fotoaparatom. Na terenu su vidjeli da postoje dvije jame kojima mještani ne znaju imena pa su ih nazvali Jama 1 i Jama 2. Spustili su se kroz uski otvor u prvu jamu, na dubinu od 18 metara, i pretpostavke mještana pokazale su se istinitima.

- Na dnu jame bila je hrpa relativno dobro sačuvanih kostiju. Premda nismo stručnjaci, odmah smo zaključili da je riječ o ljudskim kostima jer su se točno mogle razaznati bedrene kosti, zatim kosti ruku, a posebno su dojmljive bile četiri lubanje na kojima se još vide zubi – govori Rađa.

Stare rane

Kako im pravila nalažu, kosti su mogli tek fotografirati, ali ne i premještati. Zatim su o pronalasku obavijestili policiju. Otkriće ljudskih kostura uzbunilo je mještane Dubrave na Mosoru i otvorilo stare dugogodišnje rane koje nikada nisu zacijeljele.

Premda nitko zasigurno ne zna o čijim je kostima riječ, Dubravljani su uvjereni kako su to ostaci mještana koje su likvidirali partizani u Drugom svjetskom ratu. Govorilo se tada da su partizani odvodili muškarce u Mosor i tamo ih bacali u jame, no većina tih priča ostala je na pretpostavkama.

Mještani ne žele govoriti o imenima, no spremni su istražnim organima pružiti sve kako bi se konačno rasvijetlila tajna duga više od 60 godina. Ljudi su iz svojih kuća odvedeni na pravdi Boga i za njihovu se sudbinu više nije znalo. Dubravljani se nadaju da će nakon ovog pronalaska žrtve ovoga, kako mjesto tvrdi, partizanskog zločina, pronaći svoj mir.

Istraga slijedi

Županijsko državno odvjetništvo u Splitu još uvijek nema nikakva saznanja o pronalasku kostiju na Mosoru. Sada će policija, nakon dojave, najprije izvaditi kosti kako bi se pregledale i vidjele je li riječ o likvidaciji. Tek tada će se otvoriti istraga, a u ovom je slučaju od velike važnosti činjenica što mještani žele pomoći policiji i pravosuđu.


Komentari Morate se prijaviti da biste komentirali članak.

Komentar od: njarnjas | Komentirano: 4. svibanj 2009. 16:24
@quovadis
nemogu se nabrojiti ustase, sve ih je udba i mosad pohvatali i likvidirali. znaci nema vise ustasa koji su imali krvave ruke, ali borami na drugoj strani secu slobodno medju nama i nitko "nema jaja" doci Anicu na Hvar i uhvatiti ( vejrovatno jer ga institucija predsjednika stiti). Evo i Joca amsterdam, arkan, Vinko Sindicic (crvei james bond), sve su to udbini agenti koji su obavljali prljave poslove za udbu.
Komentar od: quovadis | Komentirano: 4. svibanj 2009. 15:26
'njarnjas' ako imas jaja, molim te, nabroji mi sve one ustaske koljace koji su zadnjih 10-15 godina dovedeni na "sud", i osudjeni? Zasto ne trubis o tome? Fer je fer. Neka SVI krvoloci bez obzira na boju uniforme osjete mac pravde.
Nemoj vodu tjerati samo na svoj mlin. Budi vise objektivan, i racionalan.
Komentar od: njarnjas | Komentirano: 4. svibanj 2009. 11:22
Nije to nikakva "Kolateralna steta". nazivati te zlocine kolateralnom stetom je relativiziranje povijesti. Za sve zlocine se treba odgovarati pojedinacno i po zapovjednoj odgovornosti. Zdusno sam citao biljeske Nikole Anica (zivi u Jelsi na Hvaru) kako su etnicki cistili Istru od talijana. Prema tome institucije trebaju raditi svoj posao (kako to nas predsjednik uza rec) i uhititi Anica koji slobodno zivi u Jelsi na Hvaru..
Poanta svega ovoga je da su ljudi (zarobljenici - ratni gubitnici) osudjivani i likvidirani bez presude nakon zavrsetka 2ww. To je zlocin. Posto svi govore ukljucujuci i naseg predsjednika drzave , da ratni zlocin ne zastarjeva nase moralno pravo je da istina izadje na vidjelo i da se svi zlocini pojedinacno osude. Nitko tu ne osudjuje antifasizam. Ali pojedince, koji imaju krvave ruke i koji su okaljali antifasisticku borbu svojim zvijerstvima bilo bi u interesu i samih antifasista da ih sami prijave jer time doprinose daljnjem jacanju hrvatske drzave za koju su se borili (kako antifasisti to vole rec).
Komentar od: quovadis | Komentirano: 3. svibanj 2009. 17:37
"blaž kraljević "
Neznam dali su ovo stvarno tvoje rjeci, ili kopiras druge. Nema veze. Ocigledno si obrazovani intelektualac.
Nazalost promasio si glavnu temu. Vecina ovdje ne propagira komunizam kao superiorni sistem naspram drugih. Nema idealnog sistema...Mi smo kroz povjest imali kraljevinu, socijalizam, komunizam, i konacno ovo danasnje sto neznam kako opisati (Nemogu naci prigodno ime).
U ovome smo slicni nasim 'Istocnim' susjedima - Rusima.
Nikad nismo zadovoljni...uvjek za aktualne probleme tuzimo nekog drugog. Sve je krivica drugih. Ljudi su uvjereni da su prijasnji sistemi bili superiorniji...Da su to u stanju, vecina bi se drage volje vratila u proslost.
Sto se tice 'crvenih' i 'crnih', i jedni i drugi su imali svoj dan pod suncem. Ovi zadnji su konacno dobili ono za sto su godinama zudili - nezavisnu drzavu. Nazalost, ni to nije dosta. Retoricki se vracaju u davnu proslost u potrazi za starim kosturima, i jarcima za zrtvovanje.
Dok su godinama na strani fasista sistematski ubijali nevino stanovnistvo sve je bilo O.K. Kad su im na kraju rata saveznici (pobjednici rata) okrenuli ledja nebi trebalo nikoga iznenaditi. Da, bilo je dosta onih koji su ubijeni a da to nisu zasluzili. Bilo je toga na svim stranama. To se zove 'Koleteralna steta", i za ove dajem sucut i stovanje.
Komentar od: blaž kraljević | Komentirano: 3. svibanj 2009. 14:40
Kada se ljudima ispere mozak (što se desetljećima provodilo sustavo i metodično), oni više nisu u stanju išta kritički razmotriti, već, konformirano, prihvaćaju lažne sustave vrijednosti koji im se nude. Nakon prve faze provedbe - masovne ateizacije - crveni zmaj (komunizam) zamotan u celofan (pseudo)demokracije i tzv. ljudskih prava ponovno bljuje otrovne strelice i radi na uništavanju vrijednosti, sada obitelji, za što je davanje homoseksualcima prava na brak eklatantan primjer.
Drugi cilj komunizma, u drugoj fazi provedbe, jest ukidanje države. Marx je svoju državu predvidio kao "politički prijelazni period", odnosno kao "revolucionarnu diktaturu proletarijata", kojoj "je pak država samo prijelazna" institucija kojom se valja služiti u borbi, u revolucije, da bi se svog protivnika silom ugušilo". Marx je zaključio da je proletarijatu potrebna država, ali "ne u interesu slobode nego u interesu ugušivanja njegovih protivnika", a čim bude moguće govoriti o slobodi, država kao takva prestat će postojati". Kao i kod obitelji, državu je nemoguće ukinuti bilo kakvim represivnim metodama jer to ljudi neće prihvatiti, pače, tome će su silom oduprijeti. Tu nastupa moderno oružje - integracije kojekakvih vrsta, kojih smo svjedoci, a koje su integracije okvir provedbe marksističkog cilja ukidanja države na putu ka izgradnji Novus ordo secloruma-a ( Novog svjetskog poretka). U stremljenju ka tome cilju kidanje suvereniteta država što integracije čine provotni je i ključan faktor.

