Slobodna Dalmacija

Hajduk

02.09.2010. | 20:04

Predsjednik Hajduka uoči utakmice s dinamom na poljudu

Svaguša: Prvih 14 minuta derbija igrači u svlačionici; Kerum: Ishitrena izjava

Kerum: Ishitrena izjava Svaguše

Za razliku od svog prijatelja Svaguše, Željko Kerum spušta loptu.
- Mislim da je to ishitrena izjava. Hajduk se sigurno neće na takav način ponašati prema HTV-u. Državnu televiziju ipak smatram objektivnom i realnom - izjavio je Kerum za Dnevnik HTV-a.

Nezadovoljan tretmanom Hajduka na Hrvatskoj televiziji, predsjednik “bijelih” Joško Svaguša odlučio se na drastičan i dosad neviđen potez.

Ogorčen, kako kaže, ignorantskim i potpuno neprimjerenim odnosom državne televizije prema klubu s Poljuda koji je premalo zastupljen u programu, prvi čovjek kluba najavio je kako će njegova momčad u prvom idućem susretu koji bude u prijenosu na travnjak istrčati s 14 minuta zakašnjenja!

To znači da će “bijeli” na najveći derbi s Dinamom, koji je na rasporedu 11. rujna u 19 sati, na travnjak stadiona u Poljudu istrčati u 19.14 sati!

“To je naše pravo”

- Odlučili smo upozoriti HTV kako je dosta ovakvog odnosa prema nama, nismo to zaslužili. Igračima ću kazati da ostanu u svlačionici sve do 14 minuta nakon zakazanog početka susreta! Možemo mi i uzvratiti istom mjerom... - najavio je ljutitim glasom Svaguša.

Zašto baš 14 minuta? Prema pravilniku o nogometnim natjecanjima, sudac utakmice tolerira kašnjenje protivničke momčadi u trajanju do četvrt sata zbog razno raznih razloga, poput kašnjenja iz opravdanih razloga, kvara na autobusu, lošeg vremena i slično.

Tek nakon što prođe petnaest minuta, sudac označava kako od odigravanja utakmice neće biti ništa. Međutim, kašnjenje iz revolta, odnosno dišpeta prema televizijskoj kući zbog ignoriranja kluba još je nešto neviđeno i ipak bi sa sobom moglo povući određenu kaznu, ali pitanje je kakvu, pošto je u pitanju presedan.
- To je naše pravo i to ćemo i napraviti... - poručio je Svaguša.

Nagomilano nezadovoljstvo čelnika splitskoga kluba odnosom HTV-a prema klubu kulminiralo je proteklih tjedana. Nakon što je prvi susret trećeg pretkola Europske lige, protiv Dinama iz Bukurešta, iz Rumunjske bio samo u prijenosu Nove TV, a zatim nije bilo ni prijenosa uzvratnog ogleda play-off runde protiv Unireje, također iz Bukurešta, točka na i bila je nedjeljni gradski derbi.

Povijesni prvi prvoligaški ogleda Splita i Hajduka nakon 49 godina gledatelji također nisu mogli gledati u izravnom prijenosu na HTV-u iako se znalo koliki interes vlada za tim ogledom i da će samo šest tisuća najsretnijih moći uživo susret gledati u Parku mladeži.

frane vulas

Splićani najgledaniji

U ovoj sezoni Hajduk bilježi najveći posjet gledatelja u Ligi, a ima i najveću gledanost na HTV-u (Hajduk - Unirea 32,7 posto, Dinamo - Gjor 25,1 posto)

 

 

HRT: To nije ni u čijem interesu

Na HTV-u se nadaju da će se rješenje naći mirnim putem. Glasnogovornik HRT-a Danko Družijanić kaže kako takvi potezi nisu u interesu navijača, gledatelja, nogometaša, Uprave kluba ni HTV-a.

 

 

Pišite uredniku

Pošaljite link

Komentari

Komentar od: arsenik @ 3. rujan 2010 14:15
Komentar od: Ivica300gostovanja @
Ne viči turčine imaš kodeks šta još očeš da ti ga neko uvali a...
Komentar od: joke91 @ 3. rujan 2010 11:56
Kerum se boji radi izbora
Komentar od: spirou @ 3. rujan 2010 11:02
ja ne bi kasnija, vec bi izasa s transparenton HRT=JRT, pa nek se jebu
Komentar od: MRIŽA @ 3. rujan 2010 0:06
PDF Ispis E-mail
Administrator
Friday, 03 September 2010


Sreća se osmjehnula najboljem judašu Hrvatske , Tomislavu Marijanoviću koji će postati vlasnikom 400 kvadrata građevinskog zemljišta u okolici Primoštena , i to zahvaljujući velikom zaljubljeniku u judo šport Gordanu B.Ž ( 46 ) z Splita.

Iz povjerljivih izvora saznali smo da je zahvaljujući osvojenoj medalji i prvom mjestu na Grand Slamu u Rio de Janeiru , Tomislav postao vlasnikom spomenutog zemljišta nedaleko od Primoštena , na parceli neposredno uz more , a u zoni dozvoljenoj za gradnju. Ovo je dobar znak i ostalim potencijalnim darovateljima da se ukljuće u akciju pomaganja mladim športašima da osiguraju koliko toliko svoju egzistenciju kad im to ve ć njihovi klubovi , a ni samo društvo to nisu u mogućnosti adekvatno riješiti .

Ukoliko osvoji i medalju na Olimpijskim igrama , Gordan BŽ je spreman platiti i komunalnu naknadu za prvih šest mjeseci .

Komentar od: škarpun @ 2. rujan 2010 22:53
Kličko
...evo ti linka
http://www.057info.hr/zabava/2010-09-02/tata-za-koga-navijas
Komentar od: ljacmu1 @ 2. rujan 2010 21:49
VENECIJANCII!
Komentar od: vespa @ 2. rujan 2010 20:23
ILI JEDNOSTAVNIJE:PRESTANIMO SVI PLAĆATI...NEMOGU NAS SVE ZATVORIT! TKO GLEDA HRT? OVA PREPLATA JE PROTUUSTAVNA!
Komentar od: vespa @ 2. rujan 2010 20:22
JEDNOSTAVNO:OBJAVITE U NARODNIM NOVINAMA KAKO NE POSJEDUJETE TELEVIZOR(zamisli terora naplaćuju posjedovanje TV-a) I NAKON POSJETA TERORISTA IZ HRT PRESTANETE PLAĆATI !
Komentar od: vespa @ 2. rujan 2010 20:21
ZAR POSTOJI JOŠ NETKO NORMALAN TKO PLAĆA TERORISTIČKU HRT PREPLATU?
Komentar od: blue ocean @ 2. rujan 2010 19:12
za morovita
blue ocean nije nikakav purger
purgere voli nit malo više nego ti on je plava krv modra šaka koja diše vama u zaleđu ne puno daleko od splita
zato razumim sva vaša venecijanstva koje purgeri ne razumiju i zbog toga nikad neću biti na liniji vođa udruge kluba navijača i ostalih izdajnika koji se proslaviše rečenicom
BOJKOT BI LAKŠE PROŠAO DA JE DINAMO ISPAO IZ EUROPR ŠTO SMO I ŽELJELI ALI NEĆEMO STATI

mabogati za koga je ta bagra plaćenička kada su protiv kluba za koji se kunu
i ludom dosta a pametnom za razmišljanj
ZA SVOJ DINAMO STAROG I NOVOG ŠAMPIONA POZ OD BLUE OCEANA
Komentar od: morovit @ 2. rujan 2010 18:54
O čemu trošit riječi..na blueocean? Pa vidite da čovik je mentalno bolestan kad za jezero misli da je ocean! Što nije čudno obzirom da u njegovom "gradu" misle da je nk"neznamvišekakosezoveikolikojestar"veliki klub. Da nema Zdravka Mamića najjači klub bi bio nk Zagreb, koji još uvik pošteno radi...a nije ni najhrvatskiji ni najkatoličkiji. Zašto nije a iz Zagreba je? Pa fali šintoist iz Japana, totemist iz Afrike, pravoslavac, budist i protestant...sve veliki Hrvati i katolici...
Purgeri bi prodali oca i majku da postoji pisani trag da je njihov poteštat "zabranio kendavanje mijura na Peristilu" još u 16tom stoljeću jer bi to bio službeni datum osnivanja Agregata...
A što se tiče Dalmacije i hrvatstva...Marković je pravi purger, ko i Mamić...jer pravi purger je rodom iz Bosne, a HNS je kriminalna organizacija u osnovana na Terazijama...što se vidi iz UEFine istrage poluinteligentnog suca i šibicara iz Maximira. Da ne govorim o tome koliko purgeri vole Hrvatsku pa žele pronit dobar glas o svojoj državi što pamte u Austriji, Francuskoj i drugim zemljama gdje su plavi dječaci bili.
Ajde moj ocean,lovit rake govnjare...ni utopit se nemoš u veličini tvog kluba
Komentar od: bellygunner @ 2. rujan 2010 18:15
Godine sustavne pljacke
Godine nemara
Godine sutnje
Godine poraza

I napokon imamo nekoga sa mudima ko ce rec-DOSTA

Bravo Svagi!!!!!!!!!!!!!!! I fala za Ligu UEFA
Komentar od: @ 2. rujan 2010 18:10
Komentar od: MAGNUS&BUNKER @ 29. kolovoz 2010 12:44
Danas navijan za Splita
je li to problem ?


