Početkom ožujka brzina će se u središtu Milana ograničiti na 30 km/h. Među prvima se na taj potez odlučio Edinburgh, glavni grad Škotske, gdje se u čak 80 posto ulica ne smije voziti brže od 30 km/h, uključujući cijelo središte grada, piše Jutarnji.hr.
Istim smjerom krenuli su i u Parizu gdje se brzina u dijelovima grada ovoga ljeta također planira ograničiti na 30 km/h, a to planiraju provesti i u niz gradova diljem Španjolske.
Ne, nije riječ o zabuni. Preporuka je to organizacije European Transport Safety Council (ETSC), ali i same Europske komisije, koja planira prepoloviti broj stradalih na cestama do 2020., ali i potpuno iskorijeniti pogibije na cestama do 2050. godine. A to je, ne treba previše objašnjavati, iznimno ambiciozan plan.
Gdje se tu u priču uklapa ogran...
Istim smjerom krenuli su i u Parizu gdje se brzina u dijelovima grada ovoga ljeta također planira ograničiti na 30 km/h, a to planiraju provesti i u niz gradova diljem Španjolske.
Ne, nije riječ o zabuni. Preporuka je to organizacije European Transport Safety Council (ETSC), ali i same Europske komisije, koja planira prepoloviti broj stradalih na cestama do 2020., ali i potpuno iskorijeniti pogibije na cestama do 2050. godine. A to je, ne treba previše objašnjavati, iznimno ambiciozan plan.
Gdje se tu u priču uklapa ogran...