StoryEditorOCM
Hrvatskapreskupi selfie

Splićaninu "promočio" mobitel na Bačvicama: Već pola godine je u servisu, a Vip mi šalje račune

Piše PSD.
6. veljače 2015. - 22:50

Naš sugrađanin Željko Đeldum (26) već šest mjeseci vodi tešku bitku s “Vipnetom”, proizvođačem mobitela “Samsungom” i ovlaštenim serviserom “Agramom”.

Mobitel Samsung Galaxy S5, koji je mladić u svibnju 2014. uzeo uz dvogodišnju pretplatu, pokvario se nakon dva mjeseca, i to je jedina činjenica oko koje se svih četvero sudionika s početka priče slažu.

– Mobitel se pokvario prošlog srpnja, kad sam na Bačvicama na pola metra dubine snimao selfie. U specifikacijama uređaja piše da je vodootporan do pet metara dubine, a to očito nije točno jer se nakon dodira s morem počeo pregrijavati, a ekran se zacrnio. Mobitel koji ima garanciju na dvije godine predao sam u “Vipnetov” centar u Marmontovoj, ali službenica koja ga je zaprimila nigdje u nalogu nije napisala da po...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 18:25