Slobodna Dalmacija

Povratak na naslovnicu

SMS komentar pošaljite na 666555 sa ključnom riječi SLD, (3,72 kn/sms).

Bataljun krava hara po Braču, na Visu ne mogu živit od divljih koza... Šta čekaju ovce!? Hvar još nije okupiran... PASTIR LODA

Detalji o usluzi >

Šibenik

Objavljeno 06.07.2010. u 17:01

Nekadašnje važno željezničko čvorište u potpunoj prometnoj blokadi

Dalmatina ih zaobišla - od brze ceste ništa

Knin godinama čeka izgradnju brze ceste Knin – Drniš – Šibenik, za koju se ne zna hoće li uopće i kada biti izgrađena, autocesta je zaobišla kninski kraj, a Zvonimirov grad nema niti kvalitetan spoj na autocestu

Gradska uprava Knina i lokalni HSP još nisu pronašli zajednički jezik oko organiziranja posebne sjednice Gradskog vijeća o gospodarstvu, što su pravaši predložili još prije nekoliko mjeseci. Vijećnik HSP-a Zoran Radak zamjera gradskim vlastima neodržavanje tematske sjednice, na kojoj bi se trebalo konstatirati kakvo je stanje gospodarstva u Kninu i kakve su mu perspektive.

Upozorio je i na iseljavanje sve većeg broja ljudi iz Knina. Gradonačelnica Josipa Rimac iznijela je podatak da prema podacima MUP-a u Kninu živi 20.987 stanovnika, dok ih je lani bilo 21.226. Ona smatra da je najbolji pokazatelj o broju stanovnika gotovo nepromijenjen broj djece u srednjim i osnovnim školama, u dječjem vrtiću, te broj novorođene djece.

- Statistike grada Knina su uvijek bile varljive. Ne možemo nikome uvjetovati da mora ostati ovdje živjeti. Trudimo se, stvaramo uvjete da obitelji ovdje mogu ostati, nikada nitko nije otjeran, i pitanje je njihovog izbora žele li ostati u Kninu – napomenula je Rimac. Prometna izoliranost Knina, po mišljenju gradonačelnice, važan je faktor koji značajno utječe na razvoj gospodarstva, ostanak ljudi i opstanak ovih krajeva, na što nažalost grad ne može previše utjecati.

Knin je daleko od nekadašnjeg statusa važnog željezničkog čvorišta, godinama već čeka izgradnju brze ceste Knin – Drniš – Šibenik, za koju se ne zna hoće li uopće i kada biti izgrađena, autocesta zaobišla je kninski kraj, a Zvonimirov grad nema niti kvalitetan spoj na auto cestu.

- Povezanost s ostatkom županije, ostalim županijama i središnjom Hrvatskom veliki je problem, koji će nas i dalje ostaviti izoliranima i činiti život težim na ovim područjima ako ne dobijemo konkretne pomake u tom dijelu prometne infrastrukture. Nažalost, prometna infrastruktura nije samo pitanje grada i gradonačelnika, pročelnika i vijećnika nego i viših instancija, situacije u državnom proračunu, plana i programa izgradnje cesta, autocesta i brzih cesta – istaknula je Josipa Rimac.

Živana JURAS

Knin ostaje i bez zaobilaznice

Knin najvjerojatnije neće dobiti niti gradsku zaobilaznicu, koja se također godinama najavljuje, jer s prijedlogom trase buduće prometnice nisu zadovoljni u Kninu, Drnišu, niti u Biskupiji. Brza cesta Šibenik – Drniš - Knin sigurno se neće izgraditi u iduće četiri godine, jer nema novca, a bez kvalitetnih prometnica Knin i dalje ostaje doslovno na rubu županije.


Komentari Morate se prijaviti da biste komentirali članak.

Komentar od: sedramic4ever | Komentirano: 7. srpanj 2010. 13:29
re: MOJ KNIN
naravno da ce josipa zaposlit prave domace ljude, a ne srpsku gubu
Komentar od: Moj Knin | Komentirano: 6. srpanj 2010. 22:39
ma šta Josipa blebeta, najprije podaci iz policije su po prijavi prebivališta to znači da se u tu brojku broje i oni koji tu ne stanuju, a drugo, normalno da kninjani sele kad je zaposlila sve svoje prominjce i drnišane. pogledajte malo ljudi šta vam je napravila i di ko gdje radi. Pogledajte gužvu ujutro u 7 u gradu i vidjeti ćete odkud sve dolaze zaposlenici koji su u državnim poduzećima.
Komentar od: BLISTAVI UM | Komentirano: 6. srpanj 2010. 21:12
Knin niti za Jugoslavije nije ima NIKAKVE PERSPEKTIVE..i održava se onako na" silu "...jer su srbi znali izvuć novce od te "juge".. šta je prije bilo u Kninu nek mi netko nabroji... dijelova za LADU je bilo jedino kupit u KNINU... TVIK...prima novce uvik iz Beograd da nekako opstane.. željezničara ko u priči... nekoliko puta više nego šta ih je tribalo i naravno OFICIRA JNA....

sve to nam sad netriba, ni LADE, NI OFICIRI, ni TVIK....
jedino Bosanski hrvati... da nije njih ko bi živija u Kninu...???

pa normalno svak pametan BIŽI ĆA ODATLE....

koju to perspektivu ima KNIN...???

bori se ta Josipa Rimac...svaka joj čast.. al to mu dođe..."tuče se ona s vjetrenjačama ".. rezultat se zna..

žalosno , al istinito... EBAT GA
Komentar od: bartolomej | Komentirano: 6. srpanj 2010. 20:58
Izgleda da su prošli svi vlakovi,a i vozovi. Dok se nešto moglo učiniti nije se radilo ništa, od svog sitnog politikanstva nisu vidjeli ništa!! Dok su se ulagale milijade kuna i eura u ceste Vi ste mučali, govori se o nekoj brzoj cesti, koja je upitna i besmislena.Kninski problem bi riješilo samo premošćivanje Čikole i obnova stare ceste preko Kosova. Kako to da je prošle godine obnovljena samo do Drniša, što ovi naši zastupnici rade u županiji osim što dijele radna mjesta po koalicijskom ključu. Stara dobra D1 se urušava i ne obnavlja, pustilo se da je kamioni taru, a Kalmeti nije u interesu da postoji, spoja Knin - A1 nema i nije u planu. Od grada koji je bio pojam za prometni čvor napravili ste vukojebinu. Još će i prugu prenijeti u Zadar. Navečer kad se prošeta starim gradom čini se kao grad iz filmova strave i užasa. Izgleda da će trebati dobra kanalizacija i kolektor da proguta sva ..anja u gradu.
Komentar od: Samir | Komentirano: 6. srpanj 2010. 19:24
a zašto ceste?mama i jure grade svoje loge.
probaj to zaobić,majstore...koji tomo ćuk,malo dite hsp ali dat će mama...tko smije doć od novinara u knin osim livaje...