Slobodna Dalmacija

Hajduk

02.11.2009. | 10:38

Svaguša: Torcidaši, nisam ja lik iz vaših pjesama

Predsjednik Hajduka Joško Svaguša imao je razloga za veliko zadovoljstvo. Utakmica, najveći derbi u Poljudu iščekivao se s posebnom psihozom nakon dva uzastopna prvenstvena poraza (Šibenik i Karlovac po 0.1), te usred provođene zamisli o bojkotu najvećega dijela navijača da ne dolaze na utakmicu i ostave sjevernu tribinu potpuno praznu.

Torcidaši su tijekom bojkota među sobom organizirali stražu ispred prodavaonica Joška Svaguše u središtu Splita / Joško Ponoš / CROPIX
- Žao mi je što su navijači tako postupili, ali sam sretan i zadovoljan što smo i u takvim okolnostima uspjeli ostvariti veliku i zasluženu pobjedu. Eto, to je ta borbenost i zalaganje što smo željeli izvući iz momčadi, vidite da mogu kad hoće i kad se svi maksimalno založe. Zbog nedostatka takvoga zalaganja smo i odrezali kaznu nakon poraza od Šibenika. Mislim da je to sad puno jasnije i da smo otkrili i pokazali da ova naša momčad mora i može i bolje i više kad se hajdučki stavi i bori se za svaki balun – izrekao je Svaguša u jednome dahu, u emotivnome trenutku zadovoljstva nakon pobjede protiv Dinama.

Prazne tribine su dekor koji nitko ne želi, derbi će i po tome ostati upamćen, ne samo po trećoj pobjedi Hajduka protiv Dinama tijekom 2009. godine.
- Nadam se i vjerujem da će navijači Hajduka, Torcida, shvatiti i da će im što prije doći do glave kako ja nisam taj o kojemu viču i pjevaju na takav način. Ne, naprotiv, ja sam došao da časno i pošteno vodim jedini i najdraži klub, njihovi povici su promašili adresu. Vrijeme će pokazati da sam u pravu - rekao je Svaguša misleći na to kako su skandiranja i slogani “o mafiji i lopovima“ odaslani na potpuno krivu metu.

S. ALFIREVIĆ

Pišite uredniku

Pošaljite link

Komentari

Komentar od: nipper @ 3. studeni 2009 12:41
........................................######################
........................................## KAKO DO KODEKSA ##
........................................######################
Tko još nije shvatio zašto je KODEKS nužan, taj nikad ni neće shvatiti.
PORAZ NIJE OPCIJA ! Ova Druidova krilatica će imati smisla samo ako dovedemo PROTEST do kraja, inače ćemo biti poraženi. Nema neriješenog rezultata ovde. Ili pobjeda ili poraz. 0:0@ , Magnus & Bunker@, Druid@ i ostali zagovornici aktivnog nenasilnog protesta, imate moju punu podršku.

Svaguša je svima nama jasno stavio do znanja da nema časti za častan odstup.
###################################################################
Mislim da nam je time sam Svaguša pokazao JEDINI PRAVI NAČIN KAKO DALJE:
NA NAČIN KOJI ĆE NJEGA I KERUMA ZABOLITI I NA KOJI SE NEĆE MOĆI OGLUŠITI.
###################################################################
Još nešto, oni se ne mogu popraviti. Toliko su ogrezli u mućke da, čak i kad bi htjeli pošteno, to više nisu u stanju. Zašto vezujem Keruma za Svagušu ?
Zato jer je jasno o kakvoj se simbiozi tu radi. I zato jer, čak i kad bi Svaguša htio otići, pitanje je bi li mu njegov šef Kerum to dopustio ? Kao da je lako naći novu marionetu.

Zašto se taj medo toliko trudi čuvati košnice sa medom, iako ga Torcidine pčele i trutovi (kako on kaže) nemilice bodu ???
I još to besplatno radi .... pri tom zanemaruje svoj privatni biznis od kojeg živi i on i njegovo zaposlenici ... a u proizvodnju meda (tj. balun) se razumi kao Marica u krivi qrac.
A iz velike ljubavi za Hajduka kupio je 0 (slovima nula) dionica, a na pitanje zašto nije kupio niti jednu dionicu Hajduka, odgovorio je (u TV emisiji Istinom do gola): "ZATO ! "
##### JE LI ON NOVA MAJKA TEREZA, ILI MAZOHIST ? ####
Ili je ipak nešto drugo u pitanju ? Možda se radi o potocima meda, koje treba preusmjeriti u privatne džepove Svaguše i onoga koji ga je tu postavio !!! Mislim da se tu ne radi o pohlepi, jer radi pohlepe se oni ipak ne bi upuštali u rat s Torcidom. Očito džepovima prijeti suša !
Pridružujem se prijatelju Magnusu: tika taka ... i prijatelju Druidu: PORAZ NIJE OPCIJA!
HAJDUK ŽIVI VJEČNO
P.S.
########################################################################
Pravdu nam nitko neće pokloniti, a dobit ćemo upravo onoliko koliko smo jaki i UPORNI sami izboriti, svim legalnim sredstvima protesta. Usvajanje Kodeksa znači automatski izgon mafije i lopova. A prodaja gradskih dionica (osim kontrolnog paketa 25% + 1) znači izgon najvećeg zla iz Hajduka – politike. Zato od njih očekujte žestok i prljav otpor svim sredstvima !
########################################################################
Komentar od: TomoBBB @ 3. studeni 2009 11:29
Hajduk je kupio Kup utakmicu protiv Lipika u poluvremenu
za 200 000 kn
Komentar od: gatin @ 3. studeni 2009 1:16
http://www.vecernji.hr/tema/arbitražni+sporazum/

na www.večernjem.hr :

Apel zastupnicima protiv arbitražnog sporazuma sa Slovenijom

Zbog velikog interesa javnosti i zahtjeva naših čitatelja Večernji list vam omogućava da potpišete i komentirate peticiju "Apel protiv Arbitražnog sporazuma sa Slovenijom" , te se tako možete pridružiti znanstvenicima, intelektualcima i Crkvi, koji su već poslali poziv zastupnicima u Hrvatskom saboru da glasuju protiv Arbitražnog sporazuma.


http://www.ipetitions.com/petition/sporazum/index.html
Komentar od: star13 @ 2. studeni 2009 20:37
ALE ALE ALE ALE

FANI NOSI KOPILE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentar od: servantes1 @ 2. studeni 2009 19:56
Pa to je jasno jer Hajduk več godinama ne kupuje igrače već ih samo dovodi ako izuzmemo Ibru i Šarbinije ostali su bili slobodni neki isluženi,neki ozlijeđeni neki bez perspektive i tu je problem nedostatak kvalitetnih igrača jer su oni koji valjaju prodaju adekvatne zamjene se ne dovedu i epilog je ovakav kakav je rasipanje ugleda i jadna igra tu nam ni deset Reja ne mogu pomoć....
Komentar od: @ 2. studeni 2009 19:39
SERVANTES,SVE STA SI NAPISA POTPISUJEM
Komentar od: servantes1 @ 2. studeni 2009 19:36
Pa gotovo da bih se mogao složiti s gosp.Svagušom u svemu ali za pobijede nije potrebno samo veliko zalaganje
i borbenost več i znanje i u tome leži problem hajduka gdje se radilo na kvantiteti a ne na kvaliteti i pogrešnoj selekciji igrača i zato hajduk jeste tamo gdje je,borbenost i zalaganje nikad nije bilo upitno ali je upitno nogometno znanje večine prvotimaca.......
Komentar od: T(Dbk) @ 2. studeni 2009 17:00
Komentar od: torcida varos @ 2. studeni 2009 15:15

Nastavi čitat komentare i nakon onog od 13,15...shvatit ćeš, nije teško.
Komentar od: vanco_balevski @ 2. studeni 2009 16:48
Komentar od: druid1301 @ 2. studeni 2009 15:48

Potpisujem,
ali imamo mi li mi takve ljude koji bi trebali maknit guzicom za zaradit lovu. Bolje ovako manje, a slađe. Sjediš na šanku, pijuckaš, sviraš kurcu i dobijaš plaću.
Možda da zazoveš Asterixa i Obelixa?

HAJDUK FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentar od: Lucijan99 @ 2. studeni 2009 15:58
Iko može se može,samo treba keruma stisnut da se uplaši za sebe pa će odjebat ostale a onda mu pušemo za vratom.On nema veze sa fiom novi je tu.
Komentar od: druid1301 @ 2. studeni 2009 15:48
vanco_balevski @ 2. studeni 2009 14:41
-----------------------------------------------------
pozdrav tebi vančo...

Model Scouting službe by druid1301:

1 . Bivši igrač (ili trener) Hajduka

2. Svaki scout da potpiše ugovor na 4 godine (uz depozit od 30 tisuća Eur koji bi bia oročen i koji bi osta Hajduku, u slučaju da scout ne napravi niti jedan posal)

3. Ugovoron regulirati minimalnu plaću (n.pr 5000 kn) i procenat pri prodaji igrača (2% od dila koji ide Hajduku), s tin da se od tog % odbiju sve do tada isplaćene plaće (npr . scout je primao plaću 15 miseci cca. 75000 kn = 10.000 Eur, a Hajduk je “njegovog “ igrača proda uz odštetu od 1.500.000 Eur, što bi bilo: 2%= 30.000 EUR, znači scoutu za isplatu 30-10=20.000 Eur i tako kod svake prodaje, dok ne pokrije svoje plaće, a dalje ima cilih 2%.

4. Točka 2 garantira nejavljanje neozbiljnih kandidata

5. Ugovor bi se obnavlja samo sa uspešnin scoutima

6. Nagradni bonus (1%) za svakog prodanog igrača,
di je Hajduk dobia milijun i više EUR.

Stojin na raspolaganju za dodatna pojašnjenja...
Komentar od: ikobuljan @ 2. studeni 2009 15:34
Ljudi moji vi uopće niste svjesni da se Fiorentinija ne smije maknit iz kluba,on je već 17 godina u klubu zna sve mutne stvari i sve tokove novce koje su se dešavale u Hajduku.On je zaštićen jer on otvoreno svakoj upravi koja dođe na Poljud kaže gospodo,ako ćete mene smjenit ja ću propjevat pa ste svi naebali...I zato on neće otići iz kluba još 10 godina jer ga niko nema muda smjeniti,osim toga ove sve menadžere je on doveo u Hajduk pa poslušajte onaj razgovor Šoše i Obilinovića kad Obilinović pita šošu jesi li ti dragi još uvik dobar s Fiorentinijem?Sve će vam biti jasno...Prestanite više srat kvake jer njega niko ne može maknit iz kluba!
Komentar od: torcida varos @ 2. studeni 2009 15:27
Komentar od: mate0201 @ 2. studeni 2009 15:18
Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Komentar od: mate0201 @ 2. studeni 2009 15:18
Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Komentar od: torcida varos @ 2. studeni 2009 15:15
Komentar od: T(Dbk) @ 2. studeni 2009 13:15

Brajo pusi kurac i ne seri
Na istoku ima vise pravih navijaca nego sta ces ti ikad bit stoga odjebi u svoju rupu odakle si i dosa
Komentar od: ojst78 @ 2. studeni 2009 15:14
Svaguša, poštene su ti namjere ka šta si pošten prema svojim radnicama. Čak znam i jednu da budem siguran u to. Pizda ti materina tebi i ricastom!
Komentar od: bubi @ 2. studeni 2009 15:08
Svaguša: Torcidaši, nisam ja lik iz vaših pjesama
########################################

Ti si Svagi lik iz šegrta Hlapića, Crni čovjek...
Komentar od: wpower @ 2. studeni 2009 15:05
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:51
Otprilike to je to uz jednu konstantu: FREDI FIORENTINI.

