StoryEditorOCM
DalmacijaTELEFONSKE MUKE

Plaćao sto kuna uslugu za koju nije ni znao

Piše PSD.
20. veljače 2014. - 16:23
Priča ima sretan kraj, ali svejedno zaslužuje biti ispričana. Tako tvrdi naš čitatelj Antonio, koji je doživio da ga više od godinu dana potkrada jedna ugledna hrvatska tvrtka. Antonio je, naime, s tom tvrtkom davnih dana sklopio ugovor. On će plaćati, a oni će mu isporučivati telefonski, televizijski i internetski signal.

I sve je dobro funkcioniralo, dakle Antonio je plaćao, a oni isporučivali, dok jednoga dana Antonio nije poželio neograničeni internet. I dobio ga je. A uz njega i veće račune. Premda mu je agent preko besplatnog kontakt-telefona (znate ono: birajte jedan, birajte dva, birajte ljestve,... i tako satima) jasno rekao da je odabrani paket novčano povoljniji od prethodnoga, na računima se to nije vidjelo.

’Pošaljite prigovor’

- Bilo mi je malo čudno, ali nisam se žalio. Puno nas je u kući, žena stalno visi na telefonu, djeca unajmljuju filmove, meni drage utakmice, a račun je ionako tako komplicirano sastavljen da nemaš pojma na što si sav taj pusti novac potrošio - kaže ovaj 40-godišnji Omišanin.

A onda je jedan mjesec, odabrao je siječanj 2014., odlučio pratiti potrošnju. Supruga se odrekla ćakule s majkom i sestrama, djeci je zabranio unajmljivanje filmova, a sebe je uskratio za gledanje nogometnih utakmica. Kad ono, račun opet visok. Bez ikakve zdrave potrošačke logike. Antoniju nije bilo druge nego opet nazvati operatera. Pa birajte jedan, birajte dva, birajte ljestve... i tako sve dok ga noć nije uhvatila.

- Četiri puta sam dobio vezu i sva četiri puta mi se javila agentica. Nemam ja ništa protiv žena, dapače, ali, brate, bila je sve jedna nesposobnija od druge. A to sam shvatio tek kasno navečer, kad sam još jednom, jer me savjet “pošaljite prigovor” nije zadovoljavao, pokušao saznati što mi se događa s računom - objašnjava Antonio.
A navečer mu se, debelo iza 21 sat, na kontakt-telefon javio agent. Prvi muškarac nakon četiri žene.

- Predstavio se kao Anđelo. I znate šta? Nakon niti deset sekundi taj je Anđelo, Bog ga blagoslovio, uočio grešku. I ne samo to, rekao mi je kako greška nije nastala jučer, niti prekjučer, nego da on na svojem računalu vidi da joj ima i više od godinu dana - priča Antonio.

A greška se sastojala u tome da je našem sugovorniku svaki mjesec, pa tako više od godinu dana, na računu dodavana 101 kuna. On, recimo, potroši 300, a oni njemu naplate 401 kunu. Plus PDV.

Vraćaju mu novac

- Nepoznat netko mi je onaj dan kad sam tražio neograničeni internet uključio i uslugu koju nisam želio. Konkretno, dobio sam još jednu liniju za internet, telefon i televiziju. Sve je bilo uredno zavedeno i još urednije naplaćivano, a da ja o tome nisam imao pojma. Na računu se to nije moglo vidjeti, a operater me, nije lud, nije upozorio da masno plaćam uslugu koju ne koristim - zbori Antonio.

A nekorištenje je, ispostavilo se, bilo ključan dokaz u Antonijevu korist. Pa je uslijedilo ispričavanje....

- Rečeno mi je da račun za prvi mjesec ne moram platiti, dok će mi ostatak preplaćenog novca biti isplaćen na tekući račun. Prijatelji mi govore da ih tužim, ali neću, jer je, eto, greška ipak uočena, hvala Anđelo, nadam se da sada nećeš dobiti otkaz, i ispravljena.

Ono što me, međutim, muči i zbog čega sam odlučio izići u javnost dvije su stvari. Prva je, tko zna koliko još ljudi plaća usluge koje niti koriste, niti su ih tražili, a o tome pojma nemaju, i druga, da nisam bio uporan u zvanju, praktično sam doživotno mogao plaćati sto kuna veće račune, jer nemojte zaboraviti da su mi četiri agentice rekle kako ničeg spornog u mojim golemim računima nema - zaključuje Antonio.

Vinko Vuković

’Nismo imali takav slučaj’

Ovakav slučaj, definitivno jedan od bizarnijih za koji smo čuli, još nismo imali, no u posljednje vrijeme nas sve češće zovu mahom stariji građani tvrdeći kako su ih agenti pojedinih telekomunikacijskih kuća prevarili, jer su im prodali uslugu koju nisu htjeli, a ima ih kojima su i operatera, mimo njihove želje, promijenili - kažu nam u Savezu udruga za zaštitu potrošača Hrvatske.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 18:27