Duknve, navija san za:
- agregat prvu u polufinalu kupa, drugu nisan navija za agregat, kad san vidija kako ruka ruku mije, a pancir obraz obadvi (a to se i potvrdilo na toj revanš utaknici: Smraduša Šabanu javno skandira "mamić velika glava", a ovi posllin tega ni zuc, )
- Šibenik u finalu kupa, ali hebaji ga, šibenik je bija neprepoznatljiv u odnosu na ranija izdanja, a nama je ulazilo, + za svaki slučaj tu su bili i šabanovi suci od povjerenja hehe
- dinamo bućkurišt prvu kod njih i revanš kod nas
- za Zadar, neka naših
- Uni... urin... ma onu pishalinu obe dvi isto, ovu drugu san gleda na netu, vi koji niste gledali, i boje van je da niste

Onaj telac koji se u znoju budi sanjajući me hehehe
koji me obilato citira, tendenciozno krivotvoriteljski
"slučajno" zaboravlja citirat 2 razloga zašto san navija za ove razne:

1. za babino brašno, a baba se zova Caritas hehe
2. jer bez ladnega tuša nema kraja ispijanju ove boze
ni buđenja iz ove narkoze
a sad nakon euro uspjeha i iz hipnoze
--------------------------------------------------------------------
NAKON HAJDUKOVE POBJEDE SU LJUDI PLAKALI OD SRIĆE a ovi kreten od tuge????'to van sve govori
Komentar od: Basturina @ 2. rujan 2010 17:19
Jucer utakmica Brazil - Slovenija kosarka na HRT+...
Neka je nasa skupina, ali ne vjerujem da je to gledalo 200 ljudi sve skupa.

Svaka jaca utakmica Hajduka moze ic na HTV 2, sve ostale na HRT +
Komentar od: lutvinka @ 2. rujan 2010 16:18
svagi +
Komentar od: ovidrugi @ 2. rujan 2010 15:58
Triba prodat prava prijenosa nakoj drugoj TV....
Komentar od: jedinoja @ 2. rujan 2010 14:59
Moj predlog kako zamaknut početak utakmice je taj da pred sam početak utakmice treba ugasit reflektore pa pa jih poslje 30min popravljat.Pa nek nas onda kazne.A Svagi nek govor da je bila viša sila.
Komentar od: @ 2. rujan 2010 14:56
blue ocean @
Promini logo u Blue jarun,,,,,tukac pergerski.
Komentar od: splićo_1990 @ 2. rujan 2010 14:23
@kličko

Daj seljačino jedna prugerska, šta mišaš Lazio ovdje... Rasno čisti klub??? Pa jedan od najvećih klupskih legenda je Veron, a šta je on bijelac? Lazio je u povjesti imao više, a što je bitnije i kvalitetnijih igrača iz Južne Amerike i Afrike od tvoje svinjetine... Seljačino glupa
Komentar od: mala truba @ 2. rujan 2010 14:01
a bas ces naudit televiziji :)))))))
vrtit ce reklame 10 minuta duze i uzet lovu ...aaaaaaaaaa...koji lik !
Komentar od: @ 2. rujan 2010 13:53
- Što bi ti ućinio diko didina
da si ćuja da škiljo iz zagvozda kaže
da će u četvrtak ujutro udarit prema ljubuškome ?

-Neće on u četvrtak diko moja
nego sutra ujutro,prije zore na 14 dana
stoga bi ja noćas u prve pivce

-kud bi udario ?

-put mostara diko moja

-a zašto ? rode moj

-zato što škiljo misli da ćeš,tako mislit
e škiljo moj,đavle pakleni,ti kažeš da ćeš
na ljubuški,da bi ja pomislio da ćeš na mostar
stoga nećeš na mostar,nego na ljubuški kako si rekao

-ma vidi maloga macimudana !

-to škiljo misli da dida kikaš misli
no on neće na ljubuški nego na mostar

-to diko didina !!
Komentar od: grunf @ 2. rujan 2010 13:50

naravno da san se zajebava
osin ono da ćemo nakantat deGenerator

Komentar od: Autonomaš @ 2. rujan 2010 13:36
Iako je sramota da su najveći izdajnici oni nazovi "naši".....družijanić čini mi se metković...hloverka makarska, oko potkupljeno dubrovnik.......
Komentar od: mmirko @ 2. rujan 2010 13:30
Evo vam tumačenja sudačke organizacije.

Smiju li to Hajdukovci napraviti? Situaciju je za net.hr razjasnio predsjednik sudačke komisije HNS-a Stjepan Djedović.

"Nekad je bilo prastaro tumačenje da je sudac dužan pričekati 15 minuta. Danas je drugačije. Vrijeme nije zadano, ali sudac će ukoliko se jedna momčad ne pojavi na terenu u zadano vrijeme čekati određeno vrijeme. Ponavljam, određeno vrijeme", objašnjava Djedović.

Traže dlaku u jajetu: UEFA stvara probleme Hajduku!
Pravilo je uvedeno ponajviše zbog niželigaša, kojima se zbog tehničkih problema pri odlasku na gostovanja češće događa da kasne na utakmice, kaže Djedović i objašnjava koje bi sankcije mogle uslijediti za takav postupak.
Komentar od: Gosparmlini @ 2. rujan 2010 13:26
Joško Svaguša-Heroj,a ne slastičar!
Komentar od: Prle @ 2. rujan 2010 13:26
Komentar od: spadalo29 @ 2. rujan 2010 12:12
Dinamo može biti vrlo neugodan na Poljudu:
------------------------

spadalo

od kad to?

nema više tria modrić-da silva-ćorluka...

ostale su ima samo (sle) PICHKE
Komentar od: torca hz-hb @ 2. rujan 2010 13:20
Komentar od: blue ocean @ 2. rujan 2010 13:08
------------------------------------------------------------
ne seri! kako vas nije sramota, stalno u europi kukate na suđenje jer niste navikli na nepovlašten status.
Komentar od: Autonomaš @ 2. rujan 2010 13:19
Komentar od: blue ocean @ 2. rujan 2010 13:08

tako je...zastava je sljedeća na redu, sramota je da dalmaciju ništa ne predstavlja na zastavi osin onog privjeska gori a dalmacija je kolijevka onoga šta se danas zove hrvatska
Komentar od: sineretve @ 2. rujan 2010 13:14


Je li opet komentator ona BALEGA?!?

Komentar od: bec @ 2. rujan 2010 13:13
Komentar od: mrtvadela @ 2. rujan 2010 13:06
jesi baš siguran da se neće bagra i ovaj put izvuć?
Komentar od: DALMATT @ 2. rujan 2010 13:12
Primal@...to je mene išlo........znam da se zajebaje, ali u svakoj zajebi ima i istine......
Komentar od: Paško-st @ 2. rujan 2010 13:12
Svaguša=Moral !!!
Komentar od: @ 2. rujan 2010 13:11
grunfe,

pa nema šanse u ovakvoj kupusarini od komentara da skužim da se zajebaješ ... ka da san čitao sve!

a iz prijašnjih događanja, ne bi se začudia da netko to ozbiljno i misli ča si napisao!
Komentar od: ivomati @ 2. rujan 2010 13:09
14 minuta će agregatovi nogometaši biti sami na travnjaku. treba u tom vremenu zapaliti zastavu tog umjetnog kluba i a mamića počastiti sa pjesmom velika glava
Komentar od: blue ocean @ 2. rujan 2010 13:08
bijedo venecijansko-dalmatinska
na čega ćete se sljedeće okomit nakon glavnog grada zagreba dinama htv-a hns-a sabora valjda će na red doći i hrvatska država njen barjak grb
Komentar od: bec @ 2. rujan 2010 13:08
Komentar od: Dzokica_Pritiskovic @ 2. rujan 2010 11:30

Nadam se da ce sta prije Hajduk osnovat povjerenstvo koje ce izvojit sve sporne situacije na stetu Hajduka u derbijima s Dinamom, a poslje iz svih utakmica koje su ikad odigrane u HNL i poslat ih UEFI, da vide kako HNS vodi HNL i kako Dinamo osvaja naslove prvaka.
------------------------------------------

Bravo!
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 13:07


Daj te Bećiraje, Rukavine, Tomečake i ostale hrabre isprid 35.000 ...

Ostavite nadu na rotoru ili Plesu ...

AJMO BIJELI ALE .....

Komentar od: makvaki @ 2. rujan 2010 13:06
jebala vas tvzg
svi na poljud
pa nek in se gaće tresu
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 13:06


molim vas dvije balkon, gledao bi Agregat Z.

Komentar od: mrtvadela @ 2. rujan 2010 13:06
Svakako bi tribalo zadržat hladne glave jer švabe nisu odustale od agregata i imaju još dosta materijala. Oni će svoje odradit ali traže i od drugih država da odrade svoje. Budite sigurni da bez obzira na puštanje raznoraznih magla iz metropole ovaj slučaj namještanja će se rješit i tona štetu agregata. Zato ja ne bi diza nikakve tenzije jer bolje da ne radimo zavjesu za šabana
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 13:05

a kino se zove MOSOR ... hahahaha

RUKE ĆEMO SKUPA ZA BILE DIĆI ....

