Slobodna Dalmacija

Povratak na naslovnicu

SMS komentar pošaljite na 666555 sa ključnom riječi SLD, (3,72 kn/sms).

Bandiću u vikendici kraj Samobora našli tajnu kolekciju slika. Sad se s njima napokon može - slikat. Trogiranin

Detalji o usluzi >

SMS komentar pošaljite na 666555 sa ključnom riječi SLD, (3,72 kn/sms).

Bandiću u vikendici kraj Samobora našli tajnu kolekciju slika. Sad se s njima napokon može - slikat. Trogiranin

Detalji o usluzi >

Šibenik

Objavljeno 07.06.2013. u 20:27

turistička zajednica stvara novi vizualni identitet

Panoi "Srce Dalmacije" na sto lokacija u Hrvatskoj

Kao medij komunikacije, uz web stranicu i društvene mreže, Turistička zajednica Rogoznice odabrala je i jumbo panoe
Završena je prva, pripremna faza procesa stvaranja prepoznatljivog brenda Rogoznice. Novim sloganom “Rogoznica srce Dalmacije” pozicioniraju se lokacija i novi vizualni identitet. Kao medij komunikacije, uz web stranicu i društvene mreže, odabrani su i jumbo panoi, pa će tako novi vizualni identitet Rogoznice tijekom lipnja biti prezentiran na više od sto lokacija diljem Hrvatske.

- Sastavili smo strateški komunikacijski plan promotivnih aktivnosti, utvrdili kratkoročne i dugoročne ciljeve, kao i metode s kojima bi se ti ciljevi trebali ostvariti. Slogan je proizišao iz geografskog položaja Rogoznice upravo u središtu dalmatinske obale. To je, inače, najistureniji dio hrvatskog kopna koji zadire duboko u Jadransko more i koji razdvaja sjeverni i južni Jadran. Zbog takvog položaja rogozničko područje ima specifiču klimu. Naime, na mitskom rtu Planke sudaraju se klime, vjetrovi i morske struje, upravo tu se za prevlast bore bura i jugo - objašnjava Mario Mladinić, direktor Turističkog ureda.

Desetljećima Rogoznica nije koristila svoje specifične zemljopisne prednosti. Malo je poznato da općina Rogoznica ima više od 50 kilometara obalne crte, da ima zanimljivu povijest isprepletenu antičkim legendama, ali i nedovoljno istraženim arheološkim lokalitetima. Turistička zajednica odlučila je sve te prednosti i specifičnosti iskoristiti u brendiranje destinacije, a realizacija projekta - ističe direktor TZ-a - trajat će najmanje dvije godine.

- Svojim položajem Rogoznica je savršena lokacija, odlična ishodišna točka za sve izlete u užoj i široj okolici, odlična je ishodišna točka i na moru, jer uz svoju izvanrednu lokaciju ima i najsigurniju luku na Jadranu - ističe direktor Mladinić.

Agresivna kampanja rogozničke Turističke zajednice rezultirala je izvrsnom predsezonom, dobre rezultate nisu omeli ni kiša ni hladno vrijeme. U travnju je zabilježen porast od 28 posto noćenja više nego lani, a u svibnju oko pet tisuća noćenja, što je u usporedbi s prošlom godinom veliki porast od 77 posto. Od stranih gostiju daleko najbrojniji su bili Nijemci s udjelom od čak 46,6 posto, slijede Poljaci s 8,3 posto, Englezi sa 6,6 posto, a Austrijanci s 5,4 posto.

Oko 24 posto noćenja ostvareno je u hotelima koji bilježe porast od 41 posto u odnosu na prošlu godinu, dok je privatni smještaj u kućanstvima (sobe, apartmani, kuće za odmor) s udjelom od 76 posto ostvario porast od čak 50 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

TEKST I FOTO: VEDRANA STOČIĆ



Komentari Morate se prijaviti da biste komentirali članak.

Komentar od: Britva | Komentirano: 8. lipanj 2013. 9:56
VEDRANA - JUMBO - JUMBO -