Krafna krkane jel ti vidiš dalje od nosa, čovječe pa pogledaj samo ko ti sve sidi u svečanoj loži. Kad se sve zbroji jedno 200 god. robije. Pa tu nema osobe koja nema dosje zbog teških kaznenih dijela.

Krafna, voda te donijela (Kerum) voda će te i odnit (Kerum).
Kerume idiote, koje si nam stručnjake uvalija. Kad su tako dobri zaposli ih kod sebe!
KODEKS!!!!!
HŽV
Komentar od: kerkules @ 2. studeni 2009 14:54
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:51
najgori presjednici hajduka:
Vidošević-financijski ga uništija (bitanga bi sad tija bit prisidnik)
Grgić- uništija ugled hajduka(još gore od financijskog uništavanja)
Peroš- taj nije ima uopće imao nikakvog pojma o vođenju kluba
Svaguša-???????????
--------------

ETO MOJ ŠIMUNE SVE SI REKA. SVI TI LJUDI SU POSTALVLJENI PO KRITERIJIMA POLITIČKE POSLUŠNOSTI, A NE STRUČNOSTI, I DOK JE GOD TAKO, NEMA NI KRUVA NI IGARA.
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 14:53
Komentar od: tragurium @ 2. studeni 2009 14:35

Kad popravin pravopis oče li onda bit BRAVO?

################################################

Ha ha ha,
sory tek sam sad vidija pitanje

jedno ime koje si nabroja letilo bi vanka prvog dana kroz prozor da je smija, da se njega pitalo, pa zbog toga, ha ha.
Ali sve pet, razumili smo se jako dobro.


Komentar od: steinbock @ 2. studeni 2009 14:52
fio je opca opasnost ka i Nadan u politici,smeca novog doba koja najbolje prolaze tamo di se moze mutiti i raditi ispod stola,fujjj,oba...
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:51
najgori presjednici hajduka:
Vidošević-financijski ga uništija (bitanga bi sad tija bit prisidnik)
Grgić- uništija ugled hajduka(još gore od financijskog uništavanja)
Peroš- taj nije ima uopće imao nikakvog pojma o vođenju kluba
Svaguša-???????????
Komentar od: steinbock @ 2. studeni 2009 14:50
protiv Dinama se grizlo,ok,ali sutra protiv levata i ostalih sta ce bit ? Evo cast Sibeniku ali oni su par bodova od Dinama a kompletan klub nema novaca koliko jedan Seric ili Skoko,to su podaci koji zabrinjavaju
Komentar od: kerkules @ 2. studeni 2009 14:50
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:46
Kerkules po meni je Svaguša glup ako ostavi fiorentinija u klubu jer očito da je problem u struci. Fio će mu doć glave.
-----------
A VIDIŠ DA JE FIOLICA JOŠ U KLUBU


Kažeš nije se riješio igrača??!!
Pa sad će prijelazni rok ali trebaš znat da su igraći zaštićeni višegodišnjim ugovoromi i moraš im sve isplatit ako se ne dogovoriš s njima.
----------------------------------------
TO SE VEĆ TRIBALO POČET RADIT, A JOŠ NIJE NIŠTA POČELO, A PITANJE JE I OĆE LI. ŠURJAK DOGOVARA RAZGOVORE MANAGERA I TRENERA, SRIĆA DA REJA NE PRISTAJE.

Pa bia je svaguša u reića reka je da će se osnovat odbor za 100 godin hajduka.
-----------------------------------------
JE, PRIJE MISEC IPO DANA.
Komentar od: kerkules @ 2. studeni 2009 14:47
A TI SI ME KERUME RAZOČARA. MOGA SI POSTAT IMPERATOR DALMACIJE, A ODLUČIJA SI SE NA POLITIČKO SAMOUBOJSTVO U VLASTITOME GRADU.
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:46
Kerkules po meni je Svaguša glup ako ostavi fiorentinija u klubu jer očito da je problem u struci. Fio će mu doć glave.
Kažeš nije se riješio igrača??!!
Pa sad će prijelazni rok ali trebaš znat da su igraći zaštićeni višegodišnjim ugovoromi i moraš im sve isplatit ako se ne dogovoriš s njima.
Pa bia je svaguša u reića reka je da će se osnovat odbor za 100 godin hajduka.
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 14:44
Komentar od: tragurium @ 2. studeni 2009 14:41

HA HA HA,

na onom bojkotiranom članku ti je još bolja fora, ha ha ha
Komentar od: tragurium @ 2. studeni 2009 14:41
ubiše me ovi dvojnici-benti mankije
Komentar od: vanco_balevski @ 2. studeni 2009 14:41
Komentar od: steinbock @ 2. studeni 2009 14:35
uhljebljivanja starih isluzenih vedeta vise nesmi bit,Hajduk nije poligon za potkusuravanje raznih interesa,svaka cast Skoki,Sericu,Cernatu,s jedne strane,Buljatu,Jertecu,slicnima sa druge strane,mi moramo bazirati igru na domacim igracima koji ce grist travu za bili dres,makar kvalitativno bili inferiorniji,naj primjeri su Gabric i Andric kojima je srce nadomjestilo igracke mane,a kupovati skupe strane investicije,1-2 igraca u 30-im godinama kojima je cjena trenutno pala ali koji imaju pregrst Euro utakmica u nogama

Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 0:04

lorde, nas dva kenjkamo o tome " godinama ", da imam ne znam koliko para uvik bi gleda da naš Hajduk ima maksimalno moguće NAŠIH igrača. Samo da san pun ka brod igra bi mi Srna i Kranjčar ))), slažen se nama fali doberman na zadnjem veznom i mi toga nemamo, krv te hebala, a puna ih je Dalmacija takih.

1950.
Vladimir Beara, Božo Broketa, Ervin Katnić, Slavko Luštica, Frane Matošić, Bernard Vukas (Zagreb), Ivo Radovniković, Ljubomir Kokeza, Branko Viđak, Dragutin Drvodelić (Zagreb), Ivo Mrčić, Krešimir Arapović, Stane Krstulović, Vladimir Šenauer, Tonči Radovniković, Vojko Andrijašević.

1955.
Vladimir Beara, Božo Broketa, Ervin Katnić, Slavko Luštica, Frane Matošić, Bernard Vukas (Zagreb), Ivo Radovniković, Ljubomir Kokeza, Stane Krstulović, Vladimir Šenauer, Vojko Andrijašević, Davor Grčić, Sulejman Rebac (Mostar), Lenko Grčić, Nikola Radović, Ante Vulić, Bogdan Kragić, Davor Benčić, Leo Dadić

1973/74, 75, 76, 77
Mešković (Tuzla), Katalinić, Đoni, Boljat, Luketin, Peruzović, Rožić, Žungul, Mužinić, Oblak (Ljubljana), Jerković, Šurjak, Jovanić, Kurtela, Šalov, Matković, Simunić, Holcer (Niš), Duplančić, Đorđević (Bor), BALEVSKI (legenda - Skopje), Čop, Zlatko i Zoran Vujović, Kalinić, Nikolić, Maričić, Rakela.

2009/10
Subašić, Maloča, Vejić, Pandža (Mostar), Andrić, Skoko (Australija), Cernat (Rumunjska), Ibričić (Kotor Varoš BiH), Ahmad i Anas Sharbini (Rijeka), Paraiba (Brazil), Tičinović, Tomić, Sačer (Varaždin), Šerić (Australija), Čop, Aračić, Oremuš, Thiaguinho (Brazil), Strinić, Tomasov, Vukušić, Jertec (Varaždin), Rodić, Rubil (Rijeka), Smoje (Osijek), Ljubičić, Jurica i Marijan Buljat.

Mali rezime.
U šampionskim godinama 1950 i 1955 imali smo dvojicu odnosno jednoga igrača sa strane (izvan Dalmacije), ukoliko se Bajdo Vukas može takvim smatrati.
U sezonama od 1973 do 1977 samo petorica, a u sezoni 2009/10 TRINAESTORICA!!!!!!!

Ovo nam JOŠ JEDNOM (to više i ptice na grani znaju) pokaziva kako bi trebala izgledati momčad Hajduka, naša dica plus par kvalitetnih 'stranaca'.
Jer
'tuđi čovik nikad neće znati što to veže dalmatinske ljude'

Poanta.
Ili nam scouting ne radi kako treba,
Ili u Dalmaciji više nema talenata za Hajduka (u što sumnjam),
Ili nekoga treba podmazat za doć u hajdukovu školu,
Ili se pere velika lova,
Ili je sve pošlo u pizdu materinu.
Ili sve skupa.


HAJDUK FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentar od: duje@1967 @ 2. studeni 2009 14:40
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 14:28
Komentar od: tragurium @ 2. studeni 2009 14:18
Smoje,Rodići,Frediji i Šošići,Matu Peroša za hajdukovog fiškala.
nemoj tako duje-nije moga nije smija....moga je ne dovest Rodića,moga je ne dopustit šošin povratak na velika vrata,mga je potirat Fia,moga je dovest pojačanja,moga je moga je,A sad smija ne smija-nie bitno,ako nije smija znači da je ovisan a to nije u skladu sa Kodeksom.Je manje je zlo od pekara i trgovca ali manje zlo nije opcija.Ka šta PORAZ NIJE OPCIJA.

###############################################

SKORO PA MOGU REĆ BRAVO !!!!!!!!!