Utapanje ljudi - konkretno Hrvata, ubijanje, klanje, vrijeđanje, rasizam, primitivizam i nasilje, u to bi se otprilike mogao sažeti opus Marxovih djela. Ali, domaći drugovi ne spominju takve stvari već ispiru mozak mladeži po fakultetima i školama prikazivajući marxizam kao dobru ideju koja je, eto, imala lošu provedbu. Loše sluge loših gospodara!
Završit ćemo ovaj tekst konstatacijom: komunizam (marxizam) zlo je u svojoj biti i u svojoj implementaciji; riječ je o bezbožničkoj ideologiji čiji je cilj uništenje kršćanstva i društvenih vrijednosti, a čiji je utemeljitelj bio pataloški mrzitelj Hrvata - agresivni kroatofob. Prvi korak u borbi protiv neprijatelja jest saznanje tko nam je neprijatelj. Nadam se da će ovaj kraći tekst poslužiti tome! =h=
Komentar od: | Komentirano: 3. svibanj 2009. 6:44
prvi osumnjiceni je blaz kraljevic. ma ajde moja, ko bi ovoliko toga napisa mukte.
blaz, aj ka gospu te molin priznaj nan koliko dobivas po kartici.
Komentar od: | Komentirano: 3. svibanj 2009. 6:33
molin sve placenike na ovon portalu da mi recu ko ih placa i kako bi se tome moglo doskocit.
mislin pocelo me frustrirat to da su neki komentatori navodno placeni za svoje komentare, a mi ostali nismo. vis ti nepravde! sta nasi komentari ne vride?!?!
zhoom
Komentar od: blaž kraljević | Komentirano: 2. svibanj 2009. 23:25
Kada se ljudima ispere mozak (što se desetljećima provodilo sustavo i metodično), oni više nisu u stanju išta kritički razmotriti, već, konformirano, prihvaćaju lažne sustave vrijednosti koji im se nude. Nakon prve faze provedbe - masovne ateizacije - crveni zmaj (komunizam) zamotan u celofan (pseudo)demokracije i tzv. ljudskih prava ponovno bljuje otrovne strelice i radi na uništavanju vrijednosti, sada obitelji, za što je davanje homoseksualcima prava na brak eklatantan primjer.
Drugi cilj komunizma, u drugoj fazi provedbe, jest ukidanje države. Marx je svoju državu predvidio kao "politički prijelazni period", odnosno kao "revolucionarnu diktaturu proletarijata", kojoj "je pak država samo prijelazna" institucija kojom se valja služiti u borbi, u revolucije, da bi se svog protivnika silom ugušilo". Marx je zaključio da je proletarijatu potrebna država, ali "ne u interesu slobode nego u interesu ugušivanja njegovih protivnika", a čim bude moguće govoriti o slobodi, država kao takva prestat će postojati". Kao i kod obitelji, državu je nemoguće ukinuti bilo kakvim represivnim metodama jer to ljudi neće prihvatiti, pače, tome će su silom oduprijeti. Tu nastupa moderno oružje - integracije kojekakvih vrsta, kojih smo svjedoci, a koje su integracije okvir provedbe marksističkog cilja ukidanja države na putu ka izgradnji Novus ordo secloruma-a ( Novog svjetskog poretka). U stremljenju ka tome cilju kidanje suvereniteta država što integracije čine provotni je i ključan faktor.

Također, malo je poznat stav Marxa prema Hrvatima. Komunistički relikti, koji i dalje zauzimaju ključne pozicije na fakultetima i u obrazovanju, svojski se trude opravdati zločine komunizma sintagmama i floskulama koje smo naveli na početku teksta i skladaju prave panegirike komunističkoj ideologiji, ali prešućuju (tj. moraju prešućivati) Marxov stav prema našem narodu i drugim narodima. Navest ćemo dijelove koji su ključni za upoznavanje sa tom tematikom.

“Drug” Marx u "Neue Rheinische Zeitung" 5. studenog 1848 o Jelačiću u Beču i o Hrvatima - prijevod iz srpskih novina: "Delo" 8 tom, str. 391., :


"grmljavina topova označava pravac
u kom treba da dade petama vetra,
ne dopušta sumnju da Mađari i Bečani
gone tu žgadiju pravo u Dunav
i drski taj soj propuštaju kroz šibe,
prosjake, gladnice, sveg života site,
čopor potukača, lola, vagabunda
šljam hrvatski, podle seljačke slugane
koje njina zemlja izbljuva i gura
u sigurnu propast, na put avantura"


Dva dana iza u istome listu: "Hrvatska sloboda i red su pobedili, paležom, skrnavljenjem, pljačkom, neizrecivo sramnim nedelima proslavili svoju pobjedu." ( ovdje je riječ dakako o onoj Jelačićevoj pobjedi zbog koje je proglašen počasnim građaninom Beča)....Ovdje drug slavi bezbožničku francusku revoluciju : "Tada ćemo se setiti juna, oktobra, i tada ćemo mi uskliknuti: Vae victis. "Uzaludni pokolji posle junskih i oktobarskih dana, beskonačna žrtvena svečanost posle februara i marta, sam kanibalizam kontrarevolucije uveriće narode da postoji samo jedno sredstvo da se skrate, uproste, koncentrišu užasna agonija starog društva i krvave porođajne muke novog društva, samo jedno sredstvo - revolucionarni terorizam"

Ovdje je drug Marx poentirao rekavši bit svojih teorija: " S narodima je kao i s pojedincima - tome nas uči cela istorija. Da bi im se oduzela mogućnost napada, moraju im se oduzeti sredstva obrane. Nije dovoljno samo uhvatiti za gušu, VEĆ VALJA I UBITI"


Suštinski stav drugova Marxa i Engelsa prema Hrvatima određen je hrvatskim otporom materijalizmu i nečasti. Stoga drugovi u "Pregledu" 1850. pišu o nama kao o najvarvarskijim plemenima, glavnim osloncima stare Austrije, Južnim Slovenima u Dalmaciji, Hrvatskoj i Banatu, "vernim graničarima".

Ovdje je je drug Engels počastio neke druge narode, nas izuzima jer smo dio Austrijskog carstva, ali je poanta njegov primitivni rasizam: " Te bijedne razvaline bivših nacija, Srbi, Bugari, Grci i ostali razbojnički ološ (...) i stoga moraju jedni drugima preklati pohlepna grla. To bi bilo prekrasno".

Utapanje ljudi - konkretno Hrvata, ubijanje, klanje, vrijeđanje, rasizam, primitivizam i nasilje, u to bi se otprilike mogao sažeti opus Marxovih djela. Ali, domaći drugovi ne spominju takve stvari već ispiru mozak mladeži po fakultetima i školama prikazivajući marxizam kao dobru ideju koja je, eto, imala lošu provedbu. Loše sluge loših gospodara!
Završit ćemo ovaj tekst konstatacijom: komunizam (marxizam) zlo je u svojoj biti i u svojoj implementaciji; riječ je o bezbožničkoj ideologiji čiji je cilj uništenje kršćanstva i društvenih vrijednosti, a čiji je utemeljitelj bio pataloški mrzitelj Hrvata - agresivni kroatofob. Prvi korak u borbi protiv neprijatelja jest saznanje tko nam je neprijatelj. Nadam se da će ovaj kraći tekst poslužiti tome!
hvala svima koji me podržavaju a ovome sto konstantno pita o Blažu Kraljeviću nek se zapita malo što piše, pozdrav BOG i HRVATI
Komentar od: naOmiškojstini | Komentirano: 2. svibanj 2009. 18:03
@quovadis,kako bi bilo da napišeš nekakvo pisamce o "oprostu i zaboravu" i "tim stvarima" jednom Efraimu Zuroffu ili bilo kome iz centra Simon Wiesenthal ?!!!!!!!!
Pokušaj,ali se pripremi na to da ćeš bit proglašen ANTISEMITOM !!!!

@Blaž Kraljević,samo piši i ne osvrći se na provokatore,manipulatore i PLAĆENIKE !!!!!

Komentar od: Lemmy | Komentirano: 2. svibanj 2009. 12:12
Crna kraljice,
Lemmy piše samo istinu i navodi samo provjerene podatke.
Moj broj nestalih je zadnji službeni broj Ministarstva branitelja.
Naime, u zadnjih nekoliko mjeseci uspjelo se identificirati neke žrtve iz masovnih grobnica, pa je broj nestalih tako smanjen.

Komentar od: Lemmy | Komentirano: 2. svibanj 2009. 12:10
kraljeviću,
zastranjuješ i uopćevaš, lažeš i manipuliraš, ali samo ti piši,
ja nemam ništa protiv.
Jer, tipovi kao ti se samo sramote što više pišu...

Odgovori ti meni, ako znaš, TKO JE UBIO BLAŽA KRALJEVIĆA i
DA LI JE TO ZLOČIN ?
Komentar od: crnakraljica | Komentirano: 2. svibanj 2009. 2:27
Kraljeviću ,sve za pet......pozdrav i piši.....


Komentar od: crnakraljica | Komentirano: 1. svibanj 2009. 23:21
Lemmy,
odakle ti taj podatak,sad provjerih 1.061 nestali iz razdoblja 91/92. god.
Komentar od: Lemmy | Komentirano: 1. svibanj 2009. 21:48
Slažem se s crnom kraljicom u osnovnoj ideji svog posta:
pronaći sva stratišta i dostojno sahraniti mrtve.

Ispravak: nestalih iz domovinskog rata je još 1052,
još uvijek velik broj.

