Sve nade da ćemo u 2020. godini ponijeti naslov Europske prijestolnice kulture nedavno su se razbile o kamen splitske kulturne nekomunikacije, nesuradnje i nerazumijevanja.
Ipak, nada da ćemo dogodine u ovo doba, kako nam je i obećano, doživjeti prvo glazbeno druženje u novom/starom koncertnom prostoru u Tončićevoj ulici, još nije u potpunosti ugasla.
Unatoč tome, proteklu glazbenu sezonu u Splitu ipak ćemo pamtiti kao vrijeme buđenja i novog uzleta. Značajnu je ulogu u tom procesu imao HNK Split, čija je nova uprava preuzela odgovornost u kreiranju i snaženju ponovno pokrenutog splitskog glazbenog bića.
Filharmonija budućnosti
Uz dva kvalitetno postavljena premijerna operna naslova – Bizetovu “Carmen” i Puccinijevu “Madamu Butterfly” – splitski je teatar ponudio niz konce...
Ipak, nada da ćemo dogodine u ovo doba, kako nam je i obećano, doživjeti prvo glazbeno druženje u novom/starom koncertnom prostoru u Tončićevoj ulici, još nije u potpunosti ugasla.
Unatoč tome, proteklu glazbenu sezonu u Splitu ipak ćemo pamtiti kao vrijeme buđenja i novog uzleta. Značajnu je ulogu u tom procesu imao HNK Split, čija je nova uprava preuzela odgovornost u kreiranju i snaženju ponovno pokrenutog splitskog glazbenog bića.
Filharmonija budućnosti
Uz dva kvalitetno postavljena premijerna operna naslova – Bizetovu “Carmen” i Puccinijevu “Madamu Butterfly” – splitski je teatar ponudio niz konce...