##################################

EVO JA SAN SIGURAN DA BI SE DON MATE POPRAVIJA DA GA VRATIMO U FOTELJU.
ISPRAVIO BI SVE TE SITNE PROPUSTE KOJE MU TI PREUVELIČAVAŠ, OSIM JEDNOG. NE BI SE ON ODREKAO SVOJE DESNE RUKE FREDIJA NI SADA NI UBUDUĆE.
ZA TAKO NEŠTO TREBALO BI SE ZAMJERITI STRANCI, A DON MATE JE IPAK VOJNIK SVOJE STRANKE, I PREVELIKI GOSPODIN.

OSIM TOGA, IAKO GA JA OVDE ZASTUPAM, PITANJE JE BI LI DON MATE UOPĆE PRISTAO NA POVRATAK, JOŠ IMA TRAUME OD VAS NEZAHVALNIKA POSLIJE ŽILINE.
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:40
Tija bi reć kako smo svi govorili kako je Strinić bolji od Šerića.
I kako je Strinić izbacija šerića??!!
Pa pomoću prirodne selekcije.jednostavno je stalno ozljeđen, nemože on pratit ovaj tempo.
Komentar od: kerkules @ 2. studeni 2009 14:40
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:32
kerkules po meni svaguša nije ništa loše napravia za hajduk.
stavija reflEktere, dovea braću, dovea reju, u klubu je 12 uri dnevno.
Seljačina je velika ali ima firmi(BOBIS) i zna posal.
Zašto mu nedat šansu??!!
---------------------------
OPRA JE I KONDUTE, TO JE ZA PEROŠA MISSION IMPOSSIBLE BIJA.

ALI, OSNOVEN STVARI NIJE NAPRAVIJA, KOJE JE I SAM OBEĆA. FIO JE JOŠ U KLUBU, DOVEJA JE POLUPISMENOGA ŠURJAKA NAZAD, OBEĆA JE METLU I U ADMINISTRACIJI I U IGRAČKOME KADRU, KAO I POVJERENSTVO ZA PROSLAVU 100 GODIŠNJICE, A OD TOGA SVEGA NEMA NIŠTA.

JA OSOBNO KONTRA ČOVIKA NEMAN NIŠTA, ALI PRAKSA DA POLITIKA IMENUJE SVOJE PODANIKE U HAJDUK JEDNOSTAVNO MORA PRISTAT. TO JEDINI NAČIN DA SPASIMO HAJDUK I PREDAJE NEMA.
Komentar od: T(Dbk) @ 2. studeni 2009 14:39
Prle,

koji članak?
:)))
Komentar od: steinbock @ 2. studeni 2009 14:38
...onda je najmanje bitno ko ce bit na celu kluba,ako moze naci,platiti,drzati klub u pozitivi,plijeniti igrom i zalaganjem na terenu-tada je svako Kirigin...
Komentar od: tragurium @ 2. studeni 2009 14:37
Šime-ma kave priike,kakvo davanje šanse.Znaš li ti da prilika čini lopova??
Komentar od: steinbock @ 2. studeni 2009 14:35
uhljebljivanja starih isluzenih vedeta vise nesmi bit,Hajduk nije poligon za potkusuravanje raznih interesa,svaka cast Skoki,Sericu,Cernatu,s jedne strane,Buljatu,Jertecu,slicnima sa druge strane,mi moramo bazirati igru na domacim igracima koji ce grist travu za bili dres,makar kvalitativno bili inferiorniji,naj primjeri su Gabric i Andric kojima je srce nadomjestilo igracke mane,a kupovati skupe strane investicije,1-2 igraca u 30-im godinama kojima je cjena trenutno pala ali koji imaju pregrst Euro utakmica u nogama
Komentar od: tragurium @ 2. studeni 2009 14:35
Kad popravin pravopis oče li onda bit BRAVO?
Komentar od: duje@1967 @ 2. studeni 2009 14:34
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:24
molim nazočne da mi kažu koji je cilj bojkota pa da se ja pridružim.
Ako je cilj bacit svagušu sa stolice onda treba nastavit bojkot zar ne??!!
-----------------------------

Čekaj malo, zar nije cilj vratit ilustrisimusa njegovu ekselenciju don Matu Peroša.
I sve po starom.

Taj Kodeks mi se pari neloš, ali da bi ga ja podrža
trebalo bi napisat da Mate Peroš mora bit prijesjednik, odma za prvu točku Kodeksa.
A za ostale točke nema problema, lipi moji lavi.

Sve za Hajduk, Hajduk ni za što.
Komentar od: faganel @ 2. studeni 2009 14:34
Ne razumin ništa više....
Mamić ne komentira suca,Šure i Frfa ga napadaju vjerojatno pod utjecajem droge i alkohola oni mora bit i ne znaju da je Hajduk dobija. Ko zna u kojem su oni filmu bili.Šta bi bilo da smo izgubili??
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:32
kerkules po meni svaguša nije ništa loše napravia za hajduk.
stavija reflEktere, dovea braću, dovea reju, u klubu je 12 uri dnevno.
Seljačina je velika ali ima firmi(BOBIS) i zna posal.
Zašto mu nedat šansu??!!
Komentar od: kerkules @ 2. studeni 2009 14:31
JEDNA MALA DJEVOJČICA
USNULA PREDIVAN SAN
SANJALA DA SE PREOBLIKOVALA
AL SE ZAJEBALA
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 14:28
Komentar od: tragurium @ 2. studeni 2009 14:18
Smoje,Rodići,Frediji i Šošići,Matu Peroša za hajdukovog fiškala.
nemoj tako duje-nije moga nije smija....moga je ne dovest Rodića,moga je ne dopustit šošin povratak na velika vrata,mga je potirat Fia,moga je dovest pojačanja,moga je moga je,A sad smija ne smija-nie bitno,ako nije smija znači da je ovisan a to nije u skladu sa Kodeksom.Je manje je zlo od pekara i trgovca ali manje zlo nije opcija.Ka šta PORAZ NIJE OPCIJA.

###############################################

SKORO PA MOGU REĆ BRAVO !!!!!!!!!
Komentar od: vanco_balevski @ 2. studeni 2009 14:28
Komentar od: Prle @ 2. studeni 2009 14:10
molin kolege komentatore da BOJKOTIRAJU najnoviji članak od T. Bilića...
_________________
potpisujem
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 14:26
Kerkulesu i svima,

ha ha ha,

opća opasnost sa DVA MANKIJA !!!!! ))))

Komentar od: kerkules @ 2. studeni 2009 14:26
simune, cilj bojkota je da vlasnik Hajduka (grad Split) prihvati kodeks upravljanja Hadjukon.
Komentar od: kerkules @ 2. studeni 2009 14:25
ajme meni kako ne svaćate

KO GOD DOĐE PO K O D E K S U U KLUB IMAT ĆE AUTORITET STRUČNOSTI, A NE POLITIĆKI MANDAT, PA BIJA TO I MATE PEROŠ OPET

I SVAGI JE DONEKLE U PRAVU, GLAVNI LIK U NAŠIN PISMAMA MORA BIT GRADONAČELNIK KERUM, JER JE ON TAJ KOJI JE IZIGRA POVJERENJE BIRAČA I IGNORIRA VOLJU GRAĐANA
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:24
molim nazočne da mi kažu koji je cilj bojkota pa da se ja pridružim.
Ako je cilj bacit svagušu sa stolice onda treba nastavit bojkot zar ne??!!
Komentar od: duje@1967 @ 2. studeni 2009 14:22
Lipi moji lavi
Moram se osvrnit na dvojnika, koji je očito izgubio busolu.
Nemojte rokati po meni
jednom i jedinom pravom
Duji@1967
Rokajte po njemu i njegovom idolu ilustrisimusu Mati

Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 14:09
NAPOMENA :

prije nego počne rokenrool po meni, još jednom pročitajte ono što san napisa, baren pojedinci koji ne čitaju sa razumjevanjem.
Hvala !!
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 14:08


No, dragi moj stari placu ovo ću ti reć sa milion posto sigurnosti.
Jedno je g. Mate Peroš moga i radija kao čovik kojem je HDZ da mandat, kojeg je zadužio da provede oblikovanje što je napravio besprijekorno. I sve ostalo što je napravia, povjest će pokazati kako.

Ali viruj mi, nešto sasvim drugo ili BITNO DRUGAČIJE bi on to napravio da je moga SAM O SVEMU odlučivat. Bitno drugačije jer on jako dobro, viruj mi jako dobro zna ŠTO I KAKO TRIBA rješiti karcinom koji Hajduk izjeda godinama. I kao čovik i kao poznavatelj prilika u klubu, znao je i zna sve što triba napraviti.

I zato san ja cvilia kad je odlazio jer znam da takve kadrove jako teško možeš nać. Ali VAN SVIH POLITIČKIH IGARA, VAN HDZ-a ILI BILO KOJE DRUGE STRANKE !!!!!

I samo zbog toga ti je Torcida i bila kontra njega, ne njega ka Matu Peroša, nego zbog toga što je on politički postavljen, što je bia kadar HDZ-a, zato je bilo Uprava odlazi.

A njega kao osobu, sa znanjem i vizijama, malo će njih moć stat u istu rečenicu sa njim.
Jako malo, viruj mi.

-------------------------------------------

POASTI LOGIKE.
MATE PEROŠ KAO NAMJESNIK HDZ-A JE KUSAO GOVANCA PO DIREKTIVI.

A ILUSTRISIMUS MATE KAO PRIVATNA OSOBA TO NE BI NIKAD NAPRAVIO, NEGO BI NAPRAVIO KAKO TREBA.

ALI, BUDUĆI JE ON TAMO BIO PO ZADATKU HDZ-A, TO OVE NJEGOVE DOBRE STRANE NISU SMJELE IZAĆI NA VIDJELO.
A TO DALJE ZNAČI, BUDUĆI JE RADIO PO ZADATKU HDZA, TO GA AMNESTIRA OD MORALNE ODGOVORNOSTI, JER JE TO INAČE JEDNA KRASNA OSOBA, KOJA SRANJA RADI SAMO PO NAREĐENJU HDZA.