Komentar od: naOmiškojstini | Komentirano: 1. svibanj 2009. 21:34
Sad ih nema kad triba odgovarat,al' zato ima 87 000 partizanskih umirovljenika !!!! Kad je Artuković moga polumrtav sidit na optuženičkoj klupi može i npr. Milka Planinc,koja je puno vitalnija !!!!
Komentar od: crnakraljica | Komentirano: 1. svibanj 2009. 21:08
quovadis,
da bi živi imali mir treba ga najprije dati mrtvima,dostojno sahraniti,nismo sveci nego obični smrtnici,oprostiti da zaboraviti nikad.....ili bi to trebalo reći i ovim obiteljima nestalih Hrv.branitelja iz Domovinskog obrambenog rata,da jednostavno zaborave i oproste..a nestalih ima još negdje oko 1636 čini mi se,najbolje da ti budeš izaslanik......
ne mislim da si zlonamjeran ali najprije moraš razmisliti, na ovom portalu ima i članova tih stradalnika npr .lantana33....i po nekima bi trebalo samo taksativno navesti grobišta i ostaviti tako,svi znamo da osuđivati zemaljskom kaznom nekoga tko nije među živima nema smisla,no pokret i vodstvo treba osuditi svakako,koji god.
Pozdrav i mir tebi.
Komentar od: rnksplit | Komentirano: 1. svibanj 2009. 21:07
http://en.wikipedia.org/wiki/Srbosjek
obratite pozornost na zadnju recenicu..... what to say

Nadam se da ste svi uzivali u fazolu na Marjanu...
jbga kriza je nema fazola!!
:)
Komentar od: quovadis | Komentirano: 1. svibanj 2009. 20:07
Svi oni koji uporno traze neku 'pravdu' neka se malo opuste. Nece je naci. Vecina 'crvenih' i 'crnih' odgovornih za ove zlocine su vec davno ili umrli, ili ubijeni. Nema ih vise...
Krajnje je vrijeme da se zakopa ratna sjekira, i glava okrene buducnosti. Oni koji i dalje tvrdoglavo zive u povjesti, i skidaju kraste sa starih rana ne pomazu nikome, a najmanje sebi. Stisnite zube, progutajte svoj ponos, i zagrlite ljude oko sebe. Garantiram da ce te duze i bolje ziviti...
Zaboravi i oprosti !!!!!!
Komentar od: elliot ness | Komentirano: 1. svibanj 2009. 19:15
..IMA LI KRAJA OVIM ZLOČINIMA ONIH KOJI IMAJU JOŠ I IME ULICA?
Komentar od: | Komentirano: 1. svibanj 2009. 11:54
Nadam se da van neće bit teško posjetit ovu stranicu i dat riči ohrabrenja i podrške za jedno malo, lipo stvorenje koje je nedavno proživjelo i srećom preživjelo tragediju.

http://www.slobodnadalmacija.hr/Novosti/Crnakronika/Crnakronika/tabid/70/articleType/ArticleView/articleId/51991/Default.aspx

A ovo, uz dužnu počast žrtvama i sućut obiteljima, ostavimo onima koji za to, primaju plaću. I prihvatimo rješenja koja u svom zaglavlju imaju GRB RH.

Neka je laka zemlja svin nevinin žrtvama svih jama, svih pustopoljina, svih logora, i svih ideologija, ma kako se one nazivale i kakvi in ciljevi bijahu.

Sretan Praznik rada!
plesaču, tebi poseban pozdrav!

Komentar od: onaj koji pleše s vukovima | Komentirano: 1. svibanj 2009. 10:36
BRTULINE MOJ DOBRI ,RAZUMIJEM JA TEBE MAKAR SE MUČIM S TVOJIM LOKALNIM IZRIČAJEM.....dobro je da si opušten i racionalan ,nudiš dozu mudrosti na taj laki način kojim pristupaš ovim temama,,,,većina pak nudi bijes i uvrede pa je samim tim tvoj pristup još vrijedniji....no pročitajte još jednom članak od "svezahrvatsku"...tako se godspodo moja piše i govori iznad kostiju....bravo,bravo,bravo...
Komentar od: onaj koji pleše s vukovima | Komentirano: 1. svibanj 2009. 10:32
SRETAN PRAZNIK RADA..
Komentar od: za zmaja spremni | Komentirano: 1. svibanj 2009. 9:58
samo koje pitanje, pa ko zna neka mi odgovori.

hoće li ovi ljudi bit dostojno pokopani? hoće li ko bit kažnjen? hoće li kosti poslužit kao opomena- ili će služit za raspirivanje istih strasti koje su omogućile njihovim ubojicama da učine ovaj zločin nekažnjeno?

KO SE MAČA LAĆA, OD MAČA ĆE I POGINUT
Komentar od: brtUlinić | Komentirano: 1. svibanj 2009. 8:58
PISMO ĆALI

je ćale, pišeš ka sveto pismo. ali da rečen da ipak moramo nastavit s kopanjima ,nadam se i nakon izbora. Svaka kuća se počinje na zdravim temeljima. Da bi došlo do pomirbe između crvenuh i crnih treba još kopat jer partizani još kliču da su nas oslobodili.... a najbolje bi bilo da ih je vrag odnija s Hitlerom i Pavelićem.
Onoga dana kad ne bude u Hrvatskoj trgova s imenom Tita zadatak bi moga bit gotov.
Komentar od: atlas2000 | Komentirano: 1. svibanj 2009. 7:41
"SRETAN PRAZNIK RADA"!

Kako su lijepo crveni poredali, a gotovo svakog dana izlazi na vidjelo po jedna ili vise masovnih grobnica! Zasluzni drugovi i ondasnjeg doba se uparadili i uslikali za "slobodnu" koju su "oni" ucinil slobodnom tako sto su ubijali koga god bi stigli jer su bili "Ne prijatelji drzave" utemeljene na ZLOCINU!
Komentar od: podbablje | Komentirano: 1. svibanj 2009. 5:39
ONI KOJI SU UBILI GOJKA KRSTULOVICA "SVORU" ILI DALI POVODA ZA UBOJSTVO DANAS SE KANDIDIRAJU U INSTITUCIJE VLASTI, toliko do znanja jer izbori dolaze.
A Vojko je bio anti-fasist Radicevac koji je te otpade od ljudi spasavao. To su cinili Jugo orijunasi i vecinom stranka SPDea , a sto se tice Jesenovca on je stara prica procitani roman sa kojima se manipulira da se prikriju novi Jasenovci u domovinskom ratu, Bog..i Hrvati........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentar od: Brtulin | Komentirano: 1. svibanj 2009. 5:23
Ok, Sritan Prvi Maja svim radnim ljudima i narodu koji do njega drži.
Komentar od: Brtulin | Komentirano: 1. svibanj 2009. 5:20
Ma razumin Laki, i nije moja reakcija samo na tvoj tekst, već i na ono ispod. Zločine ne triba prišućivati niti trpati pod tapet, ali triba biti jako odmiren koliko kopanje po prošlosti more uzburkati duhove. Svaka je familja nešto izgubila i za sve to postoju krivci. Jedan rat tek šta je završija i sada smo opet ustače i partizani. Ka da tražimo vraga.
Istina, nikoga ne triba opravadavati ni naciste ni komuniste, niti bilo koje "iste", ali triba imati i miru u tome koliko će se nekoga nazivati "istim", jer i to je zazivanje vraga, pa koje boje bilo da bilo.
Komentar od: laki | Komentirano: 1. svibanj 2009. 4:30
nisan mislija na tebe da braniš hitlerovce brtuline....ima ih ispod kolko oćeš ne uzrujavaj se...
Komentar od: laki | Komentirano: 1. svibanj 2009. 4:03
jebi ga payback is a bitch....pa su i neki nevini najebali, što sigurno ne daje vama pravo da branite hitlera i hitlerove sluge (npr. dražu mihajlovića - demokrata i antifašistu od formata kojega su mrski komunisti likvidirali) koji su ponajveći sukrivci sveg zla koje se događalo na ovim prostorima....
Komentar od: Brtulin | Komentirano: 1. svibanj 2009. 3:50
.
Komentar od: POSKOK62 | Komentirano: 1. svibanj 2009. 3:43
Grubi
Svaka,baš svaka ti je rič na mistu!!!!Nema se šta dodat.
Komentar od: laki | Komentirano: 1. svibanj 2009. 3:41
ja san zato da se uhapse i kazne one komunjare na čelu s titom koje su ubile dražu mihajlovića te ga zakopale da mu se ni kosti ne mogu nać pa srbi nude 100 iljada dolara poštenom nalazniku....
Komentar od: U get | Komentirano: 1. svibanj 2009. 1:54
Parangal

