Slobodna Dalmacija

Povratak na naslovnicu

SMS komentar

Žužul škarta Bellea. Neka ga sad Hajduk dovede ka veliko pojačanje, pa će nakon tri miseca raskinit ugovor. Dino, Spinut

Kako poslati komentar

Šibenik

Objavljeno 06.07.2010. u 17:01

Nekadašnje važno željezničko čvorište u potpunoj prometnoj blokadi

Dalmatina ih zaobišla - od brze ceste ništa

Knin godinama čeka izgradnju brze ceste Knin – Drniš – Šibenik, za koju se ne zna hoće li uopće i kada biti izgrađena, autocesta je zaobišla kninski kraj, a Zvonimirov grad nema niti kvalitetan spoj na autocestu

Gradska uprava Knina i lokalni HSP još nisu pronašli zajednički jezik oko organiziranja posebne sjednice Gradskog vijeća o gospodarstvu, što su pravaši predložili još prije nekoliko mjeseci. Vijećnik HSP-a Zoran Radak zamjera gradskim vlastima neodržavanje tematske sjednice, na kojoj bi se trebalo konstatirati kakvo je stanje gospodarstva u Kninu i kakve su mu perspektive.

Upozorio je i na iseljavanje sve većeg broja ljudi iz Knina. Gradonačelnica Josipa Rimac iznijela je podatak da prema podacima MUP-a u Kninu živi 20.987 stanovnika, dok ih je lani bilo 21.226. Ona smatra da je najbolji pokazatelj o broju stanovnika gotovo nepromijenjen broj djece u srednjim i osnovnim školama, u dječjem vrtiću, te broj novorođene djece.

- Statistike grada Knina su uvijek bile varljive. Ne možemo nikome uvjetovati da mora ostati ovdje živjeti. Trudimo se, stvaramo uvjete da obitelji ovdje mogu ostati, nikada nitko nije otjeran, i pitanje je njihovog izbora žele li ostati u Kninu – napomenula je Rimac. Prometna izoliranost Knina, po mišljenju gradonačelnice, važan je faktor koji značajno utječe na razvoj gospodarstva, ostanak ljudi i opstanak ovih krajeva, na što nažalost grad ne može previše utjecati.

Knin je daleko od nekadašnjeg statusa važnog željezničkog čvorišta, godinama već čeka izgradnju brze ceste Knin – Drniš – Šibenik, za koju se ne zna hoće li uopće i kada biti izgrađena, autocesta zaobišla je kninski kraj, a Zvonimirov grad nema niti kvalitetan spoj na auto cestu.

- Povezanost s ostatkom županije, ostalim županijama i središnjom Hrvatskom veliki je problem, koji će nas i dalje ostaviti izoliranima i činiti život težim na ovim područjima ako ne dobijemo konkretne pomake u tom dijelu prometne infrastrukture. Nažalost, prometna infrastruktura nije samo pitanje grada i gradonačelnika, pročelnika i vijećnika nego i viših instancija, situacije u državnom proračunu, plana i programa izgradnje cesta, autocesta i brzih cesta – istaknula je Josipa Rimac.

Živana JURAS

Knin ostaje i bez zaobilaznice

Knin najvjerojatnije neće dobiti niti gradsku zaobilaznicu, koja se također godinama najavljuje, jer s prijedlogom trase buduće prometnice nisu zadovoljni u Kninu, Drnišu, niti u Biskupiji. Brza cesta Šibenik – Drniš - Knin sigurno se neće izgraditi u iduće četiri godine, jer nema novca, a bez kvalitetnih prometnica Knin i dalje ostaje doslovno na rubu županije.


Komentari Morate se prijaviti da biste komentirali članak.

Komentar od: sedramic4ever | Komentirano: 7. srpanj 2010. 13:29
re: MOJ KNIN
naravno da ce josipa zaposlit prave domace ljude, a ne srpsku gubu
Komentar od: Moj Knin | Komentirano: 6. srpanj 2010. 22:39
ma šta Josipa blebeta, najprije podaci iz policije su po prijavi prebivališta to znači da se u tu brojku broje i oni koji tu ne stanuju, a drugo, normalno da kninjani sele kad je zaposlila sve svoje prominjce i drnišane. pogledajte malo ljudi šta vam je napravila i di ko gdje radi. Pogledajte gužvu ujutro u 7 u gradu i vidjeti ćete odkud sve dolaze zaposlenici koji su u državnim poduzećima.
Komentar od: BLISTAVI UM | Komentirano: 6. srpanj 2010. 21:12
Knin niti za Jugoslavije nije ima NIKAKVE PERSPEKTIVE..i održava se onako na" silu "...jer su srbi znali izvuć novce od te "juge".. šta je prije bilo u Kninu nek mi netko nabroji... dijelova za LADU je bilo jedino kupit u KNINU... TVIK...prima novce uvik iz Beograd da nekako opstane.. željezničara ko u priči... nekoliko puta više nego šta ih je tribalo i naravno OFICIRA JNA....

sve to nam sad netriba, ni LADE, NI OFICIRI, ni TVIK....
jedino Bosanski hrvati... da nije njih ko bi živija u Kninu...???

pa normalno svak pametan BIŽI ĆA ODATLE....

koju to perspektivu ima KNIN...???

bori se ta Josipa Rimac...svaka joj čast.. al to mu dođe..."tuče se ona s vjetrenjačama ".. rezultat se zna..

žalosno , al istinito... EBAT GA
Komentar od: bartolomej | Komentirano: 6. srpanj 2010. 20:58
Izgleda da su prošli svi vlakovi,a i vozovi. Dok se nešto moglo učiniti nije se radilo ništa, od svog sitnog politikanstva nisu vidjeli ništa!! Dok su se ulagale milijade kuna i eura u ceste Vi ste mučali, govori se o nekoj brzoj cesti, koja je upitna i besmislena.Kninski problem bi riješilo samo premošćivanje Čikole i obnova stare ceste preko Kosova. Kako to da je prošle godine obnovljena samo do Drniša, što ovi naši zastupnici rade u županiji osim što dijele radna mjesta po koalicijskom ključu. Stara dobra D1 se urušava i ne obnavlja, pustilo se da je kamioni taru, a Kalmeti nije u interesu da postoji, spoja Knin - A1 nema i nije u planu. Od grada koji je bio pojam za prometni čvor napravili ste vukojebinu. Još će i prugu prenijeti u Zadar. Navečer kad se prošeta starim gradom čini se kao grad iz filmova strave i užasa. Izgleda da će trebati dobra kanalizacija i kolektor da proguta sva ..anja u gradu.
Komentar od: Samir | Komentirano: 6. srpanj 2010. 19:24
a zašto ceste?mama i jure grade svoje loge.
probaj to zaobić,majstore...koji tomo ćuk,malo dite hsp ali dat će mama...tko smije doć od novinara u knin osim livaje...