Komentar od: kličko @ 2. rujan 2010 13:04
Službeno: Niste doveli Phila Jacksona zbog odštete od 30 tisuća €???

Istinito: I dalje želite rasno čist klub (kao Lazio)

A mi smo multietnički, multikulturalni, te naravno najkatoličkiji i najhrvatski klub...


SVETINJA

Komentar od: sineretve @ 2. rujan 2010 13:04


Kljičko@

Šta ono bijaše svrha vašega "bojkota"... mislin... ono kad je ekipica od njih desetak išla u kino... a nije bilo filma... de me podsjeti... zaboravih...

Komentar od: Gosparmlini @ 2. rujan 2010 13:03
Kao prvo opet trebam CESTITATI Josku svagusi na ovome.

U meni vec mjesecima kuha zbog odnosa HTV-a prema instituciji Hrvatskoga sporta.

Danko Druzijanic,Blazicko,sudacka organizacija i HNS na celu sa Markovicem su krivci sto se danas u Dalmaciji na Zagrepcanina gleda isto kao na cetnika i to je zalosno.
Koja je samo bila pljuska svima nama kada su u terminu Dinamo Bukurest-Hajduk prikazivali onu sudacku kradju na maxiruglu.
U direktnim prijenosima izmedju dynama i Hajduka je toliko ocito za koga navijaju ZG komentatori da je to smijesno i zalosno.Isto kao da dynamo igra protiv nekakvog srpskog kluba , a ne protiv Hajduka.
Protiv sam razmisljanja onih koji govore da treba HTV-u zabraniti prijenose sa Poljuda jer je HTV HRVATSKA javna televizija i kao takva treba voditi racuna o interesu svojih gledatelja.Isto tako ima puno iseljenika po europi koji placaju HTV-ove satelitske kartice i zasto da oni ostanu uskraceni za prijenose Hajduka?
Za utakmicu izmedju Splita i Hajduka je vladalo takvo zanimanje da bi i Poljud bio ispunjen,a nasa HTV prenosi vaterpolo (svaka cast vaterpolu) ili nekakav Hanzek gdje se sve skupa nije skupilo vise od 5000 ljudi.
Utakmice dynama se prenose bez obzira gdje oni igraju, od Kazahstana,Uzbekistana , svugdje su kamere HTV-a sa direktni prijenosom iako uopce nema apsolutno nikakvog interesa za dynamove utakmice.Koga zanima klub sa 2 Hrvata u prvih jedanaest koji igra ne preruznom stadionu pred 1500 gledatelja.Isto tako, HTV pri prijenosima dynama uvijek stavi mikrofon 5 metara ispred one grupice od 50 dynamovih navijaca koji onda kao pokvarena gramofonska ploca ponavljaju dynamo..zagreb..dynamo...zagreb po 1000 puta.
Kada se na Poljudu pred pocetak utakmice pred 35000 gledatelja digne na noge i zapjeva Dalmatinac, onda se ide na ekonomske propagandne poruke ili Blazicko smanji ton i prica li ga prica umjesto da ZASUTI barem 2 minuta da cujemo atmosferu...

HTV-Treba smijeniti kompletnu vladajucu garnituru HTV-a zbog neprofesionalnosti i stvaranja mrznje izmedju Hrvata.Isto tako treba tuziti Markovica i HNS zbog odnosa prema Splitu.
Nisam za bojkot Hrvatske reprezentacije.Naprotiv, treba stvoriti paklenu atmosferu i bodriti HRVATSKE igrace kada god dodju u Dalmaciju, ali zato treba raditi sve sto je u nasoj mogucnosti da se Markovica i njegove lupeze makne iz HNS-a i sudacke organizacije.

Torcida se borila za kodeks i dobili smo kodeks.
Ajmo sada organizirati nesto slicno da se maknu Markovic i slicni...


HZV
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 13:00


Visoke peči potpaljujem ja
2 reda koksa, 4 purgera
Purger se dere a-a-a-a
Bit će pečenja, radujem se ja

Komentar od: hajdukoddjetinjstva @ 2. rujan 2010 13:00
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 12:51


Jura,

evo prosjeka gledatelja prvih 6 kola na domaćim utakmicama:

Hajduk 7.333
Osijek u 4.250
Split 3.333
Rijeka u 2.500
Slaven 2.333
Agregat Z. 1.865 buaaaaaahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha


jad i beda fk svinjetina

Kako bio rekao naš prijatelj klitoričko.....

SVINJETINA

Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 12:59


Trte ne bi ni osjetija ... mislija bi da mu je sidalica tapecirana ... da je to dio neke koreografije ...





Komentar od: kličko @ 2. rujan 2010 12:58
Cijela svrha prosvjeda, bojkota ili neke slične metode je nanošenje štete nekome, ili putem medija, ili financijske ili nešto treće...

Vaš smiješni bojkot HRT-u neće nanijeti nikakvu štetu, nego će samo potaknuti HRT da vas još više odjebavaju...

SVETINJA
Komentar od: scott7@net.hr @ 2. rujan 2010 12:57
evo rješenja kako skratit kašnjenje na 5 minuta da svi budu zadovoljni: fino pozvat vlajčevića u svlačionicu i zaključat vrata kad uđe. i onda svi u krug i skinit gaće,a prethodno igračima pustit nekolko žestokih pornića da se ona stvar uzdigne do vrhunca. i onda svak svrši vlajčeviću u gubicu,prvi ahmad a na kraju poslastica-crna mamba phil jackson. a špaco budući da nije u nekoj formi neka sve snima i onda stavit na youtube i pornohub.
Komentar od: mrtvadela @ 2. rujan 2010 12:56
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 12:38


Trtu sist do Baloga
Ako balogu želiš šta i ja onda bi tre triba sist na njega , a ne balog do njega
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 12:55


Djedović: Izvršni odbor HNS-a je sinoć na hitnoj sjednici izglasao da buka koju publika proizvodi ne smije biti viša od 40 dB jer to može naštetiti zdravlju. Ukoliko publika na Poljudu bude bučnija HNS će poduzeti određene disciplinske mjere protiv domaćina.

Jura: U suradnji s HNS-om, a imajući u vidu sinoćnju sjednicu, umjesto glasnog Baloga koji svojim glasom prekoračuje granicu od 40dB mi šaljemo Miću Dušanovića koji na tenisu ne proizvodi više od 35dB


Komentar od: trstenik123 @ 2. rujan 2010 12:54
Slažem se potpuno s takvim bojkotom, ako se ne može drugačije, samo moj Svagi, to se napravi i ne priča naglas, pogotovu ne javno u novine.
Komentar od: @ 2. rujan 2010 12:51
hrt = jutel za područja Dalmacije i Slavonije su prenosi utakmica isključivo i samo ka igra Dinamo.Kad se igra povjesna utakmica Split-Hajduk onda izdajnik Ozmec kaze zakasnili kupiti karte,a idiote 6.000 ulaznica nemože kupiti recimo 35.000 tisuća ljudi koji bi pogledali utakmicu povjesti grada Splita i okolice.Sram te i stid bilo kao i ostalu gamad sa hrt-a.oćete pretplatu,oćete moj k....,samo znate malom čovikupo selima naplaćivati i varati ih.Ljudi to vam je istina koju imate sa odjavom,nemoj te se plašiti odjaviti ta DVA programa koja plaćate 1 i 2 hrt-aza nekih 65 kn mjesečno ili nešto manje od 800 kuna godišnje.Moj narode što bi u pjesmi poručio Thompson možete platiti nekoliko mjeseci utrošak struje ili bolje GODIŠNJU PRETPLATU HAJDUKA nebudite ovce odjavite hrt pretplatu ima satelita ..
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 12:51


Jura,

evo prosjeka gledatelja prvih 6 kola na domaćim utakmicama:

Hajduk 7.333
Osijek u 4.250
Split 3.333
Rijeka u 2.500
Slaven 2.333
Agregat Z. 1.865


Stoga Vas molim da ako je RNK Split klub od LOKALNOG značaja, da više NIKAD ne prenosite utakmice kluba Agregat Z. koji je klub manjeg značaja od lokalnog.

*ps ... i ovo je frizirano od strane delegata HNS-a ...

Komentar od: spadalo29 @ 2. rujan 2010 12:49
A onda bi se moglo desit i ovo, osim ostanka Ibre (dok god on to želi) da neki naš skaut vidi npr. nekog ekstra talenta u nekoj xxx zemlji. Struka to blagoslovi i ako se nema novca, dioničari skupe novac za tog igrača i kasnije dijele dobit ili (ako tako odluče) ulažu zarađenu lovu u daljnji razvoj kluba...
A sve TRANSPARENTNO i DEMOKRATSKI.
Komentar od: sineretve @ 2. rujan 2010 12:46

Eeej... stander malo... nu... paz vako... jel tih 14 minuta prolazu po kodeksu il nisu...

Komentar od: spadalo29 @ 2. rujan 2010 12:44
A najveći je štos u tome što bismo o prodaji ključnih igrača ODLUČIVALI MI (SVI, glasovanje).

