Godina na izmaku uvijek je prava prilika da se sumiraju događaji iz prethodne, te donesu neke nove odluke. Tako smo porazgovarali s brojnim ljudima s domaće modne scene, koji su nam otkrili po čemu će pamtiti 2013., kakve poslovne planove imaju za 2014., kako će (ali i u kakvim kreacijama) provesti blagdane, te što bi voljeli dobiti pod borom...
Aleksandra Dojčinović, čiji je brend Lei Lou osvojio brojne žene, pamtit će 2013. po prekrasnim druženjima i putovanjima, po otvaranju dućana u Stuttgartu, te širenju poslovanja u Hrvatskoj.
– Dat ću sve od sebe da se moj brend i dalje razvija. Poslovni plan je gotov, čeka nas još jedna, vjerujem, uspješna godina, bez obzira na sve vanjske faktore koje očekuju mene, kao i ostale male poduzetnike.
Na upit što misli da će se u ...
Aleksandra Dojčinović, čiji je brend Lei Lou osvojio brojne žene, pamtit će 2013. po prekrasnim druženjima i putovanjima, po otvaranju dućana u Stuttgartu, te širenju poslovanja u Hrvatskoj.
– Dat ću sve od sebe da se moj brend i dalje razvija. Poslovni plan je gotov, čeka nas još jedna, vjerujem, uspješna godina, bez obzira na sve vanjske faktore koje očekuju mene, kao i ostale male poduzetnike.
Na upit što misli da će se u ...