Tebe je gladni rutar napravija pa ti mozak nije ima dovoljno kisika jugo budaletino.
Komentar od: crnakraljica | Komentirano: 1. svibanj 2009. 1:41
Kraljeviću,
na svako slovo koje si napisao stavljam svoj potpis...pozdrav i piši......
Komentar od: blaž kraljević | Komentirano: 1. svibanj 2009. 1:20
Da vam barba nešto kaže :
Drugim riječima, antifašizam je prikriveni komunizam, liberalizam ili nekakva demokracija. Naši dragi partizani nastali su u šumi i borili su se protiv Hrvatske, počinili su niz zločina na čelu s J.B.Titom koji nije skrivao naklonjenost komunizmu. Danas se partizani i Tito nazivaju antifašistima, no činjenica je da su se oduvijek isticali da su komunisti, te su radili represiju po uzoru na druge komunističke zemlje, prvenstveno tadašnji SSSR. Dok je Tito i od stranih medija proglašavan zločincem, kod nas taj isti čovjek ima svoj trg i status heroja. U Ustavu republike Hrvatske pak piše da je Hrvatska nastala zahvaljujući antifašizmu, no javna je tajna, da su naši borci i heroji ipak imali želje za većom zemljom, dakako pritom ne vršeći etnička čišćenja, ubojstva, za sve što ih se danas optužuje. I dok za preveliki krvavi zločin Bleiburg i sve ostale zločine koji su uslijedili nitko nije kažnjen, za branitelje Hrvatske i naše domovine, jedan naš antifašist te „naš“ predsjednik ide svjedočiti u Hag, oduzima činove generalima koji su branili njega i njegovu obitelj, a u isto vrijeme brani šumare partizane i za svaki zločin traži opravdanje.
Sve dok će hrvatskome narodu mladi antifašisti mazati oči u javnosti jer imaju podršku od raznih institucija, ne ćemo napredovati i ići na bolje. Sve tvrdnje koje su napisane su istinite i za sve postoji dokaz. No, dokaza uopće ne treba jer kad malo promislite i ovo pročitate, shvatit ćete zapravo da je sve što je napisano istina. Antifašisti točnije komunisti trebaju dokazivati svoju nevinost, a to rade tako da svaki ispad domoljuba ili bilo kojeg desničara guraju u prvi plan, dok svoje zločine i zločine ideologije koju podržavaju ne mogu opravdati, pa ju kriju nekim liberalizmom, antifašizmom, a postupcima pokazuju da vole komunizam.
Komentar od: njarnjas | Komentirano: 1. svibanj 2009. 0:52
1) nije antifasizam ubijati zarobljenike, civile, djecu, starce nakon sto je rat zavrsio;
2) nije antifasizam rasisticki progoniti i sotonizirati hercegovce desetljecima od 9.5.1945 pa do preuzimanja vlasti naseg predsjednika Mesica.
3) nije antifasizam zabraniti posao i progoniti djecu i netjake bivsih ustaskih vojnika;
4) nije antifasizam progoniti svecenike i hapsiti ljude koji pjevaju patriotske pjesme;
5) nije antifasizam etnicki ocistiti istru, rijeku dalmaciju od talijana i slavoniju i zagreb od njemaca (folkdojcera)
6) nije antifasizam okupirati trst i sve od susaka do trsta.

GOSPODO TZV "ANTIFASISTI" KRVAVE SU VAM RUKE ! BUDITE SIGURNI ZA SVE OVO CETE ODGOVARATI. I TO PO ZAPOVJEDNOJ ODGOVORNOSTI.

NIKOLU ANICA SA HVARA POD HITNO NA SASLUSANJE! ADMIRALA PECOTICA IZ BRNE TAKODJER. VISE PECOTICA IZ BRNE JE BILO U 2WW. SVE PARTIZANSKE PENZIJE TREBA PONISTITI
Komentar od: njarnjas | Komentirano: 1. svibanj 2009. 0:33
papagalo, quote: "njarnas@ radije pod talijanima,nego pod hercegovcima!".............-evo sto si izjavio, kasnije ces opet govoriti da je Paveic prodao dalmaciju. Nije on proda dalmaciju. dalmaciju je prodao posljednji hrvatski kralj, a takovi kao ti nisu zasluzili zivi ti u dalmaciji nego i italiji kako i sam pises.
Komentar od: mloka25 | Komentirano: 1. svibanj 2009. 0:28
Zaklela se zemlja raju da se tajne sve doznaju.Mada je za ovaj partizanski zločin tribalo čekati 64 godine ipak se na kraju otkrilo,možda dočekamo i da se otkriju imena zločinaca koji su ih odveli.Tim nevinim ljudima neka je laka Hrvatska gruda a svi partizanski zločinci ne imali mira na ovome svitu a na onome se pržili u paklu .
Komentar od: stbarmen | Komentirano: 1. svibanj 2009. 0:00
a ko je tebi reka da ja ne želin znat.......uvik samo i samo imena i prezimena.....ovi ljudi iz Dubrave bar imaju neka saznanja..........moji i ja nemamo nikakva za naše.....da smo imali ikakva saznanja prekopali bi sami ,ako triba,i cilu državu......ako poznaješ mosorane i njihova sela onda mi stvarno nije jasno ča su ovoliko čekali...........
P.S.oglas primija na znanje!
Komentar od: crnakraljica | Komentirano: 30. travanj 2009. 23:44
stbarmen,
isprika-oglas objavljen
Komentar od: crnakraljica @ 29. travanj 2009 17:08
Komentar od: crnakraljica | Komentirano: 30. travanj 2009. 23:36
stbarmen,
ti jedini nisi pročitao oglas,
.OBAVJEŠTAVAMO SVE ZNANE I NEZNANE I NARAVNO TRAŽIM POMOĆ I SURADNJU.......U MOM KRALJEVSTVU SA DVORA JE NESTAO PAS ,ZA SVAKU INFORMACIJU DAJEMO NAGRADU A ONOMU TKO GA DOVEDE JOŠ I TITULU..........CRN JE,DUGE DLAKE,PODEBEO I ODAZIVA SE NA IME CRNI KRALJ.
ZAHVALJUJEM SVIMA UNAPRIJED.

kakve veze ima tvoje poznavanje nekoga iz Dubrave,ti jednostavno ne želiš znati.....naravno da ima i ime i prezime...a što ti uistinu misliš zašto se nije ranije(slažem se da je trebalo) pričalo,pisalo,istraživalo....dobro da je i sada obzirom koliko je guzičarima draga vlast a crvenim kmerima u interesu da sve prekrije zaborav,zaboraviti ne možemo i ne smijemo.....Hrvatski narod treba znati gdje su njihovi sinovi,muževi,očevi.....i dostojno ih sahraniti,da bi živi imali mir najprije ga treba dati mrtvima.

Eto,pozdrav i mir tebi....i ti piši.
Komentar od: istrijan | Komentirano: 30. travanj 2009. 23:17
Crnakraljice, slažem se da bi tribali istražiti SVAKU jamu! Ovo je bija lip potez od vrijednih speologa. Samo napred dečki u svaku jamu, pa onda zbrojiti...
Komentar od: crnakraljica | Komentirano: 30. travanj 2009. 23:15
parangal,

nick ti je pravi,ne lupetaj.....to ti čak ni za raspravu nije.
Komentar od: Parangal | Komentirano: 30. travanj 2009. 23:15
hrivic,

Računan i Musolinija, nije ni on bija dobronamjerni barba.
Komentar od: brtUlinić | Komentirano: 30. travanj 2009. 23:11
Parangal stvarno trebaš mućnut glavom prije nego nešto rečeš. AKO BACANJE Atomskih bombi na civilne gradove u Japanu nije ratni zločin ,onda što onda jest??
Ono što se dogodilo Dresdenu u Njemačkoj nacisti nisu napravili nigdje! što ne znači da su bili dobri ,naravno.
Komentar od: Parangal | Komentirano: 30. travanj 2009. 23:11
Bilo je pitanje Biti-NeBiti za cilu planetu. Cili bi zemaljska išla svragu da se nije fermalo Japan...E,e...misli se ti misli.... E, da san JA to izmislija...ali nisan....znaju to svi...
Komentar od: hrivic | Komentirano: 30. travanj 2009. 23:10
Parangal
ti govoris o antinacizmu posto nevidim da si spomenuo Italiju i talijanske fasiste koji dans slobodno djeluju u Italji.Sam pojam antifasizma se koristi jedino na prostorima bivse titove komunisticke monarhije.
Inace Tito je bio na strani Hitlera i Staljina(sporazum iz 1939g) sve dok se nisu posvadjali oko ratnog pljena(Poljska) metode NKVD-a koji je obrazovao Josipa Broza isti je primjenio nakon rata sa takvom okrutnoscu da su se i Rusi zgrazali!
Komentar od: brtUlinić | Komentirano: 30. travanj 2009. 23:06
Hitlerov naci-socijalizam +
Staljinov komunizam+
Mao Zedongov socijalizam+
Titovi Antifašizam+
Američka Demokracija (na Bl. Istoku) =

Sranja s mnogo mrtvih
Komentar od: potrka | Komentirano: 30. travanj 2009. 23:02
PARANGAL TI NISI NORMALAN BACIT ATOMSKU BOMBU
ZA TEBE JE ANTIFAŠIZAM UBITI NA STOTINE TISUĆA
CIVILA ,ŽENA,DJECE U JEDAN DAN TO JE TEBI ANTIFAŽIZAM
Komentar od: Parangal | Komentirano: 30. travanj 2009. 22:56
Hirošimu,Nagasaki,Dresden - to je moralo bit. Apsolutno moralo. Stradali gradovi su morali pretrpiti to šta jesu kako bi Amerika i Engleska porazila Hitlera - to je to. Jer da je on dobija rat - CILI BI SVIT izgleda ka' Hirošimu,Nagasaki i ka' Drezden. Još nek bude rečeno da nisam 1.slovo potrošija kako bi branija komunizam - to NE-činim. Govorin o Antifašizmu (NE o komunizmu komunizam me ne zanima)
Komentar od: crnakraljica | Komentirano: 30. travanj 2009. 22:49
stbarmen ,

Čekali su zato što su tvoji vladali onda a velikim dijelom i sada.

