StoryEditorOCM
Stiltest sd

Honda CRV 1.6 i-DTEC Elegance: Mršavljenje je u modi

Piše PSD.
14. siječnja 2014. - 13:01
Trendu ugradnje malih turbodizelaša nije odoljelani Honda, koja nakon što je promovirala 1.6-litreni i-DTEC snage 120 KS ukompaktnom Civicu, sada je taj isti agregat ubacila u četvrtugeneraciju CR-V-a, popularnog japanskog SUV-a.

Mali turbodizelaš u HondiCR-V, koji dolazi isključivo s prednjim pogonom, na papiru ne djelujepreviše uvjerljivo, dok je u stvarnosti situacija puno drugačija. Već usamom startu Hondin mali agregat pokazuje svoje pravo lice dokazujući daje prva zvijer u malom tijelu.Hondin SUV koji je dugačak više od4,5 metra nije nikakav problem za turbodizelaša obujma 1597 ccm, premdanema performanse kao 30 konja snažniji 2.2-litreni i-DTEC.
U konačnicirazlika je vrlo mala, a razlog leži u težini vozila. Naime, mali agregatlakši...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. travanj 2024 20:54