StoryEditorOCM
Tehnologijacool factor

Sve manje ekipe je na Facebooku, hit su YouTube i Instagram

Piše PSD.
9. lipnja 2015. - 16:39
Broj aktivnih korisnika Facebooka, najraširenije društvene mreže u Hrvatskoj, u svijetu opada dok raste broj korisnika YouTubea, pokazuju rezultati istraživanja GlobalWebIndexa, koje je u utorak objavila agencija Proximity Zagreb.

GlobalWebIndex je najveća studija ponašanja i aktivnosti korisnika u digitalnoj sferi. Tijekom ispitivanja, koja se provode na 33 tržišta, godišnje se anketira 200.000 korisnika interneta u dobi od 16 do 64 godine. Za prvo kvartalno istraživanje u 2015. godini ispitane su 47.622 osobe.

Istraživanje je pokazalo da je lani Facebook ostao na vrhu po broju korisnika i popularnosti među prosječnim internet korisnicima, no Broj aktivnih korisnika je pao za čitavih 9 posto u odnosu na prethodnu godinu, a s njim je pao i Facebookov tzv. "X-faktor" među mlađom ...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 03:40