Komentar od: hrivic | Komentirano: 30. travanj 2009. 22:48
Parangal
za tebe je dovoljno da budes prosjecno inteligentan i da pokusas shvatiti da komunista nemoze biti antifasista!

komunizam i nacizam su isti fasizam
Komentar od: stric | Komentirano: 30. travanj 2009. 22:47
Točno fašizam i komunizam su u biti jedno to isto ito se najbolje
osjetilo u našoj ne tako davnoj povjesti , ali nama Hrvatima je
veće zlo nanija komunizam jer su se komunisti Hrvati zbratimili
sa srbima tobože da bude bratstvo i jedinstvo samo sa jednim ciljem da bude što manje Hrvata. Da nisu pobili i protjerali nakon
drugog svjetskog rata na stotine tisuća Hrvata pitam vas koliko
bi naša lijpa Domovina danas imala stanovnika
Komentar od: crnakraljica | Komentirano: 30. travanj 2009. 22:47
quovadis;
Komentar od: quovadis @ 10. ožujak 2009 22:56
Ustase se bune da su ih neduzne ubijali?!
Da ste imali muda borili bi se protiv okupatora.
Boli me k*&^c za Vas i Vame slicne.

p.s. zar???
Komentar od: brtUlinić | Komentirano: 30. travanj 2009. 22:44
sve što su radili nacisti radili su i antinacisti. Razlike gotovo i nema. jedino što pobjednici poslje friziraju povijest po vlastitom guštu. zar onaj tko je razorio Hirošimu,Nagasaki,Dresden može bit dobar? Mi Hrvati bi trebali zakopat ratne sjekire i zaboravit podjele na crvene i crne ali trebamo najprije saznat istinu koja se dugo skrivala a to je broj stradalnika Titova režima jer taj zločinac još ima svoje trgove i ulice u našim gradovima...
Komentar od: Parangal | Komentirano: 30. travanj 2009. 22:26
Fašizam i Nacizam, skoro ista stvar, jasno. Ili je neko Antifašist ili je Profašist. E sad, zamislite, kad danas neko izrazi svoj stav da mu je izraz "Smrt Fašizmu" OK...ne zbog 2.svjetskog rata...već iz razloga što se protivi Nacizmu, Fašizmu itd...neće dugo proći a da ga neko ne optuži da je "Jugoslavenčina" , "Partizančina" , Komunjara" i tako dalje i tako dalje...

Pitanje: "Moran li bit Hitlerovac da bi bija OK Hrvat ili Veliki Hrvat?"

Komentar od: stbarmen | Komentirano: 30. travanj 2009. 22:22
helix.....ako je 100% provjereno ili bar su čvrste indicije čiji su posmrtni ostaci u toj jami(DNA analizom kostiju i usporedbom sa živim srodnicima) onda se zna i ko ih je odveja iz njihove kuće - imenom i prezimenom....znači ako su ti ljudi živi neka policija i sud odmah pokrenu postupak i utvrde krivnju,a zatim neka se donese i osuda -imenom i prezimenom;neka se
utvrde i nalogodavci - imenom i prezimenom i osude.......ako imaš toliko informacija kaži nam,ako možeš,zašto su srodnici
žrtava ovoliko čekali?........
Komentar od: PAPE PRVI | Komentirano: 30. travanj 2009. 22:21
Kako sad nakon toliko godina pronalazimo jamu do jame,sto se radilo zadnjih 10g.Molim odgovor,hvala.
Komentar od: quovadis | Komentirano: 30. travanj 2009. 21:56
"Crni" ostaju crni, "Crveni" ostaju crveni. Kao vuk koji dlake mjenja ali ne i narav...
Nemoguce je racionalnom covjeku dobiti argument u ovakvoj izmjeni misljenja. Pametni ljudi se nekad nadju u "sredini". Ovdje niko neda ni makac...svi su duboko uvjereni da su bas oni u pravu. Rezultati ovakvog ponasanja su oni cije se kosti i danas nadju...Niko se ne pita:"Kako, zasto". Niko ne uci na greskama povjesti. Tesko je vjerovati da ima toliko zagrizenih na obe strane, a rodjeni su pustih godina nakon kraja rata. Odakle to mrznja? Covjek se ne rodi pun mrznje. Ta je osobina i karakter rezultat odgoja...ili manjak ovoga...
Prije nego nabijemo na razanj jos jednog jarca za zrtvovanje, trebamo se pogledati u zrcalu...Tu bi lako nasli krivca...


Komentar od: crnakraljica | Komentirano: 30. travanj 2009. 21:26
Imati će još speleolozi posla,diljem Hrvatske,Slovenije i Bosne.Mogli bi još otići u selo Voštane gdje su "osloboditelji" s petokrakom oslobodili selo od seljana-žive ljude i teško ranjene su u crkvi zapalili,lako je provjeriti jer djeca istih žive u Voštanima,Splitu,imaju i zapise o svemu što su već 90 uspjeli izvući no nije bilo volje da objave imena stradalih.
Lemmy,danas se raspravlja o zločinima koji se otkrivaju,zločin se zločinom ne pravda,ne podmeći više...sa ovolikim razmjerima zločina koji se još otkrivaju teško se išta mjeriti može....svima ubijenima pokoj vječni....tvog prosvjetljenja je uistinu dosta.....plaćenik jesi to nam je poodavna jasno ali toliki nedostatak ljudskoga rijetko se viđa,samo čujem nešto se priča o prodaji SD.-neka i vrijeme je,a i da će očistiti konačno tu kuću od patine.....živio ti i konačno pošteno zradio plaću...

P.S. BISTRA 40, komentari točno u sridu,nasmijala si me...pozdrav.
Komentar od: helix | Komentirano: 30. travanj 2009. 21:18
Iako se često slažen s Lemmy-em, puno ljudi ne razumi šta on oće reć, pogotovo u dijelu da još puno ljudi u RH ne razumi da je svaki zločin zločin bez obzira ko ga je počinija, u ovom slučaju mu moran replicirat jer znan da se radi o partizanskom zločinu:
- ovu jamu nije naša ni iskapanje leševa naredija dr. Ivo, ovu jamu su pronašla dva srodnika žrtava u njoj
- u jamu se već spušta jedan stanovnik sela u blizini ali nije puno toga vidija jer nije ima opremu (on je reka da su tri lubanje unutra), pa su pozvani speleolozi.
- po priči starijih ljudi se malo pomalo slaga mozaik i došlo do saznanja di je otprilike jama
- u jami se vjerojatno, gotovo sigurno (opet kažen po priči starijih ljudi) nalaze leševi trojice braće i leš jednog njihovog susjeda, svi iz sela Dubrava
- sva četvorica su bili civili, 100% provjereno, nisu ni jednog dana proveli u bilo kojoj vojsci
- sva četvorica su odvedena u ranim jutarnjim satima iz svojih kuća
- iz kuća su ih odveli partizani, 100% provjereno