Tako više ne bi bilo moguće da nas neki polupismeni Alfirević mjesecima bombardira naslovima o prodaji Ibričića (jer mu je tamo neki (S)tvor tutnuo šačicu kuna u žep), i ne bi bilo više raznoraznih ''maglovitih'' obećanja o neprodavanju a zatim prodavanju za siću, i to s pologom unaprijed ispod stola... A i ne bi bilo PRIKAZIVANJA MANJE ILI VEĆE CIFRE OD STVARNIH, sve bi bilo transparentno i svima na uvid.

E, to mi se već sviđa...
Ako stvarno želi, tada bi IBRO zaista ostao do 2018....
Komentar od: T(Dbk) @ 2. rujan 2010 12:41
Znači mogli bi bit na tv-u?

Komentar od: grunf @ 2. rujan 2010 12:41

evo šta o svemu kaže Steva Dedović


Smiju li to Hajdukovci napraviti? Situaciju je za net.hr razjasnio predsjednik sudačke komisije HNS-a Stjepan Djedović.

"Nekad je bilo prastaro tumačenje da je sudac dužan pričekati 15 minuta. Danas je drugačije. Vrijeme nije zadano, ali sudac će ukoliko se jedna momčad ne pojavi na terenu u zadano vrijeme čekati određeno vrijeme. Ponavljam, određeno vrijeme", objašnjava Djedović.

Pravilo je uvedeno ponajviše zbog niželigaša, kojima se zbog tehničkih problema pri odlasku na gostovanja češće događa da kasne na utakmice, kaže Djedović i objašnjava koje bi sankcije mogle uslijediti za takav postupak.

"To nije ponašanje u duhu fair playa. Za svaki takav čin slijedila bi prijava displiplinskom sucu. Ne znam koje bi točno bile sankcije za takvo ponašanje, ali sasvim sigurno one bi uslijedile", zaključuje Djedović.

Komentar od: joke91 @ 2. rujan 2010 12:40
Bravo Svaguša. Npokon ćemo pokazat ovim ciganima purgerskim
Komentar od: @ 2. rujan 2010 12:39
Komentar od: Grgo12 @ 2. rujan 2010 12:05

Dobro si izabra Juru,od staro Ozmeca sina.
Jura u prvoj rećenici govori o malom klubu koji igra protiv velikog brata,valjda aludirajući na RNK Split...

Vidiš Jurek ...taj RNK Split kad je igral tekme v drugol ligi imal je prosek pol dve tisuće...više neg Zagreb,Inter ili Lokosi u prvoj..tak da nije on mal,kaj misliš i zaslužil je na telkač da prenosi tekmu sa starijem bratom posle 49 leta,plus toga igral je prvi protiv petog to je bio derbač kola.,tak da ti ta nepije vodu.Tu ste prosip lepo vi sa sporske rede, pokazali svoje grdo lice.
Znam da se ne razmeš u tekme kao u stolnjak i žensku odbojku,pa ti to nebu zameril.
Ovde u Splitu i južnoj Hrvatskoj vladal je veliko zanimanje za tekmu...fakat... da se igral na Poljudu oni bio skoro pa pun.
Ajde jurek dobro mi došel prijatelj,idi v klet ili prek Žnidaršiću na gem
pa bu opet ćital sport i vremensku prognozu na dnevnečku u pola osam.Tako si me nasmejal da sam pao na vrit.

Vidimo se na kupu,budemo popili bevandu pa bumo zapevali "suze za zagorske brege"
bok Jurek
Komentar od: tragurium @ 2. rujan 2010 12:39
koncentrirajmom se na igru,na Dinama...ko če sad igračima iz tikve izbacit bojkot,čekanje,nervozu ,možda špaco...ako se siti....
a možda bude i pozitivan šok...
Nadam se da ima u toj priči ko sa kime pričat,Svaguša sa Hloverkom,Livaja sa Balogom,Mrki sa Pupovcem.......evo ja se dobrovoljno javljan za razgovor sa Čosićem,Sušecom i Blažićkom....

'otra ja.....
Komentar od: DALMATT @ 2. rujan 2010 12:39
bluee.......ajme štete...........
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 12:38


Lekića poviše Baloga





Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 12:38


Trtu sist do Baloga


Komentar od: blue ocean @ 2. rujan 2010 12:37
pekaru svagi a kako bi bilo da ti htv isključi kamere posljednjih 14, minuta
Komentar od: spadalo29 @ 2. rujan 2010 12:35
ivica300@Pa o tome i pišem. Naravno da svi tribamo uzet barem po jednu.
Ja osobno sam u prvom krugu jamio 10+2 :-)
Nije to neka cifra, pogotovo sada kada je KODEKS konačno usvojen pa ljudi barem znaju u šta će uložit tih 500kn.

Polako... Neće više bit Svagija, Rumke je ionako nogometni 'analfabet', Fiorentini je Bogu hvala u mišjoj rupi, HDZ više nema neke pretenzije a i Torcida je odlično posložena... Sada nam triba STRUKA, za početak. A na zimu pokoje pojačanje.

Komentar od: ivomati @ 2. rujan 2010 12:33
kličko, gaće nam se ne mogu tresti od ekipe koja nas u prethodne dvije sezone nije pobijedila u hnl-u, štoviše zabila nam je jedan gol. Vahid trenutno ne priprema ekipu nego je u Francuskoj i troši novce od milijunskog ugovora
Komentar od: DALMATT @ 2. rujan 2010 12:33
kaj??...jel se to baca ,oli.....
Komentar od: tragurium @ 2. rujan 2010 12:32
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 11:21


ma boli njih kita za tih 14 minuta ... je će im upropastit shemu ... kasnit će vijesti i vijesti iz kulture ... bolje neka Livaja i Mrki uđu ka goli strikeri kad je Agregat u kontri s transparentom "Danko puši ga"
-----------------------------------------------------------------------
fuj....
Komentar od: hrco01 @ 2. rujan 2010 12:27
@spadalo

bit će klub naš ako krenemo kupovati dionice u drugom krugu (ako ga bude). A ako nas nema dovoljno da preuzmemo taj ponuđeni paket, onda i zaslužujemo da nas preuzme pojedinac!

Svi se kunu u ljubav prema Hajduku, a onda u prvom kluru privatizacije dionice kupi svega nas 6000. SRAMOTA!!!!

S druge strane, ako trenutni paket vrijedi 80 milijuna kuna (kako spominju) uz nominalnu vrijednost od 500 kuna po dionici, to znači da je u igri 160 tisuća dionica. Ako nas nema 160 tisuća koji bi kupili BAREM jednu dionicu, ili 80 tisuća koji bi uzeli bar 2 dionice onda
NE Z-A-S-L-U-Ž-U-J-E-M-O taj klub!
Svi bi upravljali a da kune ne daju!
Svi bi besplatne ulaznice!
DOSTA JE TOGA U HAJDUKU VIŠE!
Komentar od: fumar @ 2. rujan 2010 12:25
popucale rebatine šta je držu za mene
popucale sve rebatine
jrt - jrt
Komentar od: grunf @ 2. rujan 2010 12:25

aj kad san ja već retaj i papak

htel bi te pitat, za kaj si ti tak ograničen
pa nemreš kužnit zajebanciju,ne...

Komentar od: @ 2. rujan 2010 12:25
grunfe,

papalitosi mogu, ali zera u manjim količinama i po mogućnosti da oni ča ih bacaju ne pišaju onda odozgo!

i sve 5!
Komentar od: Ivica300gostovanja @ 2. rujan 2010 12:23
Komentar od: spadalo29 @ 2. rujan 2010 12:19

MOŽE BRAJO
AJ KUPI TI PAMI DAJ JA ĆU RADO UZEST

PA ŠTABI VI TILI
MI DOMA SVI IMAMO PO JEDNU, ETO MOŽEMO JOŠ SVAK PO JEDNU I DOSTA
DA NEBI DIZA KREDIT ZA TO PA NISAN OCA UBIJA

AJ ŽIVIJA
AKOŠ KUPIT I ZAMENE JOŠ KOJU JAVI SE NA MEJL RADO ĆU UZEST
Komentar od: H1911 @ 2. rujan 2010 12:21
Komentar od: kličko @ 2. rujan 2010 12:06

šta je kličko

mrzitelju balija

sada otkad je vaha doša u tvoju svinjetinu

stalno ti je u ustima

sada vidiš kakav si ti organizam

okrećeš se kako vitar puše

a takvi ljudi su najgori i najjadniji
Komentar od: Ivica300gostovanja @ 2. rujan 2010 12:21
svaguša bi sad najrađe navija s nami na sjeveru samo daga ne diramo

iden ča zamirisalo je

POZDRAV SVIMA DRKOTIPKONIČARIMA KOJI OVUN UPRAVI VIRE IZ ČMARA A POSEBNO POZDRAVJAN SVAGUŠINU PUDLICU PASIĆA LORDIĆA@ ŠTA IGRA SA SVAGUŠON I KERUMON PENIS NA BENAMA PA SE KRIJE NABIJEN GA NA KURATZ SVIMA NJIMA POZDRAV

. . . . . . . . /¯/)
. . . . . . . ./¯ ./
. . . . . . . /. . /
. . . . /¯`/'. .'/¯¯/
. . . /'/. /. . /. . /. /¯\
. . .('(. . . . . .¯/'. .')
. . . \. . . . . . . . .'. ./
. . . . \'.............../

IDEN ĆA KO SE OĆE BRČIT UŽIVO NE OVDI IMA MEJL GOSTOVANJA@NET.HR DOLAZIN SVUGDI NA ASFALT SAMO NE IDEN U MAHALE
Komentar od: spadalo29 @ 2. rujan 2010 12:19
ivica300gostovanja@
Ne slažem se s tobom samo oko dionica. Naime, HAJDUK NE SMIJE BITI PRODAN BILO KOME. Ili će KLUB PREUZETI NAVIJAČI I SIMPATIZERI (i radit po načelima kodeksa) ili NEKA OSTANE GRADSKI (i radit po načelima kodeksa).