ALO, DVOJNIČE, NA ČEMU SI DANAS ??????
KALAJ MALO, SLOMIT ČEŠ TIPKOVNICU S OVON GIMNASTIKON !
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:21
duje1967 kako je Peroš uopće moga znat vodit hajduka a u životu nikad nije ništa vodija??!!
Pa on je jedan pravnik kako će znat vodit poduzeće.
Pa bolje će Svaguša znat vodit bez obzira šta nema školu i šta je seljak.
Komentar od: tragurium @ 2. studeni 2009 14:18
Smoje,Rodići,Frediji i Šošići,Matu Peroša za hajdukovog fiškala.
nemoj tako duje-nije moga nije smija....moga je ne dovest Rodića,moga je ne dopustit šošin povratak na velika vrata,mga je potirat Fia,moga je dovest pojačanja,moga je moga je,A sad smija ne smija-nie bitno,ako nije smija znači da je ovisan a to nije u skladu sa Kodeksom.Je manje je zlo od pekara i trgovca ali manje zlo nije opcija.Ka šta PORAZ NIJE OPCIJA.
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:16
duje1967 zašto je Peroš proda Brkljaču
Komentar od: tragurium @ 2. studeni 2009 14:10
Ne brini Svagi nis ti ik iz te pjesmice .To je neki drugi Joško Svaguša.Slučajno je i on pekar i druži se sa mafijašima.
Komentar od: Prle @ 2. studeni 2009 14:10
molin kolege komentatore da BOJKOTIRAJU najnoviji članak od T. Bilića...
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 14:09
NAPOMENA :

prije nego počne rokenrool po meni, još jednom pročitajte ono što san napisa, baren pojedinci koji ne čitaju sa razumjevanjem.
Hvala !!
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 14:08
Komentar od: stariplac @ 2. studeni 2009 13:44

Dragi navijači Hjaduka.

Evo par riči nakon dugo vrimena.
Čitajući svakakve komentare pročita san i taj da MATE PEROŠ ispunjava uvjete kodeksa 100%.
Slažen se i pitan vas, moželi mi iko reč zašto ste bili protiv Mate Peroša i znate li nekoga ko če bolje obnašat dužnost presjednika Hajduka.

Po ovome svemu ispada da niko nevalja a nije baš tako.
Dalje,
Zašto navijače Hajduka koji su bili na utakmici nazivate izdajnicima ??
I ja san bija ka preplatnik a kartu mi nije da ni Svaguša ni Kerum.

Žalosno je bilo vidit dvadesetak batinaša kako prite ljudima koji su tili uč na sjever.
(Ovo san vidia na svoje oči !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

P.S
Bojin se da ovo sve skupa ne krene u jedan krivi smjer.
Slažen se da je Hajduk gradski ali onda triba i poštovat to da su građani neposredno izabrali Keruma za gradonačelnika.

Niste tili PEROŠA dobili ste SVAGUŠU.
Bojin se da se samo vrtimo u krug.

###############################################

štovana legendo portala,

mislin da ti ja mogu odgovoriti na gornji komentar ili se baren nadam tj. pokušat ću )))

Vrlo dobro se zna koliko san ja štitio g. Matu Peroša, već se knjige o tome pišu.))))

No, dragi moj stari placu ovo ću ti reć sa milion posto sigurnosti.
Jedno je g. Mate Peroš moga i radija kao čovik kojem je HDZ da mandat, kojeg je zadužio da provede oblikovanje što je napravio besprijekorno. I sve ostalo što je napravia, povjest će pokazati kako.

Ali viruj mi, nešto sasvim drugo ili BITNO DRUGAČIJE bi on to napravio da je moga SAM O SVEMU odlučivat. Bitno drugačije jer on jako dobro, viruj mi jako dobro zna ŠTO I KAKO TRIBA rješiti karcinom koji Hajduk izjeda godinama. I kao čovik i kao poznavatelj prilika u klubu, znao je i zna sve što triba napraviti.

I zato san ja cvilia kad je odlazio jer znam da takve kadrove jako teško možeš nać. Ali VAN SVIH POLITIČKIH IGARA, VAN HDZ-a ILI BILO KOJE DRUGE STRANKE !!!!!

I samo zbog toga ti je Torcida i bila kontra njega, ne njega ka Matu Peroša, nego zbog toga što je on politički postavljen, što je bia kadar HDZ-a, zato je bilo Uprava odlazi.

A njega kao osobu, sa znanjem i vizijama, malo će njih moć stat u istu rečenicu sa njim.
Jako malo, viruj mi.
Komentar od: brundalo @ 2. studeni 2009 14:05
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:00
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
ima simune ima struke i to kakve...
strucni su za drpit digod stagod..pribit koga......otraj-dotraj commerce..udrit suca...ispec krafne..kiflice bureke...naravno i za pojeba digod sa strane stagod..
Vidis da ima "STRUKE" u Hajduka koliko oces
Komentar od: Prle @ 2. studeni 2009 14:05
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:02

skužaj, ali koju si ti utakmicu gleda?
Komentar od: Prle @ 2. studeni 2009 14:04
sad ću ja ka i oni nipper...

Komentar od: Prle @ 2. studeni 2009 13:28
Komentar od: H1911 @ 2. studeni 2009 12:59
http://sportske.jutarnji.hr/index.php?cmd=show_clanak&clanak_id=15143
-------------------------------------

Oće li se sad Vlajčević oglasit???????????

Oće li Hajduk službeno reagirat??????????????

NEĆE

zato, ako ste zaboravili, ja nisan

http://www.facebook.com/group.php?gid=106617261318
Komentar od: jotom14 @ 2. studeni 2009 14:03
Nisu se svi borili, i nisu svi izgarali...ali, ako ne znaš đaba ti izgaranje...a Dinamo je bio loš do bola i smija...ne umanjujem pobjedu (bija sa sakupljenom kartom na utakmicu!),radova san se ka malo dite, i prvon, a naročito drugon golu...ali, to je loše, jako loše...i volija bi da se pomogne košarkašima, niko ih ni ne spominje više, kada ne postoje...ajmo žutiiii!!!!!!
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:02
brundalo sudac je bia loš kako i nam tako i njima.
treba bit realan
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 14:00
Peroš i Andabak prodaju Brkljaču u Italiju a to je jedini pravi zadnj vezni uz skoku i andrića koji su za staro željezo.
i onda se hvale kako su dobili par stotina eura.
Ima li u Hajduku uopće struke
Komentar od: T(Dbk) @ 2. studeni 2009 13:56
Pozdrav, pozdrav, pozdrav...

Lucijane sve ok, Prle ti je objasnio:)))

Inače kad smo kod ove teme - Torcida je odradila ono što misli da je najbolje za Hajduk. Ljudi koji su otišli na stadion otišli su zbog Hajduka, a ne Svaguše i Keruma. To su dakle ti "plaćenici" u koje se ubrajam. Osobno nisam bio za bojkot, što ne znači da sumnjam u iskrene namjere Torcide.
Naprotiv, tuga me uhvatila kad sam vidio onu silnu masu kako kreće prema Poljudu, znajući da ih neće biti na sjeveru, a isto tako znajući da bi i oni svim srcem željeli biti tamo.

Svatko je napravio kako je mislio da treba, u interesu Hajduka. Nikakve izdaje ili podjele.
Komentar od: brundalo @ 2. studeni 2009 13:52
UUPPSSSSSSS..oprostite tribalo je stat
KODEKS I JAVNI NATJECAJ..i dalje kako ide
Komentar od: brundalo @ 2. studeni 2009 13:51
Komentar od: stariplac @ 2. studeni 2009 13:44
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
I peros je dosa osakatit hajduka.....i on je dosa "mukte"..oprostija in dugove uzeja predsjednicko ili koje vec misto..i onda nabija sebi toliku placu da more POKUPIT DUG od hajduka...hahhah
A da i toga nije bili..DOVELA GA POLITIKA..
KODEKS I JACBI NATJECAJ.....pa sta kazu srbi...kome obojci a kome opanci...
Komentar od: brundalo @ 2. studeni 2009 13:48
http://sportske.jutarnji.hr/index.php?cmd=show_clanak&clanak_id=15143
Evo ekipa pogledajte.....sva tri puta isprid suca su kosili i namjerno isli obogaljit nase igrace...
I onda se vade na ruku....
Pa da je pravde i postenja Dinamo bi utakmicu bija zavrsija sa 8 igraca....
Pogledajte kako je Reja reagira kad je KUFER uletija..popizdija je skroz na skroz
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 13:45
################################################

Komentar od: Prle @ 2. studeni 2009 13:11

Komentar od: b´stard1984 @ 2. studeni 2009 11:58

...jeba vas pekar vise...da se sta postiglo on bi isa ca...ljudi u ovoj drzavi strajkaju glađu pa ih niko ne jebe...to razumi samo batinu priko skine...
------------------------------------------


na žalost apsolutno točno...dok nekome kod nas koji su na bilo kakvoj funkciji, a pogotovo visoko upravljačko ne pukne letva PO KOSTIMA od NARODNE RUKE, nikad, ali zapantite NIKAD se neće ništa prominit, jer ono što naša narodna stoka trpi je NESHVATLJIVO... al' jednog dana mora puknit...a kad pukne bit će RUMUNJSKA...

################################################
################################################

ajmo ozbiljno

ja osobno sam siguran da će doć do toga, na žalost.

Ne znam dali ćemo mi zbog Hajduka, ili naši zbog brodogradilišta, ili ovi zbog Podravke, ili oni zbog Ine, ili ini zbog Plive, Hrvatski cesta, Dalekovoda, Hrvatskih šuma .....

Ne znam, samo znam da će netko najebat, narod sigurno ne jer je on najeba odavno.
Sad su političari na redu i njihove sluge na terenu.

Ali poznavajući naše ljude, vruću Dalmaciju usudio bi se reć da će opet bit avangarda ka što i jesu.

Kerume, najozbiljnije svati ove poruke. Imaš idealno vrime i misto da postaviš ljude po kodeksu, skineš odgovornost sa sebe i time kupiš misto gradolnačenika idućih 20 godina.

Lipo te molim ka Boga,

Kerume, nemoj se zajebavati sa Hajdukom i narodom, jer in je pun kufer svega.
Nisan doli, radim u Zagrebu i kad vidin koliko su ljudi ovdje ludi, mogu si mislit što je doli.
Komentar od: stariplac @ 2. studeni 2009 13:44
Dragi navijači Hjaduka.

Evo par riči nakon dugo vrimena.
Čitajući svakakve komentare pročita san i taj da MATE PEROŠ ispunjava uvjete kodeksa 100%.
Slažen se i pitan vas, moželi mi iko reč zašto ste bili protiv Mate Peroša i znate li nekoga ko če bolje obnašat dužnost presjednika Hajduka.

Po ovome svemu ispada da niko nevalja a nije baš tako.
Dalje,
Zašto navijače Hajduka koji su bili na utakmici nazivate izdajnicima ??
I ja san bija ka preplatnik a kartu mi nije da ni Svaguša ni Kerum.

Žalosno je bilo vidit dvadesetak batinaša kako prite ljudima koji su tili uč na sjever.
(Ovo san vidia na svoje oči !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

P.S
Bojin se da ovo sve skupa ne krene u jedan krivi smjer.
Slažen se da je Hajduk gradski ali onda triba i poštovat to da su građani neposredno izabrali Keruma za gradonačelnika.

