Taj svoj stav čelnici sedam bračkih općina i grada Supetra uputili su na adresu Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, koje je iniciralo javnu raspravu o mogućoj racionalizaciji obalnog putničkog pomorskog prijevoza.
Od 56 linija, rentabilno je njih samo pet, a najfrekventnija trajektna dalmatinska pomorska ruta Split-Supetar po mnogočemu prva je na ljestvici po profitabilnosti. Noćna linija je zaživjela među Bračanima jer im omogućuje posjete koncertima i kinopredstavama, predavanjima te odlazak na sportske utakmice i priredbe. Bez noćne linije svega toga bi bilo osjetno manje, jer bi, u protivnom, trebali prespavati u Splitu, što je dodatni trošak, a ovako linija koja u ponoć polazi iz Splita omogućuje Bračanima povratak na njihov “škoj”.
Njezino ukidanje značilo bi korak natrag u kvaliteti življenja na Braču. Zahtjev s Brača je da se kao državna sezonska linija kategorizira brza katamaranska linija Split-Postira-Pučišća-Povlja, i to dva puta tjedno u razdoblju od sredine lipnja do sredine rujna. Nadalje, podržana je izmjena brzobrodske linije Split-Milna-Rogač u državnu liniju, s time da se poveća kapacitet plovila sa 150 na 250 mjesta.
IVICA RADIĆ