StoryEditorOCM
Splitantonija matković ogorčena postupkom hž-a

HŽ SE ISPRIČAVA, ALI... ‘Platiš nagibni vlak, a vozaju te običnim’

Piše PSD.
22. srpnja 2011. - 01:24

Svi putnici koji su se 12. srpnja vozili vlakom iz Zagreba u Split ostali su zakinuti za kompletnu uslugu, jer su umjesto nagibnim vlakom, za koji su kupili karte, do našega grada doputovali − brzim vlakom, koji nije u istom rangu kvalitete.

Zbunjeni turisti

− Ni ja ni ostali putnici nismo dobili nikakvo objašnjenje. Vlak kojim smo se vozili nije bio opskrbljen hranom i pićem kao nagibni, a vozio nas je i dva sata dulje. Još nismo dobili nikakav povrat novca, a kamoli ispriku, zbog naplaćene skuplje karte bez ikakvog prethodnog upozorenja − kazala nam je Antonija Matković (21), koja se spomenutog dana iz prve ruke osvjedočila u kvalitetu “usluge“ Hrvatskih željeznica.

Prisjeća se Antonija slučaja koji se dogodio prije godinu i pol dana, kad se također nalazila u vlaku ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 20:37