Imamo i previše iskustva s našim privatizacijama (čitaj: što je bilo tuđe-to je sad tvoje, lovu u žep a ljude na ulicu) da bismo naš PONOS, našu POVIJEST i TRADICIJU prodali nekom debelom parazitu.
Neka i bude skroman klub, ali neka bude POŠTEN, DIŠPERAN I NAŠ!
Komentar od: DALMATT @ 2. rujan 2010 12:19
ajde papak šta se skrivaš iz 10000 ijad ljudi na sjeveru baci sebi ispod gujzice..........netko iz masee
Komentar od: Dalmino @ 2. rujan 2010 12:15
Tko je taj Kličko? Zašto se njegovo ime uopče spominje? Isto ko objavi njegovu adresu dobija kompezaciju od 1000 eura!!!!!!
Uz to dobija pravo mu ode u kučnu posjetu zajedno sa mojom malenkosti!!!!!
Komentar od: grunf @ 2. rujan 2010 12:14

DALMATT

a može li topovski udar
onako Blanki pod gujicu
2.11 joj ne bi ginilo


btw

Komentar od: OBRAD KOSOVAC @ 26. kolovoz 2010 17:27

http://tutorijali.hdonweb.com/korisni-savjeti/kako-prestati-placati-rtv-pristojbu


Mnogi žele da se nešto dogodi, mnogi vole kritizirati pokretače grupe da samo govore, mnogi pričaju, a ništa ne poduzimaju. Stoga: napravimo akciju u kojoj će moći profitirati samo oni koji će se uključiti u istu. Neće se nikada nitko osloboditi RTV pristojbe ako sami ne uzmu stvari u svoje ruke.

Donosim Vam način na koji možete odjaviti TV i nikada više ne platiti niti lipe HRT-u! Ovaj način se već mnogo puta iznosio u ovoj grupi od mnogih članova, ali nikada nitko nije napisao konkretne upute. O ovome se već pisalo i u novinama i želim napomenuti da se ovdje samo predstavlja već postojeći način za izbjegavanje plaćanja RTV pristojbe koji sam ja dodatno pojednostavio.

Kako prestati plaćati?

Prvo što bi trebali napraviti je otići na prisavlje u HRT i lijevo od glavne zgrade u barakama pronađete Odjel RTV pristojbe. Ne bi Vam ga trebalo biti teško pronaći jer svakog zaposlenika tamo možete pitati za upute. Tamo zatražite zahtjev za odjavu RTV prijamnika koji će te doma ispuniti i poslati im (ili osobno odnjeti) nazad na HRT. Ukoliko će te odjavljivati TV uređaj dopisom na adresu hrt-a, najbolje da to napravite s povratnicom na kojoj će jasno pisati “odjava RTV prijamnika – (broj prijamnika)”.

Zahtjev za odjavu RTV prijamnika Vam sadržava slijedeće podatke:

* Ime i prezime
* Adresa
* Broj prijamnika (vidljivo na uplatnici)
* JMBG

Morate navesti razlog odjave:

1. otuđenje
2. prodaja ili poklon
3. kvar ili uništenje

(ukoliko odaberete razlog 2. morati ćete dostaviti podatke o novom korisniku)

Izjavljujem pod kaznenom i materijalnom odgovornošću da:

* ne posjedujem RTV prijemnik: a) u domaćinstvu b) u poslovnim prostorijama
* ne koristim RTV prijamnik zbog kvara u razdoblju od _____ do _____
* dopuštam ovlaštenim predstavnicima Hrvatske radiotelevizije (HRT) nesmetano provođenje kontrole iznjetih činjenica te da sam upoznat da će HRT u slučaju odbijanja, odnosno onemogućavanja HRT-a u provođenju kontrole ponovo me prijaviti, odnosno teretiti za plaćanje RTV pristojbe.

Datum ______

Davatelj izjave (obveznik plaćanja RTV pristojbe)

Vlastoručni potpis __________

Odjava se može izvršiti samo uz potpisanu i ovjerenu Izjavu kod javnog bilježnika koja se dostavlja zajedno sa zahtjevom HRT-u na adresu sjedišta:

* Odjel RTV pristojbe
* Prisavlje 3
* 10 000 Zagreb

Odjava će početi vrijediti s prvim slijedećim mjesecom od datuma ovjere Izjave. Cijena ovjere Izjave kod javnog bilježnika koju sam ja platio je iznosila 46,60 HRK.

Tko nema mogućnosti otići po primjerak “Zahtjeva za odjavu RTV prijemnika” do sjedišta HRT-a iz bilo kojeg razloga može mi poslati e-mail u kojem samo treba zatražiti i ja ću mu ga poslati pa si može doma sam isprintati.

(mail je (....) – ne odgovaram na privatne poruke na facebook-u)

Kao što ste vidjeli u izjavi stoji da morate dopustiti nesmetano provođenje kontrole ili ćete se teretiti ponovo za plaćanje RTV pristojbe. Takvo što možete lagano izbjeći jer Vam nitko bez Vašeg dopuštenja ne može stupiti u dom, donosim članak iz zakona:

Zakonska osnova – Članak 34.

Dom je nepovrediv.

Samo sud može obrazloženim pisanim nalogom utemeljenim na zakonu odrediti da se dom ili drugi prostor pretraži.

Pravo je stanara da on ili njegov zastupnik i obvezatno dva svjedoka budu nazočni pri pretrazi doma ili drugoga prostora. (…) Pretraga radi pronalaženja ili osiguranja dokaza za koje postoji osnovana vjerojatnost da se nalaze u domu počinitelja kaznenog djela, može se poduzeti samo u nazočnosti svjedoka.

Mislite li da će HRT tražiti sudski nalog samo da provjeri da li imate RTV prijemnik onda bi najbolje bilo da niti ne odjavljujete isti!!!

Ukoliko Vam uskoro pošalju novu uplatnicu za RTV pristojbu (što je malo teško za povjerovati) nemojte je platiti već je ignorirajte! Bitno je da imate povratnicu kojom ste odjavili televizor na kojoj se jasno vidi kada je zaprimljena u HRT-u.

Kasnije, ukoliko ne platite, na adresu ćete dobiti opomenu, a kasnije i OVRŠNI PRIJEDLOG, u kojem vam se stavlja na teret da niste platili RTV pristojbu.

Nakon što Vam stigne ovršni prijedlog morate napisati u roku od osam dana PRIGOVOR na ovršni prijedlog. U prigovoru trebate napisati slijedeće: “U zakonskom roku izjavljujem prigovor na naprijed navedeno rješenje o ovrsi budući da sam dana ______ odjavio RTV prijamnik, pa prema tome nemam nikakve obveze plaćati RTV pristojbu.” Uz prigovor doznačiti fotokopiju povratnice od dana kada ste odjavili televizor. I to je to.

ZAPAMTITE:

Nitko nema pravo zapečatiti Vaš televizor u Vašem domu na Vašoj utičnici!

Niti inkasator niti itko drugi bez zakonom predviđenih uvjeta ne može ući u Vaš dom i kontrolirati Vas imate li RTV prijamnik.

NAPOMINJEM:

Ja NE nagovaram nikoga na odjavljivanje RTV prijemnika!

Odgovorno tvrdim da je ovakav način provjeren i DA funkcionira!

Pozdrav svima!

Komentar od: torcazgdubrava @ 2. rujan 2010 12:09
daj ti mali nedojebani debilčeku kličko odprndecaj više ispadaš glup ne znaš provocirat samo si dosadan ekipi aj shvati i ako moš normalno razgovarat ok ako ne odjebi u skoku
Komentar od: marinac @ 2. rujan 2010 12:08
Komentar od: ivomati @ 2. rujan 2010 12:00
to ćemo vidjeti 11-og ko je bolji,ali vi već (kao i uvijek::)tražite alibije unaprijed...Ako pobijedite,onda ste pokazali mrskim neprijateljima kako ste bolji i kako je suđenje bilo super a ako izgubite onda je sudac bio protiv vas,mamić,HNS,amerikanci i vanzemaljci...svi su se urotili protinv velikog ajduka...
fuj...
Komentar od: mala truba @ 2. rujan 2010 12:08
Predsjednik Hajduka uoči utakmice s dinamom na poljudu
KONTRA HTV-a
Joško Svaguša: Prvih 14 minuta derbija igrači će biti u svlačionici
---------------------------------------------------------
da mi je znat jel to on sam smislio ili su mu smjestili?
ako je i on njega, previse je ! cestitajm !
Komentar od: DALMATT @ 2. rujan 2010 12:06
Primal@,ma pusti retaje...šta dica znaju šta je atletika...........to će gledat cili svit.............inače hrt ni to skoro nije prinosila,a tamo neki hanžek je...ala mitinga...da nije došla blanka i tayson...to bi bila seoska zabava.........jrt ne voli kad mora prinost nešto iz splita jer smo u svemu bolji od njih....jad bija i osta........

samo DALMACIJA.............
Komentar od: Grgo12 @ 2. rujan 2010 12:05
30.08.10. Starost: 3 dan(a)
Preklapanja

Potpuno mi je jasno da neki zagriženi navijač nekog do nedavno lokalnog nogometnog kluba može u svojoj neukosti tražiti da se utakmica njegovog kluba prenosi na javnoj televiziji u dvoboju s gradskim „velikim bratom“, a unutar prve nogometne lige (jer je mali klub ušao u tu ligu).