Ali Lemmy nije ovo ništa osobno, ja se često s tobom slažem i mislin da si na pravom tragu sa svojin razmišljanjima, ali ovaj put sebi dajen za pravo jer san detaljno upoznat sa slučajem
Komentar od: stric | Komentirano: 30. travanj 2009. 20:33
Svaka krška jama je puna kostiju od partizanskih zločinaca koji
su ubijali nevine ljude bez suđunja,dovoljno je bilo da odbornik
upre prstom i po hitnom postupku bi nestajale po čitave obitelji.
Tako je iz mog sela koje se nalazi u Dalmatinskoj Zagori po
pričanju starijih a hvala Bogu ima ih još živih nestalo poslije
rata više od stotinu nevinih ljudi.Zločini nikad ne zastarivaju
kad tad će se osuditi partizanski zločinci
Komentar od: papagalo | Komentirano: 30. travanj 2009. 20:14
njarnas@ radije pod talijanima,nego pod hercegovcima!
Komentar od: | Komentirano: 30. travanj 2009. 20:13
šjor tondin ako niste dobro vidili igra se 109 minuta šta oće reć da su produžeci došli u zadnju minutu...
Komentar od: | Komentirano: 30. travanj 2009. 19:30
Šjor grdelin, prvo su produžeci, pa su onda penali.
Komentar od: bonpulito | Komentirano: 30. travanj 2009. 19:24
Lemmy..za tebe Karadjordjevi nisu bili okupatori u prvoj ti Jugoslaviji??a preobuceni cetnici pod petokrakom nisu bili okupatori????tvoja retorika se mogla cuti u pionirima 45 godina kad su nam omladinu indoktrinirali svojom bradatom i primitivnom politikom...stidi se..nismo ti mi pioniri,i juge ti vise nema...
Komentar od: | Komentirano: 30. travanj 2009. 18:58
Moj narode!Zar Vi stvarno mislite da ove komentare nekoga zanima.mlatite praznu Slamu.Vi ste svi gubitasi,neradnci i nezadovoljni ste sa samim sobom.Najbolji mi je ovaj Lemmy.On ima na sve odgovor.Da je bio, ili je jos HSP -ovac,jos se hvali.Manite se politike i primite se rada ili ste vec svi u ZASLUZENOJ mirovini sa 40 godina.Dajte Vi neke prijedloge,kako bi Vi radili i sta bi napravili da Hrvatskom covjeku buda bolje.Program,argumente,Ajde.............
Komentar od: žveljarin | Komentirano: 30. travanj 2009. 18:49
Volija bi da vi šta pljucate po partizanima priznate više da niste Dalmatinci. Vi ste u najboljem slučaju druga generacija doseljenika iz BiH koja se ode nije mogla uklopit ni civilizacijski ni kulturno pa ste postali najveće rvatine na svitu, a svak ko kaže nešto ča vi ne razumite je udbaš. Tužno je da nam ti bosansko hercegovački turci u Republici Hrvatskoj govore ko je veći, a ko manji Hrvat, mi smo bar rođeni u RH.
Komentar od: onaj koji pleše s vukovima | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:56
BRTULIN. meni se čini da ti ne voliš povjest...
Komentar od: blaž kraljević | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:54
Bijeli križ opomenu šalje
putniče stani, ni koraka dalje
ovdje je palo golubova jato
a bili su za dom, bili samo za to

Pomoli se, onda dalje kreni
na ovom su mjestu pali golubovi bijeli
s ognjem pakla tu su se sreli
ostala su polomljena krila
a bili su za dom spremni !!!
Komentar od: Brtulin | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:45
Brtulin: "Zavez'o sam"!
Komentar od: svinjska gripa | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:37
Brtulin, k nozi i budi kuco. Govori ti JOSIP BROZ TITO.
Komentar od: Brtulin | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:34
Brtulin je privrtljiv, i more biti otvoren i opasan, ali i zaklopljen i miran ka janjac. .... he he...
Komentar od: Brtulin | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:33
Lemmy: "Žalosti me i što znam da je dr. Ivo Sanader naredio ova iskapanja pred izbore, saznavši da mu rejting HDZ-a naglo pada, pa pokušava preko žrtava utjecati na birače.
Volim doznati istinu, ali se bojim rezultata kad znam da se u "istragu" krenulo samo i opet zbog politike...
Jadno i žalosno..."

Ne znan je li se to more "znati", ali Ive je mutan tip. Jako mutan. A ima ga komad, pa ko mu stane na prst od noge ..... a ne znan ... dobro da nismo u 41. ili 45. Pazimo se takvih.
Komentar od: hrivic | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:27
u potpunosti se slazem sa razmisljanjem gospodina blaza kraljevica u predhodnim komentarima uz jedan dodatak o Jasenovcu .Josip Broz zvani Tito se nikada nije dosao pokloniti zrtvama Jasenovca! Pitanje je zasto? Odgovor se sam namece....
Komentar od: Brtulin | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:17
Kada vidih naslov prva misao mi bila "jadni Lemmy danas", sada ce s njin "na jamu".
Komentar od: Brtulin | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:16
Ako ne spelolozi, onda urednik SD, ili ovi novinar. A, neko od nji bi mora znati. Jer znanja nam ne fali.
Komentar od: Brtulin | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:14
Ove su ubili partizani - sto nasto.
Ako nisu oni, onda su cigani.
Ako nisu cigani, onda su hercegovci
Ako nisu oni onda su šiptari
Ako nisu šiptari onda su crnci
Ako nisu crnci onda je sto posto Račan
Ako nije Račan onda je Mao Ce Tung
Ko je da je, bili su komunisti ili partizani, ali svakako oni koji su sada slabiji.
Jer tako Bog oće.
A kada oće Bog da je tako, onda je za narod lako.
Tako je Mojsije baren konta i dokonta.

Ko je da Lipi dokaza da smo zemlja tuka i tukaca, a s takvima ..... pa u grm ili u lonac.

Ja mislin da bi spelolozi mogli znati ko je ubija Britt Hapthorne.
Komentar od: bistra40 | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:13
Molim glavnog urednika SD da ustupe bokun svog cjenjenog lista gosn LEMI - ju , neka stalna KOLUMNA "Hrvati i njihova nečista savjest"


Šteta bi bila da tolika enciklopedija naše balkanske povijesti ostane zakukuljena i ne vidi svjetlo dana.
Komentar od: njarnjas | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:13
prvo sto treba uciniti je da se partizanske penzije ukinu.
Komentar od: njarnjas | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:10
da stvar bude jos vjerodostojnija Mesic je dosao na vlast sotoniziranjem hercegovaca. znaci Mesic je rasizmom je na vlast dosao. kasnije je svjedocio protiv hrvatske u Haagu, itd. Pa sto drugo raditi nego toga covjeka treba proglasiti narodnim izdajicom i protjerati ga iz hrvatske !?
Komentar od: Lemmy | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:08
Ubojstvo Blaža Kraljevića, kojemu sam se kao mladi pravaš, klanjao do poda je također bio ZLOČIN !

I to zločin kojeg su počinili ljudi u hrvatskim odorama, zar ne "blaže kraljeviću"?

On, i njegovi suradnici, pali su kao žrtve samo zbog pogrešne Hrvatske politike prema Bosni, gdje im je smetalo jedinstvo u obrani s muslimanima za koje se zalagao pokojni Blaž Kraljević, general HOS-a.
Eto, još jednog primjera na koji me podsjetio nick blaž kraljević.
Komentar od: njarnjas | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:06
cinili su zlocine i fasisti i "antifasisti". ali je cinjenica da su antifasisticke ruke krvavije od ustaskih. Ocito je da su antifasisti sada u panici jer ce se otkriti ono sto su lagali 50 - 60 godina. Ubijali su na rasnoj osnovi (ono u sto su se kleli), ubijali su samo zato sto si bio folkdojcer ili talijan ili albanac ili skripar (ustasa, hercegovac, vlaj).
Komentar od: Lemmy | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:04
Slažem se, gospodine hrivicu.
Mislim da sam itekako bio precizan u osudi zločina poput ovog koji se spominje u gornjem tekstu.

Ne želim imati ništa s onima koji odobravaju progone, a kamo
li ubijanja nevinih ljudi.
Osuđujem sve odmazde, osvete, uključujući i masovna
oduzimanja imovine, onima koji su olako proglašavanima "narodnim neprijateljima".
Kakav bih ja bio vjernik i čovjek, kad bih pljeskao nad slikama
pronađenih ljudskih ostataka?
Kakav bih bio vjernik i čovjek kad bih zaboravio da su ti ljudi imali svoje majke, očeve, braću i sestre, od kojih su neki možda još živi, te ih nisu prestali oplakivati?

Samo zahtijevam, ako nije preteška riječ, da se na isti način
pomolimo i za žrtve koje su pale i od vojske kojoj su ti nesretnici pripadali?
Zar je to previše?

Bistri40 bih odgovorio da me oduvijek zanimala povijest, te sam u ovih četrdeset i nešto godina, prikupio dostatnu građu s "obiju strana", iz koje crpim saznanja o tom, teškom vremenu...

Pozdrav svim dobronamjernim ljudima i NEK JE LAKA ZEMLJA SVIM ŽRTVAMA !
Komentar od: blaž kraljević | Komentirano: 30. travanj 2009. 17:00
Mesić stalno i uporno opravdava zločine koje su činili njegovi „antifašisti“, jer svaki put kada se iskopa nova jama sa ostacima onih koje su oni pobili, Mesić izvlači Jasenovac i vrši usporedbu. Čini mi se kako se neće moći još dugo služiti tom taktikom, jer će mu se vratiti poput bumeranga.

