Pri kupnji odjeće većina je potrošača spremna dati kunu više ako se radi o robi napravljenoj od prirodnih materijala.
Deklaracija na kojoj piše “100 posto pamuk” ili “100 posto viskoza” trebala bi biti garancija da ćemo se ugodno osjećati noseći određeni komad odjeće. Problem je, međutim, što ispisani sirovinski sastav često nema veze s realnošću, odnosno s proizvodom koji kupujemo.
Dokazala je to i posljednja velika akcija tržišnih inspektora Ministarstva gospodarstva koji su “pročešljali” trgovine u Splitu, Osijeku i Varaždinu. Rezultati su bili poražavajući - od 75 ispitanih uzoraka tekstilnih proizvoda, utvrđeno je da čak 63 artikla imaju lažnu etiketu.
Naime, sirovinski sastav koji je naveden na deklaraciji, odnosno obilježen na ušivnici, ne odgo...
Deklaracija na kojoj piše “100 posto pamuk” ili “100 posto viskoza” trebala bi biti garancija da ćemo se ugodno osjećati noseći određeni komad odjeće. Problem je, međutim, što ispisani sirovinski sastav često nema veze s realnošću, odnosno s proizvodom koji kupujemo.
Dokazala je to i posljednja velika akcija tržišnih inspektora Ministarstva gospodarstva koji su “pročešljali” trgovine u Splitu, Osijeku i Varaždinu. Rezultati su bili poražavajući - od 75 ispitanih uzoraka tekstilnih proizvoda, utvrđeno je da čak 63 artikla imaju lažnu etiketu.
Naime, sirovinski sastav koji je naveden na deklaraciji, odnosno obilježen na ušivnici, ne odgo...