Niste tili PEROŠA dobili ste SVAGUŠU.
Bojin se da se samo vrtimo u krug.
Komentar od: stariplac @ 2. studeni 2009 13:44
Zaboravija san još napisat da je cili grad ispisan grafitima kontra DAVORA PAVIĆA.

To mu je sigurno fala za emisiju Bili kutak i portal Hajduk.hr.

Malo je reč sramota.
Komentar od: prixy79 @ 2. studeni 2009 13:40
lucijan99,

svaka čast, lipo,lipo

A da si sina bar doveja 15min na plac vidija bi koja ludnica, nikad luđe i bolje , ja i danas nemogu virovat šta je to bilo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentar od: 0:0 @ 2. studeni 2009 13:39
Svaguša nije ovo za tebe ... ti ne razumiš ni što je Kodeks ...

Ne smeta Torcidi Svaguša kao Svaguša, već kao "SVAGUŠE" (prije i poslije). Vrati se ti Svaguša u Gradsko vijeće, tamo možeš pomoći Hajduku ako želiš. Izglasaj promjene, stručne i poštene.

HAJDUK š.d.d. nisu PARKOVI I NASADI
HAJDUK š.d.d. nije VODOVOD
HAJDUK š.d.d. nije PROMET
HAJDUK š.d.d. nije LOVRINAC
HAJDUK š.d.d. nije ČISTOĆA

Raspišite REFERENDUM ako ne vjerujete GLASU NARODA sa Starog placa 10:3 (a i ova 3 su 1,5 srcem bili na Starom placu).

Ako ipak vjerujete GLASU NARODA (VEĆINSKOM VLASNIKU HAJDUK š.d.d.) riješite to do Skupštine !

Referendum je skupa stvar (za Split cca 1.000.000 kn)
a Kerum je poznati štediša, može i bez referenduma riješiti Kodeks, Upravu i Nadzorni odbor u Hajduku ako to želi.

Referendum može i puno skuplje koštati Keruma, mogao bi doživjeti politički DEBAKL, zato vjerujem da je puno jeftinije i "jeftinije" to riješiti unutar Hajduka.

Statut Grada Splita:

Članak 22.

Referendum se može raspisati radi odlučivanja o prijedlogu promjene Statuta Grada, o prijedlogu za promjenu područja Grada, o prijedlogu općeg akta ili drugog pitanja iz djelokruga Gradskoga vijeća, kao i o drugim pitanjima određenim zakonom.
Referendum, na temelju odredaba zakona i ovog Statuta, raspisuje Gradsko vijeće na prijedlog jedne trećine njegovih članova, na prijedlog Gradonačelnika i na prijedlog polovice mjesnih odbora, odnosno gradskih kotareva na području Grada, te na prijedlog 20% birača upisanih u birački popis Grada Splita.
Odluku o raspisivanju referenduma, iz stavka 1. ovog članka, Gradsko vijeće mora donijeti u roku od 30 dana od dana prijema prijedloga. Prijedlog koji na referendumu ne bude prihvaćen, može se ponovno iznijeti na referendumu nakon proteka vremena određenog zakonom.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
VEĆINSKI VLASNIK (Građani Grada Splita) su odlučili u subotu !

GRADONAČELNIČE, da li ćeš početi voditi firmu kako VEĆINSKI VLASNIK ŽELI ili ćeš nastaviti po svome prijateljsko-rođačko-političkom ključu ?
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
KOME SMETA ZNANJE, RED, RAD I DISCIPLINA u svojoj firmi ?

Kome smeta stručna Uprava i Nadzorni odbor ?
Kome smeta stručnost u omladinskoj i seniorskoj konkurenciji, u izviđačima ?
Kome smeta znanje u pravnoj službi ?
Kome smeta znanje u marketingu ?

DAJMO HAJDUKU NAJBOLJE, KROZ KODEKS I NATJEČAJ !
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Komentar od: stariplac @ 2. studeni 2009 13:39
Dragi navijači Hjaduka.

Evo par riči nakon dugo vrimena.
Čitajući svakakve komentare pročita san i taj da MATE PEROŠ ispunjava uvjete kodeksa 100%.
Slažen se i pitan vas, moželi mi iko reč zašto ste bili protiv Mate Peroša i znate li nekoga ko če bolje obnašat dužnost presjednika Hajduka.

Po ovome svemu ispada da niko nevalja a nije baš tako.
Dalje,
Zašto navijače Hajduka koji su bili na utakmici nazivate izdajnicima ??
I ja san bija ka preplatnik a kartu mi nije da ni Svaguša ni Kerum.

Žalosno je bilo vidit dvadesetak batinaša kako prite ljudima koji su tili uč na sjever.
(Ovo san vidia na svoje oči !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

P.S
Bojin se da ovo sve skupa ne krene u jedan krivi smjer.
Slažen se da je Hajduk gradski ali onda triba i poštovat to da su građani neposredno izabrali Keruma za gradonačelnika.

Niste tili PEROŠA dobili ste SVAGUŠU.
Bojin se da se samo vrtimo u krug.
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 13:32

a vidi još jednoga, pa još jednoga, pa još jednoga ))))))))))))
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 13:31
Komentar od: T(Dbk) @ 2. studeni 2009 13:15
Pozdrav plaćenicima s istoka:)))

#################################################

ha ha ha ha, evo jednog , ha ha ha ha
Pozdrav gosparu !!!!!!!!!!!!!
Komentar od: Prle @ 2. studeni 2009 13:31
@lucijan

ne brini... gospar samo malo zajebaje...
Komentar od: Lucijan99 @ 2. studeni 2009 13:29
Komentar od: T(Dbk) @ 2. studeni 2009 13:15
Pozdrav plaćenicima s istoka:)))
---------------------------------------------------------------------
Nemoj gledat tako plitko,zapravo je to bilo dobro ,istok je držao linije dok ste vi bili u akciji.
Komentar od: Prle @ 2. studeni 2009 13:28
Komentar od: H1911 @ 2. studeni 2009 12:59
http://sportske.jutarnji.hr/index.php?cmd=show_clanak&clanak_id=15143
-------------------------------------

Oće li se sad Vlajčević oglasit???????????

Oće li Hajduk službeno reagirat??????????????

NEĆE

zato, ako ste zaboravili, ja nisan

http://www.facebook.com/group.php?gid=106617261318
Komentar od: brundalo @ 2. studeni 2009 13:27
Svaguša: Torcidaši, nisam ja lik iz vaših pjesama
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Nisi taj nego i gori samo sto smo mi kulturni ljudi pa....necemo sve u javnost...
A bolje ti je poc sam i dok jos mos izabrat nacin......."casno i posteno"......
Komentar od: Lucijan99 @ 2. studeni 2009 13:27
Ovo moram još jednom,predugo sams epripremao za ovo a kako ja obično ne pišem ,,lancune" evo da ga ponovim.

Komentar od: Lucijan99 @ 2. studeni 2009 1:21
Pozrav dobra ekipo, evo nešto za vaše srce.
Znači otišli ja i sin u Split,odveo ga sa prijateljima do Poljuda,
slikali smo se prvo oko stadiona za koji kaže da mu izgleda ko svemirski brod,mali je bio u transu,gledali smo kako Torcida navija u ulici prema placu i onda smo ušli u stadio.E sad penjemo se uz stepenice i gore ptizor koji svakog zadivljuje pa i nas koji smo to već puno puta vidli a on samo na televiziji,naravno da je zinuo i tata kad će kad će počet.
Onako okićenog sam ga slikao sa svim i svačim moji prijatelji su išli na plac a ja iz već poznatih razloga ,šta sam mu davno obećao nisam.I tako krene utakmica a prije toga sam mu objasnio zašto nema Torcide al nije mu to puno smetalo,bilo mu je i ovo dosta,a on na prvu akciju u maniri pravog navijača,skače na noge,ja za njega tad nepostojim.
Prije toga da samo napomenem koliko je oduševio moje Splitske frendove sa pjesmama,odlučnosti u ljubavi zapravo nisu mogli vjerovat koliko tako malo djete iz neprijateljske
sredine
priča i zna o Hajduku,I tako na utakmici ja ga promatram,totalno se uživio galami i on ko i drugi,ja ga slikam,ne mogu pratit oboje nastojim ga uhvatiti u spontanim reakcijama,,pokazuje šaku kad galame na suca,a kad smo dali gol...neznam ja to ni opisat.Da sad skratim priču,važno mi je bilo dobiti tu utakmicu,da to bude kako treba i tako je i bilo.Utakmica gotova neznam ni ja više šta smo pričali,idemo se nać sa prijatelja sa bojkota,ovi ga hvale grle di si moj nejveći Hajdukovac,stavlja na ramena otiđemo do placa i onda poslije ćemo u KN Torcide.Ovaj ga nosi na ramenima,pjevamo pjesme i on naravno jel ih zna,on kaže ajde da ja jednu počnem il sam mu ja rekao aj ti povedi neznam i tako i bilo,svi ludi hvale mi djete a meni malo i neugodno i ponosno ono važno.Dolazimo u pun klub ovaj frend priča ljudima o njemu kao najvećem navijaču i slično i ljudi se dižu da bi ga upoznali a on pokazuje prstom sa kim se želi pozdravit ,svaka ti čast majstore i svi sretni nemogu vjerovat otvorenost ko da je sa svakim prijatelj i ssa većinom se on upoznaje atmosfera neviđena i imam to zapravo 90 sec,snimljeno mobitelom to se mora videt javite mi se tu kog interesira pa da mu mailam.A ti Kličko sad sigurno znam,nakon svega što sam vidio da će moj sin jednog dana šorat tvoga usred Zagreba.
Komentar od: T(Dbk) @ 2. studeni 2009 13:15
Pozdrav plaćenicima s istoka:)))
Komentar od: wpower @ 2. studeni 2009 13:14
Krafna, kako si doša tako ćeš i otić. Što prije to bolje.
Komentar od: Prle @ 2. studeni 2009 13:11
Komentar od: b´stard1984 @ 2. studeni 2009 11:58
...jeba vas pekar vise...da se sta postiglo on bi isa ca...ljudi u ovoj drzavi strajkaju glađu pa ih niko ne jebe...to razumi samo batinu priko skine...
------------------------------------------


na žalost apsolutno točno...dok nekome kod nas koji su na bilo kakvoj funkciji, a pogotovo visoko upravljačko ne pukne letva PO KOSTIMA od NARODNE RUKE, nikad, ali zapantite NIKAD se neće ništa prominit, jer ono što naša narodna stoka trpi je NESHVATLJIVO... al' jednog dana mora puknit...a kad pukne bit će RUMUNJSKA...
Komentar od: zadarsplit @ 2. studeni 2009 13:07

ŠTO SE SAKRIVA ?