Ima smisla da lokalni navijač, koji nije uspio na vrijeme kupiti ulaznicu i za kojeg ništa drugo ne postoji osim njegovog kluba i, možda, svakodnevnog teškog posla za neku crkavicu, traži tako nešto. Ima smisla da njemu nije jasno zašto prijenosa nema, kad on nije kupio kartu i ne može gledati svoj klub, a ne razumije da javna televizija nije jukebox, a javni interes nije izjednačen s pojedinačnim. Ima smisla da navijač nekadašnjeg drugoligaša pojma nema da interes javnosti iz zakona, naime, nije i neće nikad biti interes pojedinca ili skupine ljudi, ako u isti nije uključen i element informiranosti ili barem šireg kruga ljudi. Da ne spominjem ulogu obrazovanja, u koju nikako ne ulazi broj potencijalnih gledatelja, već isključivo interes javnosti u smislu shvaćanja da nije nogomet jedini sport na svijetu!

Imalo bi smisla potencijalnom navijaču objasniti da je javni interes na javnoj (HTV) televiziji prvenstveno školski program, obrazovni, informativni i slični drugi, koji se financiraju iz pretplate, a ne lokalni jukebox preko kojeg bi neuki pojedinci „birali“ što žele vidjeti u sportu! To donekle doista ima smisla! Ali nema smisla, uvredljivo je, pa i za otkaz kad novinar jednog hrvatskog lista ustanovi da je utakmica jednog do nedavno lokalnog nogometnog kluba protiv gradskog „velikog brata“ važnija od utakmice hrvatske vaterpolske reprezentacije na Europskom prvenstvu! Ili je to konačna potvrda da nam je sportsko novinarstvo konačno otišlo k vragu?

Sljedećih dana svjedočit ćemo višestrukim preklapanjima istinski jakih sportskih događaja, iz nekoliko sportova, baš na ekranu jedino Hrvatske televizije. Niti jedna druga tv s nacionalnom koncesijom nema namjeru trošiti kune za iznimno skupe sportske prijenose, jer im je – logično – draže da se svekoliko hrvatsko pučanstvo obruši na HTV i pokušaj da se u programu pokažu vrhunske vrijednosti svjetske košarke i atletike, europskoga vaterpola, te reprezentativnog i inog nogometa. Samo na HTV-u!?

Navijač do nedavno drugoligaškog kluba je potpuno nezaintresiran za atletiku, košarku, vaterpolo, ali samo u tom terminu, samo tu večer kad igra njegov klub, već sutra mu smeta zašto umjesto košarke u kojoj nema Hrvatske ne gledamo vaterpolo u kojem također nema Hrvatske? Ona druga skupina „gledatelja iz Zadra“, koji na košarkaške utakmice ne idu ni kad su im pod nosom, kao nedavno, bune se jer iste te utakmice iz Zadra, pa niti neke iz Turske ne prenosimo na ekranu? Smeta im, nekolicini, dakako i sva sila drugih „glupih“ sportova kao što je to atletika, iako baš u atletici imamo čak dvije europske prvakinje, a sve atletski supervrijedno idućeg tjedna se događa u Zagrebu i Splitu, ali – zašto nema engleskog ili španjolskog nogometa u tom terminu...?


I tako unedogled. U Splitu netko namjerno indoktrinira mahom mlađe Splićane da je HTV „protivnik Hajduka“, a to znači i „svega splitskoga“, ne bi li na račun jeftine računice stvorio bazu za stalno i neprekidno nezadovoljstvo svime što u startu ima predznak zagrebačkoga, što implicira političke impresije. Cilj je takve prljave kampanje, osim moguće pozitivne političke završnice, vrlo uskogrudan i prepoznatljiv, u svijetu već iskorišten, ali u našim primitivnim okružjima i te kako učinkovit, pa je stvarno vrijeme da se raskrinkaju doušnici i mutikaše! Naime, u trenutku kad trenutačno posrnula kabelska, djelomično i TV postaja ulazi na hrvatsko tržište preko kabla, a istodobno gubi svoje pozicije u zemljama gdje je, navodno, jako dobro poslovala, što je bolje nego napasti „domaćina“ s ovakvim primitivnim štosevima, vezanim za lokalpatritizam, odnosno prozvati za sve grijehe glavnu TV kuću koja JEDINA prenosi kakav-takav sport, ne bi li ta nova agencija, postaja ili kuća „osvojila“ novo tržište?
Ma, znate o kome pišem.
Kolumna Jure Ozmeca na stranicama nacionalne dalekovidnice koju mi plačamo!
Komentar od: grunf @ 2. rujan 2010 12:04
Primal@

a mogu li papelitosi?

Komentar od: ivomati @ 2. rujan 2010 12:00
kličko, pa niti derbi nije više zanimljiv. znaš kako to izgleda kada agregat dođe u split. Jedino je pitanje da li će uputiti udarac u okvir gola ili ne
Komentar od: @ 2. rujan 2010 12:00
Šta bi postigao time da zadimiš cili Poljud i da kamere ne mogu snimati atletiku!

Pa samo bi cili svit koji gleda pomislia kakvi retaji žive u tome Splitu!

To nema veze s mozgom i nadam se da se neće dogoditi!

Jer takve gluposti i sramote nam nisu potriba nikako!
Komentar od: dioniz @ 2. rujan 2010 11:59
uči svagi uči...vidi se da se čovik trudi i da sluša savjete puka...da je još imat muda pa cili NO neka priđe u status OBNAŠATELJA DUŽNOSTI
Komentar od: Dite Dalmacije @ 2. rujan 2010 11:55
O0O0O0OO0 OO0OOO000OO0
Komentar od: H1911 @ 2. rujan 2010 11:54
RADUJEM SE JA
Komentar od: grunf @ 2. rujan 2010 11:54

pozdrav

pustimo balun nakratko
to se ionako triba prenosit da se vidi kad nakantamo deGenerator

bija bi đir da na ovon kontinentalnom kupu u atletici
krene Aida sa sjevera
a onda ''istok poludi'', ''zapad u napad''

i onda zapalit 150 bengalki na svim tribinama, tako da kamere ništa ne mogu snimit na terenu
naravno, ne bacati bengalke u teren i ne hukati crnoputim atletičarima:-)

Komentar od: @ 2. rujan 2010 11:53
Bravo Svagy !!!.....dosta podcjenjivanja !!!
Komentar od: DALMATT @ 2. rujan 2010 11:53
HAHA da koga zanima hajduk....pa gledanost mu je duplo bolja od agregata,a i ti šta ka gledaju agregat samo lažu..............
Komentar od: Dite Dalmacije @ 2. rujan 2010 11:52
BIT ĆE PEČENJA
Komentar od: H1911 @ 2. rujan 2010 11:52
AAAAAAAAA AAAAAAAAAA
Komentar od: fumar @ 2. rujan 2010 11:52
družijanić darko jeba je
sa molhavim k.... marković vlatko
a ti im kličko liži šupak
ako ti je malo pocucaj ga kompletnoj ekipi iz max šume
Komentar od: fažol @ 2. rujan 2010 11:51
-EVO JEDAN PRIGODAN DIJALOG BAŠ ZA OVU TEMU-

Dijalog oca i sina:

