Priča o Splitskom ljetu nastavlja se kao u teatru apsurda u kojem je, kako je davno dijagnosticirao Samuel Beckett, “svaka riječ nepotrebna mrlja na tišini ništavila”. Što više izgovorenih riječi, to više, čini se, dojma o ništavilu koje prijeti tom festivalu. Najnovije riječi, one Olje Jelaske, kompozitorice i članice Festivalskog vijeća Splitskog ljeta, izazivaju nove riječi.
Podsjetimo, ona je kazala kako je Ljeto “utemeljeno kao prvenstveno operni festival čija je maternica Peristil, a koja se izbacuje s carskog trga radi iracionalnih razloga”. Prozvala je Grad zbog “maćehinskog odnosa” prema Splitskom ljetu i kulturi općenito te gradsku upravu nazvala inertnom i za Festival nezainteresiranom, dok je peticiju gotovo čitavog HNK koji je pozvao ministricu kulture da o...
Podsjetimo, ona je kazala kako je Ljeto “utemeljeno kao prvenstveno operni festival čija je maternica Peristil, a koja se izbacuje s carskog trga radi iracionalnih razloga”. Prozvala je Grad zbog “maćehinskog odnosa” prema Splitskom ljetu i kulturi općenito te gradsku upravu nazvala inertnom i za Festival nezainteresiranom, dok je peticiju gotovo čitavog HNK koji je pozvao ministricu kulture da o...