Lipo bogami.
Sad nam Svaguša poručuje da nam nije došlo do glave.
Ja baš i ne živim u nesvjesti, naprotiv, svaki dan,
moram staviti "glavu na kopačku" i donositi odluke.
Rekao bih, da mi glava, za razliku od njegove, radi 100 na sat.
Međutim, da je nešto doprlo do Svagušine glave,
znao bi, ono što sad nezna:

-znao bi da obnaša funkciju izloženu javnosti
-znao bi da on tu javnost ne percipira i ne komunicira
-znao bi da ta javnost očekuje viziju i cilj
-znao bi pokazati put kojim će ostvariti svoje vizije i ciljeve
-znao bi da ne vodi privatnu firmu ili tajno ortačko društvo
-znao bi da su navijači jedini konzumenti njegova proizvoda
-znao bi njihove želje i potrebe
-viziju bi temeljio na spektaklu i atraktivnom nogometu
-sportske ciljeve bi ostvarivao u kemiji igračkih virtuoza i navijača
-provjeravao bi podršku javnosti za svoj program
-iskoristio bi jedinstveni navijački korpus za pozitivnu klimu

Kako vidimo, Svaguša zaista "misli" da se može pokriti
i sakriti s jednom dobivenom utakmicom.
Od koga se skriva i što skriva.
Svaguša se skriva od svih.
Svaguša se skriva od Keruma
jer mu ne može pretvoriti Hajduk
u agenciju za financijski inženjering.
Svaguša se skriva
od grada i drugih dioničara,
od navijača i na koncu od samog sebe.
Nikome od navedenih, pa ni samome sebi
ne želi priznati što skriva.
A skriva
DA NE ZNA NIŠTA !

Komentar od: čvilja @ 2. studeni 2009 13:05
Komentar od: 0:0 @ 2. studeni 2009 12:36

Ima još jedna:

Šta gluplji seljak, bolji kumpir.

Pari mi se da se još samo u nju možemo uzdat.
Komentar od: Prle @ 2. studeni 2009 13:03
Komentar od: zrine1911 @ 2. studeni 2009 8:57

ja neću bit fin ka' duje...a obzirom da ni ti nisi bia fin...

NE SERI...
Komentar od: H1911 @ 2. studeni 2009 12:59
http://sportske.jutarnji.hr/index.php?cmd=show_clanak&clanak_id=15143

PROĐE ME JEZA KAD OVO POGLEDAM...............I ZAPITAM SE...........DI JE SUDAC?????????????
Komentar od: dioniz @ 2. studeni 2009 12:52
ma samo dobre igre i REZULTATI MOGU VRATIT NA POLJUD ONE ŠTA GODINAMA BOJKOTIRAJU HAJDUKA "JER NA POLJUDU NEMAJU ŠTA VIDIT", jebe se njih ko vodi Hajduka...
svaka čast Torcidi šta nije bilo nikakvih pizdarija za vrime demonštrancjuna, ali ovi se neće odlipit od fotelja tek tako, prije će nas srce izdat od tuge da je sjever prazan...
živi bili pa vidili
Komentar od: J.T. @ 2. studeni 2009 12:50
IL GIUOCO DELLA SPADA A MOLTI NON AGGRADA!
Komentar od: H1911 @ 2. studeni 2009 12:48
Zašto je Torcida protiv svaguše ..............ka šta 0:0 reče............a i po mom mišljenju nije ona protiv svaguše ka osobe jer neš ti njega nego je protiv svaguše ka nekoga ko je doša di je doša na ovakav način

Stalno se pitate zašto?????

zato šta je ovo neki novi početak Hajduka, zato šta se je Hajduk triba dignit iz pepela poput feniksa

A ovako postavljanje ljudi govori samo jedno..................nije se ništa prominilo.................još smo tu di smo i bili prije i ne želim bit pesimist, ali poučen godinama upravljanaj prijašnjih uprava ovako će i ostat ako se nešto ne poduzme

Bitno je da neko, a to sada samo Torcida radi, poruči da tako ne može dalje................ono šta neki ne razume ili ne žele razumit je da će proć i ovaj Faker na vlasti, ali onda dolazi druga vlast koja će ohrabrena prijašnjom opet postavljati podobne, a ne sposobne.........koja će postavljat svoje ljude od "povjerenja", a ne ljude od stručnosti

zato na je ovaka i država, zato šta side onki koji su od povjerenja, a ne od stručnosti

Za peroševu vladu se znalo da je ta vlada kratkog daha i da će bit smjenjena i zato se nije imalo smisla borit protiv nje

Torcida je dokazala da je sposobna pokazat zube i na drukčiji način osim onog destruktivnog i ponijela je veliki teret na svojim leđima jer je bilo puno lakše otić na stadion, nego ne doć na njega

Neki govore da se Torcidom manipulira.................pa pitam ja njih ko to oće manipulirat torcidom.................iz kojeg razloga, zbog čega????????

torcida ne skida keruma sa funkcije pa da je ta manipulacija politička..................torcida ne želi upravljat klubom................torcida ne želi birat upravu, nadzorni odbor, odnosno ljude koji će sidit tamo................torcida ne traži prvenstveno rezultate.............torcida traži borbu svih 90. minuti........................Torcida traži KODEKS
Komentar od: Black dog 1950 @ 2. studeni 2009 12:42
- 0:0 @ , samo jedna još : Šta jedna budala zasere, 100 pametnih ne može popravit.
Komentar od: nipper @ 2. studeni 2009 12:37
Komentar od: b´stard1984 @ 2. studeni 2009 12:28
...viruj mi nit cu sidit isprid tipkovnice nit cu plakat niperu...

VIRUJEN TI, ZNAM DA SI I U POLJUDU I NA GOSTOVANJIMA !

...iman neke svoje fikcije i njima se vodin......jer da je vratit sve LJUDE sta godinama bojkotiraju Hajduka iz bilo kojeg razloga triba bi nan stadion od 80ijada judi...i oni su pesimiste?

JESU. VRATIT ĆE SE, KAD SE VRATI VELIKI HAJDUK KAKVOG SE ONI SJEĆAJU.
A TAJ DUGI PUT OPORAVKA JE VEĆ ZAPOČEO PRVIM KORAKOM:
VELIČANSTVENIM PROTESTOM NA STAROM PLACU I TORCIDOM KOJA JE ODLUČNA I JEDINSTVENA, I KOJA MOŽE BITI PRIMJER SVIMA.
Komentar od: 0:0 @ 2. studeni 2009 12:36
Evo par poslovica pa vi izaberite koja vam se najviše sviđa .....

"Lako se riješiti pametnog čovjeka, ali kako se riješiti budale?”

"Pametan čovjek naći će vodu i u pustinji, a budala će kraj rijeke umrijeti od žeđi."

"Pametni ljudi se uče na tuđim greškama, a budale (ni) na vlastitim."

"Čega se pametan srami, time se budala ponosi."

"Pametan dobije više koristi od neprijatelja nego glup od prijatelja."

"Jučer sam bio "pametan". Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe."

"Pametan razmišlja što govori, a budala govori ono što misli."

"I pametan sjedne na mravinjak, ali ce samo budala će tamo ostati."

"Nitko nije uvijek pametan,osim budale."

"Ko u početku nije dovoljno pametan, toga će opametiti kraj."

"Što budala napravi, pametan ne moze ni zamisliti."

"Nijedan muskarac nije toliko pametan da žena ne moze od njega napraviti budalu."

"Bolje biti malo lud, nego malo pametan."

"PRIJE NEGO ŠTO POČNEŠ MIJENJATI SVIJET, PROĐI TRI PUTA KROZ SVOJ DOM."

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Komentar od: Black dog 1950 @ 2. studeni 2009 12:32
Komentar od: Johan Cruyff @ 2. studeni 2009 12:18 ------------ Slažen se za ovo s utopijom. Kad bi uvik konta samo realno bojin se da bi tanko i jadno potrošija vrime, šta je život bez malo snova. I pametan je lipo bit, bolje nego glup, ali kako se kaže - Bolje bit malo lud nego malo pametan...
Komentar od: prale72 @ 2. studeni 2009 12:28
Zašto se taj medo toliko trudi čuvati košnice sa medom, iako ga Torcidine pčele i trutovi (kako on kaže) nemilice bodu ???
I još to besplatno radi !!!
I zanemaruje svoj privatni biznis.
Je li on nova Majka Tereza, ili mazohist ?
Ili je ipak nešto drugo u pitanju ?
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Nipper stvarno je to doro pitanje ,i malo je to sve cudno.
Komentar od: @ 2. studeni 2009 12:28
...viruj mi nit cu sidit isprid tipkovnice nit cu plakat niperu...

...iman neke svoje fikcije i njima se vodin......jer da je vratit sve LJUDE sta godinama bojkotiraju Hajduka iz bilo kojeg razloga triba bi nan stadion od 80ijada judi...i oni su pesimiste?
Komentar od: nipper @ 2. studeni 2009 12:23
Komentar od: b´stard1984 @ 2. studeni 2009 12:19
nipperu...sfera naucne fantastike...jebiga

drustvo u kojem zivimo jednostavno tako sta ne poznaje...

...kruva i igara...
--------------------------------------

Ovo društvo nije do subote poznavalo ni veličanstveni PROTEST na Starom placu.

Svakog dana u svakom pogledu sve više napredujemo ;-)

Ili ćemo sidit i plakat isprid tipkovnice, u 4 zida ???
Komentar od: @ 2. studeni 2009 12:23
...ok...ja san pesimista...al ja san za malo drasticnije mjere...

...uostalon vrime ce pokazat...

...bilo bi mi drago da mogu rec da si bija u pravu...
Komentar od: Black dog 1950 @ 2. studeni 2009 12:20
Komentar od: vino058 @ 2. studeni 2009 11:51 ------------------------ stari moj, ja te stvarno razumin. To je kad si ne moš pomoć, kad se voli kako jedino i vridi volit - strasno i pošteno ! Ja iman sritnu i nesritnu robu, sritne patike, košulju, u njoj mi bude zima jer je litnja al je sritna... Ti češ morat više puta Hajduka "odradit" u Gospe od zdravlja, sad znaš i zašto, ha,ha... "gledam oko sebe niko nemice a meni mozak van da skoci..." ha,ha... Lipi pozdrav momčino.
Komentar od: @ 2. studeni 2009 12:19
nipperu...sfera naucne fantastike...jebiga

drustvo u kojem zivimo jednostavno tako sta ne poznaje...

