Osiromašenom stanovništvu Bosne i Hercegovine suvremene prometnice zapravo predstavljaju tek dodatni trošak kojega ne mogu podnijeti pa se zato značajan broj vozača umjesto autocestama odlučuje voziti starim i dotrajalim lokalnim prometnicama čak i kada je cestarina simbolična, prenose u ponedjeljak banjolučke "Nezavisne novine".
Dokaz za to je činjenica da je na autocesti između Banje Luke i Bosanske Gradiške promet opao za gotovo 30 posto otkako se sredinom ožujka tamo počela naplaćivati cestarina.
Od 16. ožujka i službenog puštanja u rad otvorenog sustava naplate cestarine na dionici autoceste Gradiška-Banja Luka tom prometnicom dnevno, u prosjeku, prođe između 3.000 i 3.500 vozila, službeni su podaci poduzeća "Autoceste Republike Srpske".
Više od 90 posto vozila ...
Dokaz za to je činjenica da je na autocesti između Banje Luke i Bosanske Gradiške promet opao za gotovo 30 posto otkako se sredinom ožujka tamo počela naplaćivati cestarina.
Od 16. ožujka i službenog puštanja u rad otvorenog sustava naplate cestarine na dionici autoceste Gradiška-Banja Luka tom prometnicom dnevno, u prosjeku, prođe između 3.000 i 3.500 vozila, službeni su podaci poduzeća "Autoceste Republike Srpske".
Više od 90 posto vozila ...