Željko Krnić na čelo “Prometa” došao je 1. ožujka, a “timun” javnog prijevoznika preuzeo je možda u najgorem trenutku od osnutka tvrtke, jer se nagomilani problemi desetljećima nisu rješavali.
S njim smo se u našem razgovoru dotaknuli najvažnijih pitanja za javno poduzeće koja se tiču novog plana restrukturiranja, razgovora s ostalim suvlasnicima, nabavke novih autobusa...
U kojoj je fazi izrada novog plana restrukturiranja tvrtke? Kada će biti gotov i hoće li biti smanjenja broja zaposlenih, povećanja cijena karata ili parkinga?
- Plan restrukturiranja u završnoj je fazi i smatramo da ga je preuranjeno komentirati, kao i njegove mjere. No, sa sigurnošću možemo potvrditi da povećanja cijene karata neće biti. S ostalim suvlasnicima u svakodnevnom smo kontaktu i u kva...
S njim smo se u našem razgovoru dotaknuli najvažnijih pitanja za javno poduzeće koja se tiču novog plana restrukturiranja, razgovora s ostalim suvlasnicima, nabavke novih autobusa...
U kojoj je fazi izrada novog plana restrukturiranja tvrtke? Kada će biti gotov i hoće li biti smanjenja broja zaposlenih, povećanja cijena karata ili parkinga?
- Plan restrukturiranja u završnoj je fazi i smatramo da ga je preuranjeno komentirati, kao i njegove mjere. No, sa sigurnošću možemo potvrditi da povećanja cijene karata neće biti. S ostalim suvlasnicima u svakodnevnom smo kontaktu i u kva...