...kruva i igara...
Komentar od: J.T. @ 2. studeni 2009 12:18
Grad Split, triba 1/3 zastupnika da se počne glasat o Kodeksu (bar mislim)...
Komentar od: Johan Cruyff @ 2. studeni 2009 12:18
Realan je relativan pojam....šta je tebi realno drugome nije. Po meni ti si više pesimista nego šta si realan a takvi ne mogu ništa prominit.
Možda smo utopisti ali ako ne pokušamo nikad nećemo znat jesmo li mogli prominit nešto nabolje. Zasad se otišlo dosta daleko a može se i još više. Ima prostra a onima na drugome katu Poljuda nije sve jedno....da je nebi se ovaj gore javlja!
Komentar od: @ 2. studeni 2009 12:15
tako je teta vespa...
Komentar od: nipper @ 2. studeni 2009 12:15
Komentar od: b´stard1984 @ 2. studeni 2009 12:04
ajde mi niperu samo reci ko ce to USVOJIT kodeks???

U.O. mozda??
-----------------------------------

Uprava ne može, Kodeks treba usvojiti netko iznad Uprave, Nadzorni odbor ili grad Split.
Ako Kerum i njegov ne usvoje Kodeks, onda im predviđam kratko trajanje u sedlu !
Zamijenit će ih netko kome Kodeks neće biti problem i tko će biti osjetljiviji na glas naroda ;-))
Komentar od: @ 2. studeni 2009 12:14
Johan Cruyff...jel se ti to nadas?...ja san samo realan...
Komentar od: vespa @ 2. studeni 2009 12:13
dame i gospodo....ovi igrači su limitirani tj. na čistom hrvatkom:polovni.....stoga će proć vimena dok hajduk ne postane veliki klub....jedino je problem što s genijalcima koji su odlučili kako perišić,grgić,modrić, i ostali nisu za hajduk....
Komentar od: @ 2. studeni 2009 12:13
...nemoj mislit da san ja za ovu ili onu garnituru..il protiv kodeksa...ali dragi moj mi smo u kurcu narod i to je njima strano i nepojmljivo...STRUCNOST??? jel se to maze na kruv???
Komentar od: 0:0 @ 2. studeni 2009 12:11
Svaguša nije ovo za tebe ... ti ne razumiš ni što je Kodeks ...

Ne smeta Torcidi Svaguša kao Svaguša, već kao "SVAGUŠE" (prije i poslije). Vrati se ti Svaguša u Gradsko vijeće, tamo možeš pomoći Hajduku ako želiš. Izglasaj promjene, stručne i poštene.

HAJDUK š.d.d. nisu PARKOVI I NASADI
HAJDUK š.d.d. nije VODOVOD
HAJDUK š.d.d. nije PROMET
HAJDUK š.d.d. nije LOVRINAC
HAJDUK š.d.d. nije ČISTOĆA

Raspišite REFERENDUM ako ne vjerujete GLASU NARODA sa Starog placa 10:3 (a i ova 3 su 1,5 srcem bili na Starom placu).

Ako ipak vjerujete GLASU NARODA (VEĆINSKOM VLASNIKU HAJDUK š.d.d.) riješite to do Skupštine !

Referendum je skupa stvar (za Split cca 1.000.000 kn)
a Kerum je poznati štediša, može i bez referenduma riješiti Kodeks, Upravu i Nadzorni odbor u Hajduku ako to želi.

Referendum može i puno skuplje koštati Keruma, mogao bi doživjeti politički DEBAKL, zato vjerujem da je puno jeftinije i "jeftinije" to riješiti unutar Hajduka.

Statut Grada Splita:

Članak 22.

Referendum se može raspisati radi odlučivanja o prijedlogu promjene Statuta Grada, o prijedlogu za
promjenu područja Grada, o prijedlogu općeg akta ili drugog pitanja iz djelokruga Gradskoga vijeća, kao i o
drugim pitanjima određenim zakonom.
Referendum, na temelju odredaba zakona i ovog Statuta, raspisuje Gradsko vijeće na prijedlog jedne trećine
njegovih članova, na prijedlog Gradonačelnika i na prijedlog polovice mjesnih odbora, odnosno gradskih
kotareva na području Grada, te na prijedlog 20% birača upisanih u birački popis Grada Splita.
Odluku o raspisivanju referenduma, iz stavka 1. ovog članka, Gradsko vijeće mora donijeti u roku od 30 dana
od dana prijema prijedloga.
Prijedlog koji na referendumu ne bude prihvaćen, može se ponovno iznijeti na referendumu nakon proteka
vremena određenog zakonom.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
VEĆINSKI VLASNIK (Građani Grada Splita) su odlučili u subotu !
GRADONAČELNIČE, da li ćeš početi voditi firmu kako VEĆINSKI VLASNIK ŽELI ili ćeš nastaviti po svome prijateljsko-rođačko-političkom ključu ?
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
KOME SMETA ZNANJE, RED, RAD I DISCIPLINA u svojoj firmi ?

Kome smeta stručna Uprava i Nadzorni odbor ?
Kome smeta stručnost u omladinskoj i seniorskoj konkurenciji, u izviđačima ?
Kome smeta znanje u pravnoj službi ?
Kome smeta znanje u marketingu ?

DAJMO HAJDUKU NAJBOLJE, KROZ KODEKS I NATJEČAJ !
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Komentar od: Johan Cruyff @ 2. studeni 2009 12:10
Komentar od: b´stard1984 @ 2. studeni 2009 12:04
=========================================
Ako bude većina razmišljala ko ti neće ga nikad usvojit. Bez borbe i s malodušjem se ne može ništa dobit.
Neki su 91-prve govorili da je JNA treća sile U Europi i da se ne upuštamo u borbu jer će nas potaracat. Mi nismo slušali i danas imamo državu! Tako će bit i skodeksom!
Komentar od: @ 2. studeni 2009 12:04
ajde mi niperu samo reci ko ce to USVOJIT kodeks???

U.O. mozda??
Komentar od: nipper @ 2. studeni 2009 12:02
Komentar od: b´stard1984 @ 2. studeni 2009 11:47
...nista nova...nista nova....

...sta znaci...

...UVIK ISTO...

...sa il bez njih...doc ce drugi...uvik isti....
----------------------------------

Ako se usvoji Kodeks, onda neće doć drugi - isti.
Komentar od: Johan Cruyff @ 2. studeni 2009 11:58
Da si ti Svaguša častan i moralan čovik nikad ti ne bi palo na pamet priuzest tu funkciju jer nemaš ni škole ni iskustva za takav posal.
Već kad si doša i kad je torcida proglasila kodeks i kao takvog te ne želi bez javnog natječaja da si častan i pošten maka bi se.
Čovik koji govori samo u u prvom licu jednine niti je častan niti moralan.
Ali ti si stavija usta na špinu i dok se ne nacicaš za sebe i za šefa jebe ti se i za čast i za moral.

I ZA TO KREPAT MA NE MOLAT!
Komentar od: @ 2. studeni 2009 11:58
...jeba vas pekar vise...da se sta postiglo on bi isa ca...ljudi u ovoj drzavi strajkaju glađu pa ih niko ne jebe...to razumi samo batinu priko skine...
Komentar od: prale72 @ 2. studeni 2009 11:52
Ovaj Pekar ako je toliko glup ka sta se ovdje po novinama prodaje,neka upita nekoga zasto je u biti Torcida protiv njega.On cilo vrime prica od nekome postenju i casti,a da si toliko posten i castan nebi ni prihvatija biti v.d predsjednik Hajduka kada i sam znas da sa nogometom nisi imao nikakve veze i da si ubacen priko Keruma .I zato ne pravi se glupan,nego uhvati se svojih pekara ,ostavi nas i nas Hajduk na miru i tako nisi nikad bija toliko lud za Hajdukom ka sta se oces prodat.
Komentar od: vino058 @ 2. studeni 2009 11:51
Subota 31.10. Sprema se festa, moram bit na piru a u pm. al dobro je pir je u Gospe o' Zdravja u 6ipo, taman da mogu malo cirnit na stari plac i usnit davne godine ponosa i slave. Cujen prvi lom Hajduk vodi.. Ulazin u Crkvu i nemogu se sastat sa sobom, molim Boga za mladence, ali srce je na plinari, mozak na terenu a molitve Njemu jednom i jedinom za spas jednog i jedinog. Stiscen mobitel uznogu nebi li zavibrira radi gola.. Pop propovida, svituje i moli, ja se nedam i dalje sanjam da sam svama. Cujem opet lom, gledam oko sebe niko nemice a meni mozak van da skoci, lipota snena i zar u ocima posvecen vama...Pop zaziva zavrsnu ric kad ono vi braco moja slozno i ko jedan zagrmite u glas Ja te volim Hajduce, cila ckrva se jezi i Bog se smjesi pobjeda je nasa.. Blizi se i kraj a ja jos sanjam da se igra na plinari a ne negdi drugo, samo zbog Vas.. Torca zivi Vjecno!!!
Komentar od: prixy79 @ 2. studeni 2009 11:50
uredit 10 000 mista na staron placu i igrat tamo manje utakmice i nek prva momčad trenira svaki dan!
Komentar od: prixy79 @ 2. studeni 2009 11:49
lorde, ne slažen se ne zna Svaguša radit, on zna samo pokušat kupit miri obmanjivat javnost!

zato je on svoju priliku potrošija!!!! i to već par puta.....

Ko nije bija u subotu na stari plac.....TO JE LJUDI TRIBALO DOŽIVIT!!!
Komentar od: hogar1 @ 2. studeni 2009 11:48
Bogami je Torcida uradila pravi posal.To je prava terapija za ličit Hajduka.Ipak in je utrala malo stra u kosti,jer da su izgubili tresle bi in se dobro gaće.
Komentar od: @ 2. studeni 2009 11:47
...nista nova...nista nova....

...sta znaci...

...UVIK ISTO...

...sa il bez njih...doc ce drugi...uvik isti....
Komentar od: nipper @ 2. studeni 2009 11:46
0:0@ , Magnus & Bunker@, Druid@ i ostali zagovornici aktivnog protesta

PORAZ NIJE OPCIJA by Druid
Ova krilatica će imati smisla samo ako dovedemo PROTEST do kraja, inače ćemo biti poraženi. Nema neriješenog rezultata ovde. Ili pobjeda ili poraz.

A Svaguša, koji se razumije u upravljanje Hajdukom kao Marica u krivi qrac, je ovim člankom upravo svima nama jasno stavio do znanja da nema časti za častan odstup.
#############################################
MISLIM DA NAM JE TIME SAM SVAGUŠA POKAZAO KAKO DALJE: NA NAČIN KOJI ĆE NJEGA I KERUMA ZABOLITI I NA KOJI SE NEĆE MOĆI OGLUŠITI.
#############################################
Još nešto, oni se ne mogu popraviti. Toliko su ogrezli u mućke da, čak i kad bi htjeli pošteno, to više nisu u stanju.

