StoryEditorOCM
Arhivasigurnost i luksuz

Mercedes-Benz GLS - 'Genšer' među SUV-ovima

Piše PSD.
10. studenog 2015. - 18:40
Osim što je redizajniran, Mercedesov najveći SUV GL preimenovan je prema novoj nomenklaturi u GLS, a njemački stručnjaci tvrde da se radi o S-klasi, poznatijoj kao „Genšer“, među SUV-ovima.

Obnovljeni SUV dužine 5,13 metara i sedam sjedala, „naoružan“ je svom mogućom tehnologijom od sigurnosti pa do povezivosti, tako da se valjda sve što postoji u autoindustriji nalazi u novom Mercedes-Benz GLS-u.

Ovaj SUV iz premium segmenta ima puno prostora u unutrašnjosti pri čemu kombinira luksuz s impresivnom udobnošću, dinamikom i sigurnošću.



Najveći SUV sa srebrnom zvijezdom dobio je osvježenu prednju masku s tim da je rešetka hladnjaka puno impozantnija zahvaljujući logu koji je znatno povećan. Osim što je naglasak stavljen na redizajn prednjeg dijela, stražnji je moderniziran oko branika i s LED stražnjim svjetlima.

Unutrašnjost je doživjela nešto veće promjene tako da su novi upravljač i središnji otvor za provjetravanje, dok je najveća novost „podizanje“ 8-inčnog zaslona iz središnje konzole na njen vrh, te djeluje poput ovješenog tableta. Prtljažnik je osnovnog obujma 680 litara, dok se preklapanjem drugog i trećeg reda sjedala dobiva ogromnih 2300 litara prtljažnog prostora.

Ponuda motora sastoji se od tri supersnažna turbobenzinca i jednog turbodizelaša čija se snaga kreće između 258 i 577 KS kod AMG verzije, a svima je zajednička karakteristika da su im poboljšane performanse. Pritom svi dolaze s Eco start&stop sustavom. Najinteresantniji model za europsko tržište u svakom slučaju će biti GLS 350 d s V6 turbodizelašem snage 258 KS i s okretnim momentom od 620 Nm.



Od dva „obična“ turbobenzinca snažniji je GLS 550 čiji V8 motor sa dvije turbine i izravnim ubrizgavanjem goriva čija snaga je povećana za oko 20 „konja“ i sada istiskuje 449 KS uz okretni moment od 699 Nm. Ispod njega je model GLS 450 sa 3.0-litrenim V6 motorom, također sa dvije turbine i izravnim ubrizgavanjem, a razvija 362 KS uz okretni moment od 500 Nm već pri 1800 „điri“.

Perjanica ponude je GLS 63AMG čija je snaga povećana za 27 „konja“ tako da sada raspolaže sa 577 KS i okretnim momentom od „kamionskih“ 760 Nm pri 1750 „điri“. Svi motori upareni su s novim, automatskim 9G-TRONIC mjenjačem, osim AMG-a, naravno uz obavezan pogon na sve kotače, tzv. 4MATIC.

Razina opreme osigurava najveću moguću sigurnost za svih sedam putnika, uključujući vozača. U standardnu opremu obnovljenog modela GLS ulaze Collision Prevention Assist Plus (prevencija sudara) s bočnim sustavom asistencije, kao i PRO-SAFE Assist, ABS, ESP, BAS (pomoć pri naglom kočenju)...



Uz sustave asistencije tu su još Night Visioin sustav za bolju vidljivost noću kao i Magic Vision Control s grijanim brisačima vjetrobrana.

Prodaja obnovljenog GLS-a počinje početkom iduće godine, a cijena osnovnog modela koštat će 75.000 eura, dok će AMG startati od 135.100 eura.

Zdravko Juričko
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 07:47