StoryEditorOCM
Biznisostali bez promocije

Potresi u ADAC-u pogodili i naš turizam

Piše PSD.
21. veljače 2014. - 09:22
Aferu koja je prije nešto više od mjesec dana uzdramala najveći njemački automobilski imperij ADAC koji je uhvaćen u lažiranju rezultata svojih automobilskih testiranja, kao kolateralna žrtva osjetila je i Hrvatska na sajmu slobodnog vremena i putovanja FREE koji je u srijedu otvoren u Münchenu.

Kada je prošle godine dogovoreno partnerstvo Hrvatske i sajma FREE, odlučeno je i kako će ADAC, koji ima čak 19 milijuna članova, pratiti predstavljanje naše zemlje posebnim prilogom o Hrvatskoj u svojem magazinu za putovanja, što je prije afere bila nemjerljiva promocija za nas.

Primjera radi, 2,5 centimetra oglasa u ADAC-ovim publikacijama plaćalo se 6000 eura, pa je taj magazin, čiji je cijeli jedan broj sadržajno posvećen isključivo Hrvatskoj, trebao biti dodatni vujetar u leđa...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 11:12