-Tata, za koga ti navijaš?
-Za Dinamo sine.
-A je li Dinamo bolji od Hajduka?
-Jeste, naravno sine.
-Znači Dinamo ima više titula, jel' da tata?
-Ovaaj, pa ne baš. Hajduk ima 17, a Dinamo 16.
-Ali mi smo stariji od njih, zar ne tata?
-Zapravo,Hajduk su osnovanli Splitski studenti 1911, dok je Dinamo osnovala KPJ 1945.
-Ali Dinamo je dao više reprezentativaca od Hajduka, zar ne tata?
-Ustvari, ne.Hajduk je dao puno više reprezentativaca kroz povijest, a dva igrača su mu čak igrala za reprezentaciju svijeta!
-Ali Dinamo je dao najboljeg igrača i trenera?
-Pa, Tomislav Ivić i Bernard Vukas se smatraju najvećim trenerom i igračem na ovim prostorima.
-Ali Dinamo je nanio najveći poraz Hajduku od 6:1?
-Da to je istina, ali oni su Dinamo pobijedili sa 0:6 i to na Maximiru.
-Mislim tata da je više Hajdukovaca igralo u Partizanu i Zvezdi!
-Sine samo je Beara igrao u Zvezdi dok su Glaser, Bobek, Zebec, Z.Čajkovski i B. Belin igrali u Partizanu, a Janjanin, Ivković, B. Cvetković, G.Jurić, Prosinečki i Bračun u Zvezdi.
-Ali većina Hrvata ipak navija za Dinamo, zar ne tata?
-Paaa, sine, po svim statistikama, za Hajduk navija oko 40% a za Dinamo 35%.
-Znači Hajduk ima više titula, stariji je klub, dao je više reprezentativaca i više ljudi navija za njega. Ali mi sigurno imamo ljepši stadion, zar ne tata?
-Paaa, ne. Poljud je 1980 bio jedan od najljepših stadiona u Europi a i danas je među ljepšima u južnoj Europi prima oko 35 000 gledalaca, dok je Maximir i sam znaš kakav.
-Tata a kako stojimo sa uspjesima u Evropi?
-Pa sine Hajduk je igrao polufinala i četvrtfinala kupa uefa, te četvrtfinala lige prvaka, dok smo mi osvojili nekakav pazarski kup!
-Ali ipak su naši navijači bolji, jel da tata?
-Naravno sine, naši BBB su najbolji.
-A zašto smo se tako nazvali?
-Paaa znaš, nismo mi sebi dali taj naziv, već su nas tako nazvali navijači Hajduka.
-Hmmm tata, ali zato je naša grupa starija i poznatija, jel?
-Ne baš sine, oni su najstarija navijačka grupa u Evropi i osnovani su daleke 1950 i njihovom navijanju, bakljadama i koreografijama nema premca, dok smo mi osnovani 1986 i jedva nas se skupi 1000 na tribini.
-Ali nas ima više na utakmicama, jeli tata?
-Paaa ne, ove sezone Hajdukui dolazi prosjećno 20 000 ljudi na utakmice, a nama oko
2500.
-Dobro tatice ali zato je njihov grad puno veći pa ih zato i ima najviše!
-Ma ne sine, njihov grad je 5 puta manji od našeg.
-E tata tata, oni sigurno iza sebe imaju sudačku organizaciju, HNS i propagandu?
-Zapravo sine, većina sudaca je iz sjevernog dijela Hrv te je dobra s našim podpredsjednikom, dok je šef HNS-a bivši Dinamovac, a i HRT je u Zagrebu te ga vode Dinamovci!
-Čekaj da vidim da li sam te razumio tata, Hajduk je stariji, dao je više poznatih igrača i trenera, navijači su mu stariji i bolji, ima više titula i uspjeha u Evropi, iza njih ne stoje sudci, ni HNS, ni propaganda, imaju ljepši stadion, više navijača, a naziv naših navijača nije naš, već su nam ga dali Hajdukovi navijači koji su takođe i brojniji na utakmicama?
-Paaaaa, tako nekako sine.
-Ovaj, tata.... kupi mi Hajdukov dres ! ! !
Komentar od: Dite Dalmacije @ 2. rujan 2010 11:51
PURGER SE DERE
Komentar od: H1911 @ 2. rujan 2010 11:50
4 PURGERA
Komentar od: fažol @ 2. rujan 2010 11:50
-EVO JEDAN PRIGODAN DIJALOG BAŠ ZA OVU TEMU-

Dijalog oca i sina:

-Tata, za koga ti navijaš?
-Za Dinamo sine.
-A je li Dinamo bolji od Hajduka?
-Jeste, naravno sine.
-Znači Dinamo ima više titula, jel' da tata?
-Ovaaj, pa ne baš. Hajduk ima 17, a Dinamo 16.
-Ali mi smo stariji od njih, zar ne tata?
-Zapravo,Hajduk su osnovanli Splitski studenti 1911, dok je Dinamo osnovala KPJ 1945.
-Ali Dinamo je dao više reprezentativaca od Hajduka, zar ne tata?
-Ustvari, ne.Hajduk je dao puno više reprezentativaca kroz povijest, a dva igrača su mu čak igrala za reprezentaciju svijeta!
-Ali Dinamo je dao najboljeg igrača i trenera?
-Pa, Tomislav Ivić i Bernard Vukas se smatraju najvećim trenerom i igračem na ovim prostorima.
-Ali Dinamo je nanio najveći poraz Hajduku od 6:1?
-Da to je istina, ali oni su Dinamo pobijedili sa 0:6 i to na Maximiru.
-Mislim tata da je više Hajdukovaca igralo u Partizanu i Zvezdi!
-Sine samo je Beara igrao u Zvezdi dok su Glaser, Bobek, Zebec, Z.Čajkovski i B. Belin igrali u Partizanu, a Janjanin, Ivković, B. Cvetković, G.Jurić, Prosinečki i Bračun u Zvezdi.
-Ali većina Hrvata ipak navija za Dinamo, zar ne tata?
-Paaa, sine, po svim statistikama, za Hajduk navija oko 40% a za Dinamo 35%.
-Znači Hajduk ima više titula, stariji je klub, dao je više reprezentativaca i više ljudi navija za njega. Ali mi sigurno imamo ljepši stadion, zar ne tata?
-Paaa, ne. Poljud je 1980 bio jedan od najljepših stadiona u Europi a i danas je među ljepšima u južnoj Europi prima oko 35 000 gledalaca, dok je Maximir i sam znaš kakav.
-Tata a kako stojimo sa uspjesima u Evropi?
-Pa sine Hajduk je igrao polufinala i četvrtfinala kupa uefa, te četvrtfinala lige prvaka, dok smo mi osvojili nekakav pazarski kup!
-Ali ipak su naši navijači bolji, jel da tata?
-Naravno sine, naši BBB su najbolji.
-A zašto smo se tako nazvali?
-Paaa znaš, nismo mi sebi dali taj naziv, već su nas tako nazvali navijači Hajduka.
-Hmmm tata, ali zato je naša grupa starija i poznatija, jel?
-Ne baš sine, oni su najstarija navijačka grupa u Evropi i osnovani su daleke 1950 i njihovom navijanju, bakljadama i koreografijama nema premca, dok smo mi osnovani 1986 i jedva nas se skupi 1000 na tribini.
-Ali nas ima više na utakmicama, jeli tata?
-Paaa ne, ove sezone Hajdukui dolazi prosjećno 20 000 ljudi na utakmice, a nama oko
2500.
-Dobro tatice ali zato je njihov grad puno veći pa ih zato i ima najviše!
-Ma ne sine, njihov grad je 5 puta manji od našeg.
-E tata tata, oni sigurno iza sebe imaju sudačku organizaciju, HNS i propagandu?
-Zapravo sine, većina sudaca je iz sjevernog dijela Hrv te je dobra s našim podpredsjednikom, dok je šef HNS-a bivši Dinamovac, a i HRT je u Zagrebu te ga vode Dinamovci!
-Čekaj da vidim da li sam te razumio tata, Hajduk je stariji, dao je više poznatih igrača i trenera, navijači su mu stariji i bolji, ima više titula i uspjeha u Evropi, iza njih ne stoje sudci, ni HNS, ni propaganda, imaju ljepši stadion, više navijača, a naziv naših navijača nije naš, već su nam ga dali Hajdukovi navijači koji su takođe i brojniji na utakmicama?
-Paaaaa, tako nekako sine.
-Ovaj, tata.... kupi mi Hajdukov dres ! ! !
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 11:49


Daj te Bećiraje, Rukavine, Tomečake i ostale hrabre isprid 35.000 ...

Ostavite nadu na rotoru ili Plesu ...

AJMO BIJELI ALE .....


Komentar od: kličko @ 2. rujan 2010 11:47
...Nakon što je prijenos iz Rumunjske bio SAMO na Novoj tv??? SAMO...Pa novinarčiću tupavi utakmica se može prenositi SAMO na jednoj televiziji ovisno o tome tko je platio TV prava. Što je trebala bit i na HTV-u,RTL-u,TV Jadran...Ne kužim. HTV je režimska tvorevina ali utakmicu Splita i Hajduka nisu mogli prenosit jer je u isto vrijeme bilo svečano otvorenje Europskog prvenstva u vaterpolu. Iako da je prvak igrao vjerujem da bi našli prostora. Koga zanima sraz drugoligaša i vječitog drugog na tablici. Seoska zabava.

SVETINJA
Komentar od: vespa @ 2. rujan 2010 11:47
tko još plaća preplatu? preplatu nemorate plaćati! postoji legalan način neplaćanja!
p.s
poserem se na sve šrto plaćaju hrt preplatu!
Komentar od: Dite Dalmacije @ 2. rujan 2010 11:46
2 REDA KOKSA...
Komentar od: H1911 @ 2. rujan 2010 11:45
POTPALJUJEM JA
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 11:45


Livaja i Mrky goli ulaze s transparentom "Danko puši"
Anas i Tomasov gađaju cilu utakmicu kameru HTV-a uz aut liniju (valjda će je pogodit)
Dica bacaju balun na onu iza branke kad ga vraćaju na teren
Svaki igrač po jedan žuti karton, skinit gaće i pokazat golu guzicu kod gola
Trtu sist do Baloga