Kao prvo, brojke pobijenih u Jasenovcu manje su od brojke onih koje su pobili Mesićevi „antifašisti“. Ako na onih 60 000 mrtvih koji su pobijeni u „antifašističkim“ radnim logorima dodamo jame koje su samo do danas pronadjene, Jasenovac po broju žrtava već pada u drugi plan.
Takodjer, Mesić je ovoga puta malo promjenio ploču. Do sada je bezbroj puta izjavljivao kako su u Jasenovcu pobijeni sami nevini. Danas je ispustio dio o nevinima u Jasenovcu, ali je po običaju ponovio idiotariju kako ni jedan ubijen u Jasenovcu nije kriv ni za jednog na Križnom putu, ali mnogi na Križnom putu krivi su za ubojstva u logoru. Slijedom iste logike netko bi danas mogao likvidirati 50 000 još živućih partizana koji primaju hrvatske penzije (ovo uzimam samo kao primjer, bez ikakvih drugih namjera) i nakon toga mirne duše izjaviti da su mnogi od njih krivi za Bleiburg i križne puteve, ali da nitko stradao na križnim putevima nije odgovoran za stradanje ovih 50 000 partizana.
SVI pobijeni na Križnim putevima bili su nevini. SVI do jednoga. Jer, nikome od njih nije sudjeno, ne postoje sudske presude, nije bilo sudskih procesa. Pobijeni su bez prava da se brane, bez ikakvih sudskih postupaka. A čovjek je nevin tako dugo dok mu se ne dokaže krivica, tako bar vrijedi u cijelom svijetu, osim ako u Mesićevoj Hrvatskoj nije drugačije.
Komentar od: hrivic | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:52
gospodine Lemmy (isprika zbog prijasnjeg krivog oslovljavanja)
ponovno padate u iste zamke, drzimo se teme i vremenskog razdoblja na koje se odnosi clanak koji komentiramo. Nevidim nijedan razuman razlog vaseg pokusaja skretanja paznje na skorasnje izbore.
Komentar od: blaž kraljević | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:47
Tko su bile žrtve na Bleiburgu , marševima smrti i tisuću jama otkrivenih u Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj? To su ljudi koji su osnovali i borili se za Nezavisnu Državu Hrvatsku. Uglavnom časnici i vojnici, civilni građani, žene i djeca, Hrvati građani NDH koji su se povlačili pred komunističkim nasiljem i ubijanjem, s namjerom da se predaju saveznicima, računajući na Ženevsku konvenciju. . Kad je predsjednik Tudman posjetio Argentinu, i bio u razgovoru sa argentiskim predsjednikom Carlos Menemom,je izjavio: „Doseljeni Hrvati iza drugog svjetskog rata, nisu fašisti ni nacisti, već borci za slobodnu državu Hrvatsku.“ Za Dom Spremni
Komentar od: bistra40 | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:41
LEMI je dežurni povjesničar svih ratova pa me zanima koliko imaš godina BOKTE

Ne postoji nijedan događaj unazad 100 godina a da ti nemaš arhiviranu dokumentaciju :-)




Komentar od: blaž kraljević | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:40
Da, antifašisti su imali i klasične rasne zakone, kao što je to npr. odluka „slavnog“ AVNOJ-a od 21.11.1944.g. kojom je naređeno oduzimanje imovine svim Nijemcima, po etničkom ključu, čime su svi Nijemci proglašeni kolektivnim krivcima i neprijateljima naroda (odluka kao da je prepisana iz neke Hitlerove knjige), nakon čega je uslijedila klasična komunističa otimačina i pljačka i slanje ljudi u tzv. radne logore u kojima je, prema nekim podacima, umrlo preko 60 tisuća ljudi. Od 12. mj. 1944.g. do 03.mj. 1948.g. postojalao je sedamdesetak logora različitih vrsta za Nijemce-Folksdojčere u ex Jugoslaviji, u kojima su bili pretežito djeca, žene i starci. Ni djeca nisu bila poštedjena sudbine svojih roditelja. Za rad nesposobna djeca, ona ispod 14 godina starosti, smještena su u posebne logore u kojima su ih nije čekalo ništa osim zaraza, bolesti i smrti. Dok su ona starija od 14 godina ostajala sa svojim roditeljima, takodjer na prisilnom radu, iščekujući smrt. Ti naši vrli tzv. „antifašisti“ dakle, masovno su ubijali djecu isključivo radi njihove nacionalnosti. No, iako su to činjenice potkrijepljene hrpom svjedočenja i zapisa, u školama se o tome ne uči. Niti se o tim logorima smrti piše i govori, iako je broj stradalih Nijemaca od ruke „antifašista“ reda veličine onog jasenovačkog.
Komentar od: Lemmy | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:38
hrivic,
nisi u pravu. Norcu je dokazano da je počinio ratni zločin,
čak i gori od ovih koje komentiramo.
Zašto? Zato što se ovdje radilo o zarobljenim vojnicima NDH, a Norac je iz osvete pobio nedužne bake i djedove iz Gospića, njih 40 !
Pukovnik Grandić je, skupa s ostalima, sve priznao i oni su osuđeni na temelju dokaza.
volio bih da se konačno sudi i onima koji su odgovorni i za druge zločine, pa tako i za ovaj na MOsoru.

SVAKI ZLOČIN JE ZLOČIN !
Komentar od: hrivic | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:31
gospodine lemy, prema intelektualnom bontonu da bi rasprava imala smisla treba se drzati teme i pokusati je braniti ili osporavati argumentima spominjanje gospodina Norca u bilo kojem kontekstu sa partizanskim zlocinima smatram moralno nakaznim.
Komentar od: Lemmy | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:31
slažem se s lavurom,
to i ja znam. Moj je punac kao domobran bio na Bleiburgu.
I pričao mi je kako su kod Karlovca pobili cijelu njegovu satniju koja se sastojala od zarobljenih domobrana dvadesetogodišnjaka koji nisu počinili nikakav zločin. I u njegovom selu je bilo osvete poslije rata i to nad mnogim nedužnim ljudima.
Ja ću, ponavljam, opet ISKRENO osuditi sva ta zlodjela partizana.

Zašto je onima "s druge strane" problem uraditi isto?
Zar nemaju srca, zar nisu ljudi? Jer, kakvi su to ljudi koji pjevaju pjesme o Jasenovcu u kojima su djecu udarali čekićima u glave?

Žalosti me i što znam da je dr. Ivo Sanader naredio ova iskapanja pred izbore, saznavši da mu rejting HDZ-a naglo pada, pa pokušava preko žrtava utjecati na birače.
Volim doznati istinu, ali se bojim rezultata kad znam da se u "istragu" krenulo samo i opet zbog politike...
Jadno i žalosno...
Komentar od: Lemmy | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:11
hrivicu,
zar uistinu misliš da ja ne želim osuditi zločine (pa i taj, ako je počinjen) samo zato što su mi djedovi bili u pobjedničkoj vojsci ili zato što mislim da su partizani bili borci protiv okupatora?

Normalan sam čovjek, i nikad (za razliku od ovih s desna) neću šutjeti pred ičijim zlodjelima, makar ih počinio i moj otac ili brat !!!

Moj suborac iz domovinskog rata (nazovimo ga Ante) je počinio zločin, ubivši u pijanom stanju nedužna čovjeka. Njegova dobra majka je prva rekla nek mu Bog sudi, a otac nije mogao prozboriti riječi danima od tuge.
Nisu ga ni jednom riječju pravdali, a bio im je sin!!!
Razumiješ li?


Komentar od: njarnjas | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:09
@papagalo, drugi put cemo vas prodati talijanima, a dalmacija ce ostati pod hercegovinom kako i danas stoji.
Komentar od: NIKE ZLO | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:09
Ljudi imate li iti zrno pameti !? Dok nam se djeca bune za svoju ,vašu i budučnost svoje buduće djece vi se prepirete oko zločina koji su počinjeni prije 60-70 godina ? Šta Vam je????

Umjesto da kažete :
Svima poginulim i umrlim u bilo kojem ratu :"POKOJ VJEČMI DARUJ IM GOSPODINE !"

Pa zar ne vidite da je ovo priča stvorena od strane jednog novinara bez ikakvog istraživanja od strane stručnjaka ,čista za sad ,naklapanja !Nekakva istraga će pokazati tko su te kosti u jami i kada su tu završile !

