Slobodna Dalmacija

Povratak na naslovnicu

SMS komentar pošaljite na 666555 sa ključnom riječi SLD, (3,72 kn/sms).

Spektakl u Međugorju! Vide li oni poplavljene kuće? A da malo pripomognu? Ogorčeni Splicanh

Detalji o usluzi >

SMS komentar pošaljite na 666555 sa ključnom riječi SLD, (3,72 kn/sms).

Spektakl u Međugorju! Vide li oni poplavljene kuće? A da malo pripomognu? Ogorčeni Splicanh

Detalji o usluzi >

Auto moto

Objavljeno 28.03.2013. u 12:37

auto-moto salon od 6. do 14. travnja

30 brendova na splitskoj paradi oktanskih noviteta

Prošle je godine, tijekom salona, na licu mjesta prodano dvanaest automobila / CROPIX
Prodajni centar City Center One u Splitu u travnju će, po drugi put, ugostiti manifestaciju Auto-moto salon, koju s Centrom zajednički organizira Slobodna Dalmacija. Tom će prilikom biti izložen velik broj noviteta automobilskih i motociklističkih brendova koji se prodaju na ovim prostorima.

Riječ je o jedinstvenoj manifestaciji ovakvog tipa u Hrvatskoj, koja je prvi put organizirana u travnju prošle godine, pri čemu je polučila veliki uspjeh. Tijekom sedam dana sajam je obišlo više od 150.000 posjetitelja koji su razgledali izložene novitete, te zainteresirani na licu mjesta ugovarali kupnju novog vozila. Tada su izlagači prodali 12 automobila, što je bio odličan rezultat.

Upoznavanje s presretačima

Ovogodišnji Auto-moto salon trajat će duže od prošlogodišnjeg, počinje 6. travnja, a završava 14. travnja, što znači da će posjetitelji, kojih bude veliki broj i iz okolice Splita, uz radne dane imati na raspolaganju dva vikenda za razgledavanje oktanskih noviteta. O rastućem interesu za sajam automobila i motocikala svjedoči i podatak kako će na drugom auto-moto salonu sudjelovati 16 izlagača s 30 brendova, dok je lani bilo prisutno devet tvrtki.

Lani su u prodajnom centru City Center One u Splitu svoja vozila izložili Autokuća Kovačić, Autocommerce, Autokuća Gašperov, GT Automobili, Porsche Inter Auto, ATT Suzuki, KIA Prizmić, Autocentar Ivančić te Piaggio. Tada su predstavljeni pojedini modeli Audija, Fiata, Lancije, Alfa Romea, Jeepa, Renaulta, Dacije, Nissana, Porschea, Volkswagena, Škode, Seata, Suzukija, Kije, Citroena, Vespe, Piaggia, Moto Guzzija, Aprilije, Scarabea, Gilere i Derbija.

Osim toga organizirane su dodatne edukativno-informativne aktivnosti u suradnji s partnerima salona, primjerice MUP-om, HAK-om, 4. gardijskom brigadom, BMW motoklubom... U suradnji s MUP-om prikazivani su edukacijski filmovi o sigurnosti u prometu školarcima, posjetitelji su se upoznavali s policijskim presretačima i vozilima za očevid. MUP je tom prilikom zainteresiranim posjetiteljima omogućio uvid u broj kaznenih bodova.

Budući da će ovogodišnji Auto-moto salon trajati punih devet dana, dakle jedan vikend više nego lani, očekuje se i veći broj posjetitelja od prošlogodišnjih 150.000. Organizatori ističu kako su izlagači već lani prepoznali vrijednost i značenje ovakve manifestacije koja se organizira jedino u Splitu, i to samo mjesec dana nakon jednog od najutjecajnih i najboljih europskih autosalona, onog ženevskog, gdje dođu izlagači iz cijeloga svijeta.

ZDRAVKO JURIČKO

Mercedes, Toyota, Volvo

Na drugom Auto-moto salonu u Centeru City One bit će predstavljeni noviteti 16 izlagača koji zastupaju 30 brendova iz domene autoindustrije. Izlagači su: Audi centar Kovačić (Audi), Autocommerce (Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Jeep), AK Čondić (Toyota), AC Škojo (Mercedes), PSC Dalmacija (Opel i Chevrolet), Porsche Inter Auto (Volkswagen, Škoda i Seat), Damor (Volvo), Hyundai auto Zagreb (Hyundai), ATT (Suzuki), “Kongova garaža” (Harley-Davidson), Promoto (Piaggio), Pribudić i Borčić (Yamaha) te Global Plus.