Zašto sad vezujem Keruma za Svagušu ?
Zato jer je jasno o kakvoj se simbiozi tu radi.
I zato jer, čak i kad bi Svaguša htio otići, pitanje je bi li mu njegov šef Kerum to dopustio ?

Zašto se taj medo toliko trudi čuvati košnice sa medom, iako ga Torcidine pčele i trutovi (kako on kaže) nemilice bodu ???
I još to besplatno radi !!!
I zanemaruje svoj privatni biznis.
Je li on nova Majka Tereza, ili mazohist ?
Ili je ipak nešto drugo u pitanju ?

Odgovor je jasan: tu još uvijek teku potoci meda, koje treba preusmjeriti u privatne džepove Svaguše i onoga koji ga je tu postavio.

Pridružujem se prijatelju Magnusu:
tika taka tika taka tika taka

i prijatelju druidu:
PORAZ NIJE OPCIJA.

HŽV
Komentar od: cro-pat @ 2. studeni 2009 11:46
Sad se ne smi odustat nego triba udrit još jače,ali sve na miran način.Kerumu će se zatrest stolica i neće mu bit svejedno.Ja priželjkujem peticiju protiv Keruma za nove izbore pa ćemo vidit kako će reagirat.Oko stadiona i u klubu navijača prije svake utakmice napravit štandove za potpis.A SVAGUŠA NE SERI JER ZNAMO DA SI TI I KERUM SAMMIRU HUKALI,jer torcide nije bilo
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 11:41

Svagi,

lipo ti dobri stari jon lord govori, jako lipo !!!
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 11:40
Svaguša,

ovo tribaš imat zbilja tonu bilog u sebi za to izjavit.

Jedino sa ćime se rećenim slažen ovo što si reka za igrače, jer imamo daleko bolju ekipu nego što rezultati pokazuju. Daleko, daleko bolju.

A sve ostalo lupaš gluposti bez ikakvog srama. Ja sa sjevera Hrvatske možda i mogu virovat da imaš poštene namjere, ali ti nemaš pojma gdje se nalaziš i čiji si predsjednik. Što je Hajduk i kako ga triba voditi.

I zato moli svog priku neka te oslobodi ove muke, jer posta si još veća sprdačina nego do sad. Posta si predsjednik kojem je Torcida napravila ono što od njezinog postojanja nije.

Uči ćeš u povist, svaka čast, triba netko i to moći, imat obraza za to.



Komentar od: jon lord62@ @ 2. studeni 2009 11:37
Lipi ovi dan nakon pobjede...

Svagi ne pizdi...stoj kuco i radi.Pusti masu nek viće...Viće
većina/ ima tu raznoraznih igraća/ ZBOG REZULTATA.Kad
bude rezultata opozicije će bit manje...odnosno do će do
podjela ka u svim navjaćkim skupinama...Ko te mrzi ,mrzićete
i dalje,ako napraviš dobro podržvat će te,ne osobno nego zbog Hajduka.
REZULTAT I VIZIJE.....
Treba srezat ugovore i gaže, tu se pokaži ti i Šure i Reja...
napravit selekciju i viziju....
Pusti bitku, treba rat dobit...
Neka viću,Split je uvik bia avangarda,s tim se treba nosit....
Radit i stat kuco....bit ćeš prepoznat od većine...
Ako ne.... ti ekipa prepustite misto sposobnijima...
Komentar od: simun @ 2. studeni 2009 11:36
a šta da san tija kupit par krafni u svaguše za gađat šuru u svečanoj loži, jel bi mi torca dala
Komentar od: hogar1 @ 2. studeni 2009 11:30
Jedna lasta ne čini proljeće,tako ni ova pobjeda ne znači puno.Hajduk mora dobivat sve u ovoj jadnoj međumejaškoj ligi.
Komentar od: rapaic @ 2. studeni 2009 11:28
da smo najbolji (Torcida) zna sam, ali ovo jedinstvo, mirnoća i navijanje - to je nenormalno dobro. Mislim da ovakvu navijačku organizaciju nema nitko na svitu. Dobro je Duje doli napisa, ko je sad huka kad nema torcide, ko je vata suce za vrat i sl. Svaka čast momci, po stoti put ste dokazali tko smo i šta smo jer toliko navijača (10.000) držati pod kontrolom, bez incidenta, nije to lako ako nisi organiziran 100%, a to očito jesmo.
Komentar od: duje 1967 @ 2. studeni 2009 11:09
###############################################
###############################################

Komentar od: 0:0 @ 2. studeni 2009 10:08

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Komentar od: 0:0 @ 1. studeni 2009 9:22

Čarobno jutro nakon sjajne večeri ....

TORCIDA ... ma čudo jedno ... meni je žao ljudi koji nisu dio te navijačke grupe ... propuštaju nešto zbog čega se živi ... a život je kratak ... cca 70-tak godina (ako) ... a takvu iskrenu i čistu ljubav treba dati, doživjeti i imati u životu (čak ni Fani ne voli Keruma tako) ... navijaču se srce kida što sinoć ne ide na Poljud zbog onoga što je sada (privremeno) nasilno dio Hajduka i navija iz petnih žila kao nikad za svoj Hajduk, svoju ljubav ... kakvo odricanje ... nikad to neće shvatiti ... to ti je Kerume kao da ti Srbin bude zet, to ti je Svaguša kao da ti nestane bijelog praha za krafne, eto pokuša sam vam približiti ...

TORCIDA je sinoć djelomično uspjela ... uspjela je natjerati igrače da ukližu, da su blizu protivničkih igrača, da su trčali kao nikad ovo prvenstvo, da su se svi zajedno veselili golovima zagrljeni ... sada predlažem da prije svake utakmice Reja pusti snimku navijanja sa Starog placa i zamaše plavim Dinamovim dresom u svlačionici pa da bijeli izađu kao bikovi i protiv Međimurja i protiv Intera i protiv Karlovca ...

Oni trezveniju su već sinoć uočili razliku između Dinama i Karlovca ... puno lakše je igrati obranu i razgrađivati protivnički napad jer obranu ili želiš igrati ili ne ... za napad treba znati ... sinoć je Hajduk bio Šibenik ... disciplinirano ali rastrčano ... i da, užasno prvo poluvrijeme ... zato što Hajduk ima spore igrače koji nemaju tu brzinu za napraviti razliku na terenu u napadu ... Cernat, Skoko, Andrić, Ibričić ... presporo, presporo ... ali zato kada se ukliže i bori navijači te bodre, dođe i sretan gol ... drugačija je slika ...

Nemojmo se zanositi, ovaj Dinamo ne može dobiti nikoga ako Mamić ne kupi utakmicu jer isto tako nema kvalitetu (koje je on novce tek spiskao za ništa, i to čije novce, e moj naivni Zagreb ... ).

Jedva čekam Rejinu selekciju na zimu i pripreme ... ako i on zasere ... ajme nama ...

Zašto je djelomično uspio prosvjed ?

Zato što nitko nije sinoć dao ostavku ... a imali su krasnu priliku ... odeš i kažeš: evo vam pobjeda Torcida je kriva šta ja odlazim ... i svi sretni ... doneseš Kodeks, izabereš prema njemu ljude i skineš svu odgovornost sa sebe ... ali ne ...

TORCIDA je sinoć pokazala jedinstvo i dostojanstvo ali i upornost, tako će i nastaviti, čuvati Svagušino i Kerumovo privatno vlasništvo ali i svoje, odnosno građana grada Splita, svoj HAJDUK.

Drago mi je i zbog hukanja kojeg nije skrivila TORCIDA. Tko je znači donio Hajduku kazne ? Kerum je sinoć hukao i Svaguša ?

PADAJU MASKE !
JEDNA ZA DRUGOM !
DEMOKRACIJA ISTINU ISTJERA NA VIDJELO !

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Torcida čuva izloge Svaguše, a Kerum i Svaguša huču na Poljudu !

Torcida navija dostojanstveno, Šurjak hvata suca za vrat !

Torcida traži samo borbu i grčeve, igrači to daju samo kad ih se prisili na to !

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

KODEKS !

1/3 Gradskog vijeća može tražiti raspravu o referendumu za KODEKS. Gdje ste sad šupci, znate Torcidu svi koristiti, gdje ste sad crveni, plavi ? ... ŽUTI I CRNI SU SE IZJASNILI ...

Ako se ovako nastavi, a vjerujem da hoće jer je KERUM tvrdoglav, očekujem masovne prosvjede (GRAĐANI GRADA SPLITA SU VEĆINSKI VLASNIK !) protiv svih stranaka. Protiv crvenih, plavih, crnih, žutih .... protiv korupcije i mita .... dignuti sve potlačene radnike i one Škvera i one Keruma i one Svaguše ... koji će u HAJDUKU vidjeti simbol svega ....

HAJDUK JE NAŠA STRANKA. SAMO BILA BOJA.

KOME SMETA DEMOKRACIJA ?
KOME SMETA RED I RAD ?
KOME SMETA ZNANJE ?

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

SINOĆ JE VEĆINA ODLUČILA DA GRADONAČELNIK NE VODI GRADSKU FIRMU KAKO GRAD HOĆE !

ODMAH ODLUKA ILI REFERENDUM !

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

################################################
################################################

Komentar od: H1911 @ 2. studeni 2009 11:09
postalo mu je malo vruće
Komentar od: lavura @ 2. studeni 2009 11:04
živi bili pa vidjeli moj svagi
braća slastičari promašaj
oni su nam i odnili 6 punata sa nevjerovatnim promašajima
držimo se naše dice i nema straja
Komentar od: stipe_tu @ 2. studeni 2009 11:03
MAGNUS i svagi se u jednom slažu,u vremenu...
Svagi kaže vrime će pokazat
a MAGNUS tika-taka
Komentar od: stipe_tu @ 2. studeni 2009 11:02
2
nedjelja, 14.03.2010.

Anketa

Treba li Baki platiti ugovor koji je odradio u Hajduku?



Pošalji Rezultati

Europa digital mreža: Autoklub | Cafe.hr | Cosmopolitan | CroChef | Dubrovački vjesnik | GameLand | Globus | Gloria | Gloria Shop | Gorila | Igralica | Jutarnji list | Jutarnji klub | Jutarnji nekretnine | Lektire | MojFaks | Otvoreno more | Reci.hr | Slobodna Dalmacija | Sportske novosti | Svimi.hr | Šibenski list | Studentski oglasnik | Teen | Teen385 | Vaumijau Vita | WAZ: Der Westen |