Do tad bespredmetno je uopće komentirati ovaj članak !
Zločince treba procesuirat i krivce zatvoriti bez obzira kojom su bojom bili opiturani onda ,sada i na vjeke vjekova !
Komentar od: njarnjas | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:08
@Dgigibao
partizansko kopile.
Komentar od: Dgigibao | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:05
A di piše na ovin koščinama da su ih partizani ubili i ako jesu vjerovatno su imali dobar razlog. Nije se moglo borit protiv fašista bez metka
Komentar od: njarnjas | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:04
@Lemmy
"ali tako znam da sustavnog uništavanja djece kao u logorima u NDH"........- jeli tebi jasno da je cijela sfrj bila jedan logor (znaci 23 miliona ljudi je zivjelo u tamnici od albanaca, srba, muslimana do hrvata). Jeli ti jasno da netjaci ustasha nisu imala pravo na zivot u sfrj, a kamoli djeca i da su morali emigrirati kako ih udba i ozna nebi likvidirala (joca amsterdam, mesic & co).
Zato, cast svim zrtvama, ali jos nisam vidio da patnje koje su potomci i rodbina ustasa dozivjeli u sfrj (pravo na zivot, posao, dom, zrak) nisu osudjeni.
Komentar od: Lemmy | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:03
Omišaninu,
ako tvoja papiga blizu toliko otrova poživi više od godinu dana,
svaka joj čast, ta će izdržat i atomski rat.
Komentar od: hrivic | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:02
gospodine lemy vidim da cesto spominjete klanje djece pa bi vas volio upoznati sa jednim slucajem jer su svjedoci jos zivi.Zasto su partizani zaklali djete Zuzi Jelinek koje je rodila dok je bila u partizanima. Od novinara neocekujem da ce pokusati provjeriti ovaj navod ali moza bi vi mogli preko svojih kanala.
Komentar od: Lemmy | Komentirano: 30. travanj 2009. 16:01
hriviću,
zločini i jesu povezani i to kroz cijelu povijest ljudskog roda.
Zločin je zločin i počinili su ga i neki pripadnici iste Hrvatske vojske u kojoj
sam i ja bio. Kao što su ga počinili neki pripadnici svih vojski koje su postojale na ovim prostorima.
Nošenje neke odore ne jamči da neki pod njom neće počiniti zlodjela.
Umjesto da ih kao ljudi SVIH osudimo, vi jedne zataškavate i umanjujete a druge istčete!

SVAKI ZLOČIN JE ZLOČIN, zar vam to još nije jasno?
Komentar od: hrivic | Komentirano: 30. travanj 2009. 15:54
Zanimljivo kako pojedini intelektualci na svako novo otkrice sustavnog komunistickog genocida(Hrvatskog Holokausta)pokusavaju na bilo koji nacin povezati sa domovinskom ratom u kojem su navodno sudjelovali.
Komentar od: Totus1 | Komentirano: 30. travanj 2009. 15:47
Ti si budalo pitomi hrvat tipa marina jurjevića iz srednjeg vijeka.
Komentar od: Totus1 | Komentirano: 30. travanj 2009. 15:42
Razlika između nas i vas je : mi zaboravljamo i opraštamo ali ajme nama ako se zamjerimo vama. Pozdravlja te Javor Vučković djed od tvog pulena ranka ostojića i on je lomio kosti po mosoru , ako mi ne vjeruješ pitaj sevinu mamu i sve ostale "krasne" dugopoljce.
Komentar od: magnificent-job | Komentirano: 30. travanj 2009. 15:36
Evo zore, evo dana .......
Komentar od: naOmiškojstini | Komentirano: 30. travanj 2009. 15:29
I ja kažen poput Havela, "ANTIFAŠISTI " SU STO PUTA GORI OD FAŠISTA !!!!
Komentar od: Totus1 | Komentirano: 30. travanj 2009. 15:28
I moji su počinili zločine pa su odgovarali pred tvojim lemmy krvnicima i odgovarat će pred dragim bogom a pred kim će ova tvoja bagra odgovarati ako ni u boga ne vjeruju i još nešto ostavi mrtve na miru.
Komentar od: Lemmy | Komentirano: 30. travanj 2009. 15:23
primitivni rafaelu,
dok god ti i takvi za neke zločine upotrebljavate izraz "takozvani", nema vam smisla išta objašnjavati.
Smogni snage i priznaj da su i "tvoji" počinili zločine,
kao što sam ja priznao da su ih počinili neki suborci mojih djedova - partizana.
Svi ste vi "veliki" domoljubi, samo LAŽNI MORALISTI , za koje je Vaclav Havel rekao da su kao antikomunisti, puno gori od komunista.
Komentar od: jastog50 | Komentirano: 30. travanj 2009. 15:22
lakše malo sa anti partizanskim komentarima, "uncle mesić is watching you"
Komentar od: naOmiškojstini | Komentirano: 30. travanj 2009. 15:15
Komentar od: Remeta @ 30. travanj 2009 14:02
J.B. TITO - ANTE JURJEVIĆ BAJA - MARIN JURJEVIĆ BAJA - RANKO OSTOJIĆ.
To ti je ta antifašistička osovina.......

@Remeta,zaboravija si glavnu poluosovinu-STEVAN MESIĆ.
Komentar od: che guevara | Komentirano: 30. travanj 2009. 15:12
ja san juceš bio na zapadnom ulazu u Split. i tamo sam pronašao jedno ogromno groblje. ima na tisuće pokopanih ljudi tamo. to su sigurno isto sve partizanske žrtve. dajte neka to neko istraži. toliki broj ljudi su samo partizani mogli ubiti. HRVATI = IMBECILI
Komentar od: quovadis | Komentirano: 30. travanj 2009. 15:06
Neznam dali sam sam u misljenju da su ovakvi clanci postali dosadniji od eksplozivnog proljeva...
Oni koji ih pisu neznaju kad da stanu. Uporno i dalje bicuju mrtvog konja...
Komentar od: slipko | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:55
nigdi nepiše da su leševi bili vezani i da su na lubanjama rupe od metaka.neznam po čemu se to dalo naslutit
Komentar od: laki | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:54
Da nije u jami draža mihajlović?sad novinarka more skupit onih 100 iljada dolara šta nude srbi za nagradu ako mu se nađu kosti....
Komentar od: wpower | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:50
Žica, metak, jama, humano partizanski!
Komentar od: Getar | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:41
odgovor na par glupih komentara - ljudi iz tog kraja valjda znaju ko im je nesta iz kuce, kada i ko ih je odveja. al nema Lemija??
Komentar od: onaj koji pleše s vukovima | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:27
za svaku osudu....nažalost bit će toga još...
Komentar od: slipko | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:21
po rupi od metka se vidi da su to partizani.jedino su oni imali pištplje sa mecima dok su se ostali samo igrali rata.inače speololozi su u svitu poznati ka istražitelji i njih se odma zove ako se ne može nač ubojica.
Komentar od: Totus1 | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:20
Zapamtite jedno:glas za Kureta i Ostojića je isti glas ili glas za crveni Split.
Komentar od: Remeta | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:14
rnk iz crvenoga Splita, triba samo malo mućnit glavon,
kako Savo Štrbac ne zna za te žrtve, nima ih ni na popisima židovskih tragača, ni Jakovina ne zna ništa o tome, znači tamo mogu ležat samo Hrvati antikomunisti...
Komentar od: naOmiškojstini | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:12
Ima jedan koji SVE ZNA (priča mu je njegov đed),samo se ne javlja .
Komentar od: Totus1 | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:10
A ovaj list je nastao u štali na mosoru. Počeli su se javljati ljigavci sa izjavama nitko nije kriv dok mu se ne dokaže, dobro se zna kako se to radilo sve u ime naroda i crvena bagro daj više prestani komentirati nego se ispričajte za sva zlodjela koja ste napravili a niste odgovarali. Imajte malo obraza i ljudskosti i ostavite mrtve na miru.
Komentar od: Totus1 | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:03
Nisu oni imali "radne" logore, oni su bili slobodarski naklonjeni po šumama i gorama pa brate kolji do mile volje a tko će te suditi kad su bili "narodna" vlast!
Komentar od: Remeta | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:02
J.B. TITO - ANTE JURJEVIĆ BAJA - MARIN JURJEVIĆ BAJA - RANKO OSTOJIĆ.
To ti je ta antifašistička osovina.......
Komentar od: torcadu | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:00
da, uvijek misterija i nikad se ne dozna koji su ubijali, iako svi znaju. usrane države!
Komentar od: njarnjas | Komentirano: 30. travanj 2009. 14:00
ne vjerujem da su partizani mogli ubit koga. pa oni su pobjednicka vojska !? Partizani su "ANTIFASISTI"!? Ja vjerujem da su se ovi lesevi sami poubijali.
Komentar od: Niki2 | Komentirano: 30. travanj 2009. 13:56
...biće da i za ove neznaju ko ih je likvidira...
...iako svi stariji znaju ko je bija i V.K. i M.J.B., a i oni ostali, čiji potomci i sada (boljševički) SMRDE po hrvatskoj državi...