Komentar od: Dite Dalmacije @ 2. rujan 2010 11:44
VISOKE PEĆI....
Komentar od: meleda @ 2. rujan 2010 11:42
Iskreno svaka cast svagusa !!! Treba pokazat muda ovoj bagri purgerskoj i nikako ne posustat jer nas jebu ko male majmune, neka vide da to vise necemo trpit !!! A onda jos zgazit dinama i sve ko Bog !!!
HZV
Komentar od: H1911 @ 2. rujan 2010 11:42
Komentar od: ante73 @ 2. rujan 2010 11:40

ko i9m je kriv kad se ne znaju zauzet za sebe
Komentar od: prixy79 @ 2. rujan 2010 11:42
mislin da je vrime i za udrit bojkot Hns-u priko reprezentacije kad dođu na prijateljsku s norveškon u split, i gledat ih na staron placu....!!!!!!!! (e jesu se razbahatili)

heheheh
Komentar od: IST1ST @ 2. rujan 2010 11:41
ponekad iz revolta triba tako nesto i napraviti ali NE RECI cilome svitu neka svi znaju kako i zasto?! to van je isto ka' kad jedan igrac u igri faulira drugoga, prodje nekaznjeno i sad ovaj faulirani kaze su'cima i igracima na terenu: "e sad cu ja njega prvom prilikom"?! zna se kako se to radi. neka svagi pita svoje igrace ako nezna.
ne more mi bit.
Komentar od: ante73 @ 2. rujan 2010 11:40
da su pametni isto bi napravili i šibenik i cibalija jer se ni njihovi nastupi u evropi nisu prenosili
Komentar od: baracocula @ 2. rujan 2010 11:38
H191-covik ni normalan.
Komentar od: H1911 @ 2. rujan 2010 11:38
HNS nam ne može ništa

možemo reć da je subi pukla špigeta i da nismo mogli nać drugu
a znate kako on brani sa falinkom na kopački :))))))
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 11:37

Ovako mora biti:

http://www.youtube.com/watch?v=Gk-ZqPwfySk&feature=related

VISOKE PEĆI ....


Komentar od: dalmatinac1985 @ 2. rujan 2010 11:36
Ajde peci kifliće a Hajduk daj ljudima koji za njega žive.
Iako bolje i ti nego Štimac...
Komentar od: Dite Dalmacije @ 2. rujan 2010 11:33
AJMO BIJELI ALE
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 11:31


AJMO BIJELI ALE ... GAZITE PURGERE


Komentar od: Dzokica_Pritiskovic @ 2. rujan 2010 11:30
Izbacit ce nas Markovic iz lige.

Podrzavam u potpunosti inicjativu, svaku koja je protiv zagrebackih govana na celu s HRT i HNS-om, nadam se da imaju utjecaj pa da odbiju prenos HRT-a s Poljuda.

Nadam se da ce sta prije Hajduk osnovat povjerenstvo koje ce izvojit sve sporne situacije na stetu Hajduka u derbijima s Dinamom, a poslje iz svih utakmica koje su ikad odigrane u HNL i poslat ih UEFI, da vide kako HNS vodi HNL i kako Dinamo osvaja naslove prvaka.
Komentar od: kakogod @ 2. rujan 2010 11:30
oće li neko objasnit ovome blenti šta su opravdani razlozi, a šta dišpet? zbog maloumnosti ovoga kretena riskiramo tri boda... ili je ovo samo opravdanje za neuspjeh u derbiju.
majmune, ajde ća, ne sramoti nas i ne čini štetu više.
Komentar od: baracocula @ 2. rujan 2010 11:29
KAKO VRIMENSKE ZONE USKLADIT?oli ce spavat sa sucen?............SVAGUSA NE SERI NEGO POZOVI NA NEPLACANJE HRT-a,ako jemas muda.
Komentar od: spadalo29 @ 2. rujan 2010 11:29
Evo sam se htio malo raspisat o Svaguši, no na Indexu me icytower@ preduhitrio :-)) pa prenosim dijelove njegovog teksta:

''Svaguša neciviliziranim ponašanjem neprestano narušava ugled kluba i njegovu časnu tradiciju.9. Očuvanje ugleda i tradicije kluba.– Iznos od 5 milijuna eura od transfera Kalinića, Svaguša je oročio kod Zagrebačke banke čiji su on i Kerum, preko svojih privatnih tvrtki, korisnici, a ne kod Splitske banke koja je sponzor kluba.8. Sprječavanje sukoba interesa u Hajduku.– Kako Svaguša može biti neovisan kad je postavljen na temelju političkih i privatnih utjecaja...7. Neovisnost upravljanja Hajdukom.– Pravo pitanje je koji je od njegovih slučajeva kršenja zakona više narušio ugled i dostojanstvo kluba. U ožujku 2006., nakon napada na Bonačića, bio je na obavijesnom razgovoru kao menadžer nogometaša Mate Selaka, u listopadu 2007. pravomoćno je OSUĐEN ZBOG IZRABLJIVANJA RADNIKA, u studenome 2009. izrečena mu je novčana kazna zbog BESPRAVNE GRADNJE na Zvončacu...6. Moralnost i zakonsko nekažnjavanje.– (+BROJNI PROMETNI PREKRŠAJI) Svaguša je u svoj model stihijskog upravljanja uveo samo jedan sustav – sustavno izbjegavanje dugoročnih razvojnih ciljeva u svrhu prevencije vlastita neuspjeha.5. Odgovornost u ostvarivanju sportskih i poslovnih ciljeva.– O kakvoj zakonitosti i transparentnosti uopće može biti govora kad čelni čovjek Društva u manje od godinu dana iznosi potpuno različite financijske pokazatelje...4. Zakonitost i transparentnost u poslovanju Hajduka.– Svaguša se voli javno pohvaliti da za rad u klubu ne prima nikakvu naknadu i da plaću zarađuje u svojoj firmi što samo dokazuje nerazumijevanje ove odredbe.3. Potpuni profesionalizam vodstva.više od godinu dana mandata Svagušine uprave.St Jasno definiranu i javno prezentiranu viziju i strategiju kluba nemamo ni nakon2. Vizija i strategija razvoja.– Kakav bi to Pravilnik tolerirao predsjednika Uprave sa srednjom turističko-ugostiteljskom školom, s nula dana radnog staža u sportskoj industriji...?1. Stručnost kao temeljni preduvjet za obnašanje svih dužnosti u Hajduku.
Popis obrazloženja zbog čega ne Svaguša''

JE LI VAM SADA JASNIJE ŠTA MOŽETE OČEKIVATI OD TAKVOG (S)TVORA?
Komentar od: Torcida1965 @ 2. rujan 2010 11:28
evala!

konacno jedna prava ideja i reakcija,samo da je izvede do kraja.

BOJKOTIRAT GUBU CIGANSKU!!!

HZV!!!!!!!!!!!!!!
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 11:27

Sudit će Marković ... ka i do sada ... svaku

Ajmo mi doć, onako 35.000 ... pa ko sudi da sudi ... ko prenosi da prenosi ...

Samo da mi ne kasnimo na balun ...

Najbitnija utakmica sezone ... Agregat Z. ... pobić 4 boda ...

Komentar od: arsenik @ 2. rujan 2010 11:26
A ti Danko popuši onoj debeloj svinji Blažičku a poslije obojica
redalicu na Maminja...
Komentar od: T(Dbk) @ 2. rujan 2010 11:24
Tko će sudit?
Komentar od: arsenik @ 2. rujan 2010 11:23
Bas me zanima oče li Svagi ostati dosljedan ili če opet svirat k....
Triba već jednon pokazat zube i reč dosta je bilo lopovluka,namištanja i Mamičeve anarhike...
Isto tako triba podnit zahtjev HNS-u da se povuče ono smeče Vrbanović iz Uefe iz dobro nama znanih razloga kao i Vlajčević
produžena ruka brače lopova....
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 11:23


a tih 14 minuta će ZGTV popuniti sa kupom Agregat Marić vs Hajduk 3:0 ...


Komentar od: realist_st @ 2. rujan 2010 11:22
meni neće bit teško čekat na tribini 14 min. utakmicu :)))
Komentar od: 0:0 @ 2. rujan 2010 11:21


ma boli njih kita za tih 14 minuta ... je će im upropastit shemu ... kasnit će vijesti i vijesti iz kulture ... bolje neka Livaja i Mrki uđu ka goli strikeri kad je Agregat u kontri s transparentom "Danko puši ga"

Komentar od: Ante1234 @ 2. rujan 2010 11:17
Kako se uznemirio Danko Družijanić.

On je istinski mjerodavan da kaže da ovakav potez nije u ničijem interesu.

Ovo je prilično dobra ideja da se na vrlo jednostavan i učinkovit način brzo prenese poruka cijeloj javnosti.

Ovakva poruka će biti puno snažnija i upečatljivija nego pisanje proglasa sa uvijek istim i već pomalo izlizanim sadržajem.


Komentar od: @ 2. rujan 2010 11:13
...a zakasnite li...
četvrtak, 09.02.2012.

Hajduk 100 godina Foto

Hajduk Barcelona utakmica
Hajduk Barcelona

Anketa

Pratite li Europsko prvenstvo u futsalu?


Pošalji Rezultati

Europa digital mreža: Autoklub | Cafe.hr | Centar Zdravlja | Crochef.com | Dubrovački vjesnik | GameLand | Globus | Gloria | Gloria Shop | Gorila | Igralica | Jutarnji list | Jutarnji klub | Jutarnji nekretnine | Lektire | MojFaks | MojKvart | Moj spoj | Moja edukacija | Neon | Otvoreno more | Ptičica | Punkt | Slobodna Dalmacija | Sportske novosti | Stilist | Šibenski list | Teen | Teen.hr | Teen385 | Vita | Životopis | Znanost.com | MediaPoint | KlikniMO.hr | WAZ: Der Westen |